ماجرای پیام‌های وحشتناک یک لیدر به مربی استقلال/ علی دایی وساطت کرد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال گفت: شخصی نصفه شب به پسر بیمارم پیام‌های وحشتناکی داده اما باید بگویم من از تهدید نمی‌ترسم.

خبرورزشی - بهزاد غلامپور  درباره اتفاقات چند روز گذشته برای او و خانواده‌اش اظهار داشت: من لُر بختیاری و یک مسجدسلیمانی هستم. دو سال در منطقه حضور داشتم و در خط مقدم می‌جنگیدم. از زدن این حرف‌ها هدف دارم؛ به آن شخصی که نصفه شب به پسر بیمار من پیام‌های وحشتناکی می‌دهد و او را تهدید می‌کند، می‌گویم که من از هیچ چیزی نمی‌ترسم. 

وی افزود: این آقا از طریق لیدرهای باشگاه من را تهدید کرده است. پرونده قضایی شکایت من از او باز است و به دلیل اینکه علی دایی وساطت کرد، فعلا دست نگه داشته‌ام. فقط از خدا می‌ترسم و از هیچ کسی نمی‌ترسم. لطفا کسی من را تهدید نکند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نام IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    از مکتب حقوق بشری علی عبده(فرزند شیخ عبده نخستین دادستان رضاشاه ) ، ارتشبد خاتم، فاطمه پهلوی و دکتر مصطفوی و دوستان چه انتظاری دارید؟!؟ قبل انقلاب س.ا.و.ا.ک.ی بودن بعد انقلاب شدن مستضعفان ولایت. بزرگاشونم یا کار حقوق بشری میکردن یا مثل علی پروین اینقدر از امثال قالیباف و ... بهشون رسیده که مالیات اموالشون سال 89، 4میلیارد شده بود که آخرشم با وساطتت کپتان سردار قالیباف معاف شد، بچشم که ماشالله همینجور وام میلیاردی بلاعوض میگره از بانکها پس نمیده، اونوقت ناصرحجازی و منصور پورحیدری سر 40 میلیون هزینه بیمارستانشون مونده بودن که حسین هدایتی رفت تسویه کرد!
  • امیر علی IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    واقعا اوج رذالت این کار وقتی اراذل و اوباش رو به تمرین تیم راه میدید و عکس یادگاری می گیرید نتیجه اش میشه این
  • عباسی IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    منم بختیاری که شیر افکنم؛ به دامان زاگرس بود میهنم
  • بهزاد شاه IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    شکایت را پیگیری کن ولش نکن وساطت بزرگان بعضی آدمای لیاقت ریش سفیدان را ندارن میگن همیشه یکی پادر میانی میکنه اگه قانون کاری نکرد خودت حسابشو برس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی