نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سرمربی نفت‌مسجدسلیمان: با اشتباهات فردی برابر پرسپولیس شکست خوردیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان، گفت: اشتباهات فردی موجب شد ما در دیدار برابر پرسپولیس شد.

خبرورزشیداریوش یزدی، عصر پنجشنبه پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: ابتدا باید به مجموعه دو تیم خسته نباشید بگویم.

وی افزود: خودمان را برای این دیدار آماده کرده بودیم اما روی اشتباهات فردی به خصوص روی گل دوم، شکست خوردیم. پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی دارد که از اشتباهات فردی به خوبی بهره می‌برند.

یزدی تصریح کرد:‌ می‌دانستیم پرسپولیس مالک زمین خواهد بود و به همین دلیل برنامه‌ریزی لازم را انجام داده بودیم. زمانیکه میزبان ۱۰ نفره شد ما برای رسیدن به گل تساوی جلو آمدیم و فرصت‌های خوبی داشتیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان، گفت: پرسپولیس در نیم فصل نخست هم خط دفاعی مستحکمی داشت و امروز اجازه نداد به گل دوم برسیم.

وی ادامه داد: در روزی که می‌توانستیم بازنده نباشیم، بازی را واگذار کردیم. به پرسپولیس تبریک می‌گویم و از هواداران نفت عذرخواهی می‌کنیم. به آنها قول می‌دهیم در سال ۱۴۰۰ نمایش‌های بهتری داشته باشیم.

یزدی گفت: داور بازی با تیم میزبان مقداری مهربان بود و نمی‌دانم این مهربانی چرا باید وجود داشته باشد. مگر چه تفاوتی بین تیم‌ها وجود دارد؛ اگر چه قطعا تفاوت است و این تفاوت‌ها خودش را همین جا نشان می‌دهد. این مهربانی‌ها بعضاً به ضرر تیم‌هایی می‌شود که این اتفاق برای آنها رخ می‌دهد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: امیدوارم در سال جدید سلامتی باشد و ویروس کرونا از دنیا و ایران رخت بندد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    تو اولین واخرین نفری نیستی که جلوی پرسپولیس حرفی برا گفتن ندارید وبا اشتباه خودتون میبازید!فعلا هرکی میبازه ومیبینه تمام توجیهات رو بکار برده وتکراری شده اخرش همینو میگه.یه ۱۵ تا دیگه از این اشتباهات بشه پوکر میشه گلات و والسلام نامه تمام!فقط برو خدا روشکر کن که اگه همه ی موقعیتهای پرسپولیس گل شده بود رکورد شیش رو از کیسه تحویل گرفته بودی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی