نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یک گل و یک پنالتی از دست رفته دست آورد پرسپولیس در نیمه اول
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمه نخست دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در چارچوب دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با برتری شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

خبرورزشی - دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در ادامه دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست آن با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. مهدی ترابی در دقیقه 32 دروازه نفت را باز کرد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال‌حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، مهدی شیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری و شهریار مغانلو.

ترکیب نفت: فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی، مصطفی ناییج‌پور، سعید کریمی، سجاد جعفری، محمد بلبلی، محمد مهدی احمدی، نیما انتظاری، میثم تهیدست، ساسان حسینی و مهران امیری

داور: بیژن حیدری

دقیقه 7: مهدی ترابی پاس خوبی را پشت مدافعان نفت مسجدسلیمان دریافت کرد و با کرمانشاهی تک به تک شد، ضربه ترابی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت، اما برخورد دروازه‌بان نفت و مهاجم پرسپولیس، سوت داور را به صدا در آورد تا حیدری نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه 8: فرهاد مجد کرمانشاهی و محمد بلبلی با کارت زرد داور مسابقه جریمه شدند.

دقیقه 8: امید عالیشاه پشت ضربه پنالتی ایستاد که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 25: نفت مسجدسلیمان صاحب ضربه ایستگاهی شد که محمد بلبلی به صورت مستقیم این ضربه را روانه دروازه پرسپولیس کرد، اما لک توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 32: سعید آقایی از سمت چپ ارسالی روی دروازه نفت داشت که مهدی ترابی این توپ را با ضربه سر وارد دروازه کرمانشاهی کرد.

دقیقه 34: این بار پرسپولیسی‌ها از سمت راست دروازه نفت را هدف قرار گرفتند که ارسال روی تیر دوم با ضربه سر احمد نوراللهی همراه بود که توپ راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 38: ارسال آقایی بار دیگر روی دروازه نفت خطرساز شد که این بار ضربه وحید امیری با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 40: ارسال‌های پرسپولیس از کناره‌ها به تاکتیک اصلی این تیم در دقایق پایانی نیمه نخست تبدیل شد و این بار هدف ارسال احمد نوراللهی بود که نتوانست از این موقعیت بهره‌ای ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    پیشا پیش عید نوروز را به همه هموطنان عزیزم تبریک عرض می کنم.و پیشاپیش قهرمانی سپاهان در لیگ برتر را به اصفهانی ها تبریک عرض می کنم.. بالاخره اقای خادم با لابی گروه اصفهانی ریس شده. . و کار های نرم را حرفه ای ها می بینند!!! اقای گلمحمدی نیم فصل اول را بخاطر نبود بازیکن موجه حساب کردیم کاستی را!!! ولی از این به بعد نقد خواهی شد شدیدا!!! بازیکنی قبل بازی ارایشگاه 2ساعت برود بدرد تیم نمی خورد . شیری نورولهی عالیشاه بدرد فیکس نمی خورند. ترابی در کارهای دفاعی تیم هیچ هست . اللخصوص توپ هایی لو می دهد. که درد سر ساز می شود....!!!
  • عباد IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    خود خواهی وشاهکار جناب عالیشاه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی