اولین واکنش هافبک مطرح پس از جدایی از استقلال/ گلایه تند از بازیکنان استقلال
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشید باقری، بازیکن تیم استقلال به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

خبرورزشی - فرشید باقری با خروج از ساختمان باشگاه استقلال گفت: بله، توافق کردیم و جدا شدیم به نظرم این اتفاق باید خیلی زودتر از اینها می افتاد. خیلی وقت بود که نه من میتوانستم درست و حسابی به استقلال کمک کنم و نه استقلال به من.

او درباره عملکردش در این تیم گفت: بعد از اینکه به استقلال آمدم یک مقداری طول کشید که جا بیفتم اما بعد کم کم شرایط خوب بود. بعدش هم که به صورت کلی سال گذشته درگیر مصدومیت بودم. تمام شد، برای استقلال تهران، کادرفنی و بازیکنان آرزوی موفقیت می کنم. 

او با گلایه از بازیکنان ادامه داد: درست است که یک زنگ هم به من نزدند بعد از اینکه این اتفاقات افتاد اما برای همه آنها آرزوی موفقیت می کنم و برای استقلال هم امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.

باقری درباره اینکه مقصد جدیدش مشخص شده است یا خیر گفت: مشخص نیست. تقریبا پیشنهاد خداراشکر هست ولی دنبال جایی هستم که آرامش داشته باشم. از همه تیم هایی که پیشنهاد دادند تشکر می کنم. دنبال آرامشم تا این نیم فصل را بتوانم راحت بازی کنم. 

او همینطور با پاسخ به این سوال که مشکلی از نظر مالی وجود داشت یا خیر گفت: با هم توافق کردیم و مشکلی نداریم. ان شالله به تعهداتشان عمل میکنند و به مشکل نمیخوریم.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی