نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
سلطانی‌فر: هیئت مدیره باید استراماچونی و برانکو را نگه می‌داشتند نه من/ طرفداری یک تیم از سن و سالم گذشته است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وزیرورزش می‌گوید که هواداران استقلال و پرسپولیس پس از شکست به مدیران تیم‌هایشان فحاشی می‌کردند و این باعث تغییرات در مدیریت دو تیم شد.

خبرورزشی - مسعود سلطانی‌فر وزیرورزش در مصاحبه‌ای با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما درباره خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس گفت: در تلاش بودیم که در اسفند ماه عرضه اولیه دو باشگاه را در بورس انجام دهیم. بازار سرمایه و شاخص کل در دو هفته ابتدایی اسفند با افت مواجه شد و مقداری هم از مراحل پایانی کار نیز باقی مانده بود و به این دلیل سهام دو باشگاه در بورس عرضه نشد. در یکی دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ عرضه اولیه سرخابی‌ها را انجام می‌دهیم.

وی درباره اینکه از سوی هواداران استقلال و پرسپولیس به طرفداری از تیم مقابل متهم شده بود و لقب های وزیر پرسپولیسی و وزیر استقلالی نیز برای او ساخته شد، گفت: اصالتی برای این موارد قائل نیستم. اینکه من طرفدار یک تیم باشم، نه اقتضای شغل من است، نه اقتضای سن و نه اقتضای جایگاه من است.

او در مورد اینکه برای جلوگیری از رفتن استراماچونی و یا برانکو کاری نکرده است، توضیح داد: اولا که وزیر در این زمینه نباید کاری انجام می‌داد. هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه ها باید در این زمینه تلاش می‌کردند. وزیر ورزش که قرار نیست با مربی در تماس باشد. این یک صحبت غیرمنطقی است. اگر قرار بر دخالت وزیر ورزش باشد، پس هیئت مدیره و مدیرعامل چه کاره هستند.

سلطانی‌فر در خصوص عدم ثبات مدیریت در دو باشگاه پرطرفدار پایتخت به خصوص استقلال که به محله بر و بیا تبدیل شده است نیز گفت: اولا که قانون منع بکارگیری بازنشستگان و دوما منع بکارگیری افراد دو شغله بود که چند ماه پس از قانون نخست تصویب شد و این دو باعث تغییرات در مدیریت دو تیم گردید. تقریبا اکثریت قریب به اتفاق کسانی که در هیئت مدیره دو باشگاه حضور داشته‌اند، هیچ کدام حتی یک ریال بابت حضور در هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس حق‌الزحمه دریافت نکرده‌اند. این افراد برای کمک به استقلال و پرسپولیس آمده‌اند ولی زمانی که یکی از دو تیم با شکست مواجه می‌شود، از مربی گرفته تا مدیرعامل، هیئت مدیره، مسئولین وزارتی را به فحش می‌کشند و با فحاشی و دادن نسبت‌های بد در فضاهای مجازی و ارسال پیام‌های توهین‌آمیز، باعث رفتن آنها می‌شوند و معلوم است که در این دو باشگاه نمی‌مانند.

وزیرورزش در پاسخ به این سوال که آیا رسول پناه دندانپزشک شخصی اوست، گفت: خیر.

سلطانی‌فر در مورد مشکلات و دغدغه‌های ورزشکاران المپیکی نیز گفت: ما تا جایی که توانسته‌ایم به بچه‌های المپیکی کمک کرده‌ایم از جمله اینکه به ورزشکارانی که سهمیه المپیک را دریافت کرده‌اند، ماهیانه ۵ میلیون تومان کمک هزینه داده‌ایم. به هر حال مشکلاتی وجود دارد ولی تمام امکانات وزارت خانه، کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ها برای حل کردن مشکلات بسیج شده است.

وی درباره فعالیت‌های نزدیکانش نیز گفت: نزدیکان من هیچ جایی فعالیت نمی‌کنند، همگی در حال درس خواندن هستند. تمام این اخبار شایعه است، همگی را تکذیب می‌کنم و شما به این مسائل توجه نکنید.

وزیر ورزش در مورد مشکلات وزارت ورزش در بحث سرپرست‌های تعیین شده در انتخابات فدراسیون‌ها و پیش آمدن مسائلی نظیر مهندسی انتخابات گفت: شما در وزارت ورزش هرکاری بکنید، حاشیه خاص خودش را دارد. کسانی که انتخاب نشوند، حاشیه می‌سازند. اما کسانی که انتخاب می‌شوند مشکل ندارند. در انتخابات دیگر نیز داستان به همینگونه است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تیم مظلوم لنگ IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    چجوری رفتن استرا رو با رفتن برانکو مقایسه میکنید؟ برانکو بعد 4 سال رفت استرا بعد 5 ماه. درضمن شما وظیفت بود استرا رو نگه داری. اگه اینجوره برانکو هم باید 6 ماه میموند نه 4 سال!!!
    • هفت تیرکش معروف IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
      در حکومتی بودن لنگ و لنگی بودن وزیر هیچ شکی نیست ـــ چون حداقل باید تو این ۴ سالِِ سلطانی فر، یه بار استقلال یا مثلا سپاهان قهرمان میشدن.. بعد جالبه لنگی ها میگن دلیل قهرمانی هامون برانکو بوده.. اول اینکه از نظر سابقه هیچ مربی خارجی در ایران به پای شفر نمیرسید و برانکو اگه مربی بود از الاهلی اخراج نمیشد... درضمن اگه بر فرض محال اینجوری باشه، چرا الان لنگ قهرمان میشه؟ الان که دلال کروات نیست. الکی نیاین جوک بگید که تاثیر برانکو و.... بابا فرگوسن بعد اینکه از منچستریونایتد رفت تیمش ضعیف شد... یعنی برانکو از فرگوسن بهتره؟؟ اینجا ثابت میشه حمایت های سلطانی فر از برانکو و گلممد باعث موفقیت لنگ شده.. اصلا گلمحمدی قبل اینکه مربی پرسپولیس بشه دوبار در تراکتور و ذوب آهن اخراج شده!!!
    • مولر از برلین DE ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
      برانکو و استرا کی رفت کی رفت شده دعوای حیدری و نعمتی!!!! بابا استرا چرا رفت 99 درصد استقلالی ها نمی دانند چرا رفت!!! نگفتند تا به دانند .. استرا از نوع پرداخت دستمزد اش ناراضی بود . سیستم بانکی ایتالیا به خاطر مافیا سخت گیری می کند. تحریم باعث شد پول استرا از منابع دیگر برود . ایشان هم ترسید رفت...دو سه عامل هم بود . ولی مرغ شما یک پا دارد . چون استرا شاه می خواست استقلال را قهرمان کند فراری دادیم . تا پرسپولیس حکومتی را قهرمان کنیم. این را انقدر گفتید گفتند توی ذهن شما منبت کاری شده... گاهی ادم دروغ را انقدر تکرار می کند که بعد مدتی خود اش هم باور می کند. . باور کنید استرا اگه می ماند نیم فصل دوم مشت اش باز می شد.. یک حرف خلاص موقعی که بدهی فیفایی استرا را دادند . یک موضوع اساسی بر ملا خواهد شد ان موقع خواهید فهمید استرا چرا رفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Alid66 IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      استاد برانکو با شفر اومد که شفر به دلیل عملکردش اخراج شد مگه نه اونم مث برانکو ۴ سال مونده بود،استرا رو با کالدرون قیاس کن که با هم اومدن و تو ی مقطعم رفتن
  • {...} IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    با چه رویی رفتن برانکو رو با رفتن استراماچونی مقایسه میکنه؟ برانکو پنج سال دلالی کرد قراردادش تموم شد رفت پول بیت المالو براش محیا کردن آخرشم عین شربت بدهیشم پرداخت شد با پنجره باز رفتن آسیا استرا هنوز چندماه از قراردادش مونده اما ۶ ماه کار نکرد پولشو ندادن یاد مناطق محروم افتادن تازه باید غرامتشم بدن
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
      1. آقای دروغگو اول دروغ نگو برانکو یک فصل دیگه قرارداد داشت ولی یکسال حقوقش رو ندادن نمی دونم دلیلش چیه بگیم چوب خطش پرشده بود ، تحریم و... نمی دونم پس یکسال قرارداد داشت و فراریش دادن دوما چرا نمی گید دوسال شفر موند ؟!‌چرا همش استرا استرا !! برو بابا آخه کدوم عاقلی میاد مربی اینتر رو می کنه سرمربی استقلال !!!!! اونم با این ضعف امکانات این آقای ایتالیایی از همون مصاحبه اولش معلوم بود نمی خواد بمونه حالا شما بیا با پرسپولیس مقایسه کن !!!! درود بر صبر برانکو. که درحالی با پرسپولیس دبل لیگ و حذفی کرد و دوم آسیا شد درحالی که یکسال حقوق نگرفت درود به شرف جنتلمن کروات کجا و استراکجا ؟!!!!!!!-:-:))))))))
  • فوتبال پاک IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    بععععله وزیر که نباید استراماچونی رو نگه میداشت هیئت مدیره باید نگه میداشت حالا هیئت مدیره رو کی انتخاب میکنه ؟؟؟!!!!!!!!! کی تائید میکنه ؟؟؟؟؟؟!!! پیدا کنید سفال فروش هلندی را !!
  • 4444 همیشه آبی 7777777 IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    برو خجالت بکش این عذر بدتر از گناه چیه که میاری ! توی این فصل بیش از 10 بازیکن برای پرسپولیس خریدی اونوقت زورت اومد امین قاسمی نژاد 35 ساله رو بیاری استقلال
    • Soheil58 IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      حتما میلیچ و دیاباته با سابقه بازی در سری آ و ۲ بار گلزنی دیاباته به یوونتوس بازیکن پرسپولیسن و ما خبر نداریم،دست بردارید همین اول فصل مگه مرادمند و نادری پرسپولیسم نمیخاس چجوری اونا رو وزیر پرسپولیسی نکرد،مگه قبلا پرسپولیس با استقلال سر جذب قائدی و شجاعیان و غلامی و حتی فرشید باقری حتی ی فصل کاوه رضایی و کنعانی با استقلال رقابت نداشت چجوری اونا استقلالی شدن
    • 4444 همیشه آبی 7777777 IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      آقای سهیل این 2 بازیکن رو استراماچونی آورد و چون قرارداد به یورو بود دهن هیئت مدیره و وزیر آب افتاد از طرفی سلطانیفر از کیفیت این 2 تا بی‌خبر بود وگرنه قطعا جلوی کار رو میگرفت ببین عزیزم اسکوچیچ توی مصاحبه جدیدش اعتراف کرد تا پای قرارداد با استقلال رفتم ولی نشد میدونی چرا؟ چون وزیر نذاشت و بهونه آورد اگه دراگان بره استقلال آبادان به هم میریزه ولی همه استقلالیا میدونن دلیل اصلیش کیفیت بالای دراگان بود
  • سلمان IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    مشکل اینکه اون هیئت مدیره روهم شمامیزاشتین که بدردنخوربودن.تنهاوزیری که نه ما نه استقلالیا ازش راصی نیستیم.ولی چون مانتیجه میگرفتیم بیشترواسه استقلال خرج میکردن.بری برنگردی
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
      نمی دونم چرا دوستان به جای این بحث ها وزیر پرسپولیسی و استقلالی صحبتشون درمورد خصوصی نیست جالبه دوتا تیم از دولتی بودن ناراضین و اصل مطلب که رها سازی دوتیم از وزارت رو آقایون رهاکردن چسبیدن به اینکه وزارت استقلالیه یا پرسپولیسی ؟!!؟؟؟ چرا این هواداری که میره جلوی مجلس به جای اعتراض به دولتی بودن سرخابی ها فقط میره مجلس میگه وزیر استقلالیه یا پرسپولیسی ؟!؟!؟! حیف نیست استقلال و پرسپولیس به جای اینکه به دوتا مالک ثروتمند چینی و قطری واگذار یا حداقل یک کارخانه ثروتمند مثل گل گهر و سپاهان پشتشه زیر نظر وزارتن و بدهکارن ؟!؟؟؟!!؟؟
  • شمسعلی IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    ما چیکار به سن و سالتون داریم... ما باختیم ، باخت که میدونید یعنی چی ؟ ما چند تا سنگر داریم اولیش شما هستین که پناه بهش ببریم ، سنگر دوم سنگر بی پولی هست و توقع داریم بدون هیچ عنوانی و با کیسه گل شدنمون مقابل تیمهای عربی باز هم حساب باشگاهمون پر از پول باشه! و همین طور ادامه داره تا سنگر آخرمون که قهرمانی در مسابقات بسیار معتبر و جهانی کوپا امجدیه هست که اون سنگر رو گذاشتیم بعد از قهرمانی حریفمون
  • احسان IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    توخوبی
  • لنگی جون IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    برانکوی عزیزت بعداز پنج سال رفت نه پنج ماه جناب وزیر بیطرف
  • الدوچرخه چی IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    من نمیگم شما عستقلالی هستید چون میدونم شان شما بالاتر از این حرفاست!اما سوالم اینه که تیم کیسه که چندین ساله دنبال یه جام ویا یه قهرمانی در حد محلاته وبا همه ی سگدوزدنهاش به هیچ افتخاری نرسیده این همه پول که صرف خرید بازیکن ومربیه خارجی وداخلی میکنه از کجاست؟چرا پرسپولیس که چهار بار پشت سره هم قهرمان لیگ برتر میشه وتو۳سال دوبار فینالیست اسیا میشه و۲بارهم قهرمان بلا منازع غرب اسیایی میشه که تیمهای ثروتمند عربی حسرت رسیدن بهش رو دارن باید بازیکنانش بخاطر نبود بودجه یکی یکی به تیمهای دیگه برن حتی بازیکنش به تیمی بره که حسرت یه قهرمانی پاک رو داره !!!این مسائل نشون میده پشت پرده خبرهایی هست ودستهایی هستند که نمیخان پرسپولیس بیش از این رکورد وقهرمانی کسب کنه ودرعوض اون تیم بی افتخار واصالت بتونه خودشو به هر طریقی به سرورش برسونه .
  • عامیرزا IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    به به جناب وزیر پرسپولیسی! حالون احوالون نجه دیر؟! جنابعالی خودشو ناحالت نکون چن ماه دیگه تشریف میبرید و از ماه بعدش همه ملت نشستن ببینن این کمپ هوچیگر چه سناریویی برای وزیر ودولت پرسپولیسی! بعدی دارن.بنده خداهاتقصیری ندارن دوران طلایی مموتی خعلی بد عادتشون کرد وهمیشه منتظر ظهور معجزه هزاره چهارم هاله به سر بعدی هستن تا باز با اسب بالدار بیاد و کیسه کشای متوهم رو ببره تو ابرها! چه دورانی داشتن همه مملکت مثه حالا دستشون بود وکمر پرسپولیس رو شکسته بودن تا تونستن خوردن و بردن. مجموعه ای که با همه گنده تیزیهاش تو تاریخش یه مرد سال عاسیا نداره، یه لژیونر مطرح بین المللی مثه دایی ومهدوی کیا وباقری ومیناوند و...توتیمای تراز اول نداره و همه تابلو عفتخاراتش یه عوسطوره دوپینگی وچن تا ملی پوش زپرتی که تو تیمهای درجه دو و سه اروپا مثه راپیدوین و آدمیراواکر و ماینس روحوضی اجرا میکردن و علی موسوی شون دوماه رو نیمکت لورکوزن تاکسیدرمی شد وبا اردنگی برگردوندنش به وطن! که همه اش ازصدقه سر افتخارات تیم98 بود که همه بزرگانش پرسپولیسی بودن.الخ
  • مولر از برلین DE ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    شعار وزیر رنگی را استقلالی ها دو سال بیش به را انداختند... معمولا ادم از میوه ای که می خورد. طمع اش را هم می داند. استقلالی ها قبلا از ارکان دولت و فدراسیون به نحو احسن استفاده کرده بود. ولی دولت بعدی که امد اللخصوص فضای مجازی باعث شد دست شان از سفره کمی کوتاه تر شود . بعد موفقیت پرسپولیس هم عامل دیگری شد تا توجیه کنند!!! سال اول برانکو قهرمان شد . واکنش استقلالی ها این بود.... رفت دیگه بعد 10 سال پرسپولیس قهرمان شود. سال دوم برانکو قهرمان شد. حرف از داوری و مهندسی به میان امد سال سوم وزیر دیگه علنی کردندکه برای پرسپولیس گل می زند. یحیی هم که در زمان کرونا بود گفتند جان بهتر از جام........ فقط توجیه .. من علنا با چشم خود دیدم زمان هاشمی طبا چطور استقلال یکی پس از دیگری میزبانی نیمه نهایی اسیا را بدست می اورد. من به چشم خود دیدم . چطور شبانه بازی دربی و درگیری قلعه نویی و محرمی فدراسیون شبانه پرسپولیس را نابود کرد. من به چشم خود دیدم کفاشیان بدهی فیفایی استقلال را از طریق منابع مالی فدراسیون داد. من دیدم نکونام را چطور به استقلال اوردند....ووووووو
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
      دقیقا حرفت درسته اونیکه می گه قهرمانی های پرسپولیس کار عوامل بیرونیه یعنی خودش همینطوری قهرمان شده -:-:))))))))......البته به نظرم استقلالی ها کلا برای متهم کردن تیم قهرمان سابقه زیادی دارن اینا احتمالا قهرمانی های سپاهان رو هم کار فدراسیون اصفهانی می دونستن ....‌‌ به هرحال اینا برای سلامتی ورزش می کنن و حرص خوردن برای موفق شدن دست می زنن تا تیم موفق رو به پایین بکشن
    • هفت تیرکش معروف IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
      4 ساله این آدم وزیر شده و در این مدت فقط پیروزی قهرمان لیگ شده))))) چرا تیمای دیگه موفق نبودن؟
    • لنگی IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      دیگه چی دیدی مولرجون جعل طارمی رو چطور که خودش اومد تو تلویزیون اعتراف کرد ترابی که همزمان با تراکتور و لنگ قرارداد بست چطور لابد اینطور موقعها چشمهاتو عین بقیه میبندی
    • موار از برلین DE ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      جعل طارمی ..منظور از جعل چی هست... طارمی از پرسپولیس رفت ترکیه قرارداد بست...بعد از ترکیه امد با پرسپولیس قراردا بست ..شد دو قرارداد همزمان.. فیفا قضیه رافهمید هم طارمی گحروم شد و هم پرسپولیس دو پنجره بسته... حالا استقلالی بلبلی هم عین طارمی امد استقلال.... ایا استقلال هم محروم شد......
  • سربازسرخ US ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    سلام آقای سلطانی فر خسته نباشی سال نومبارک آقا بخدا قسم حقداری شما این کیسه کشای متوهم که مدام از جانبداری شما ازپرسپولیس حرف میزنن خودشونم میدونن که اینجوری نیست زورشون تو زمین به سرورشون نمیرسه ابر و باد و مه و خورشیدو فلکو سلطانیفرو داورو همه رو متهم میکنن به پرسپولیسی بودن که کمکاری خودشونو لاپوشونی کنن تو آسیاهم آقای سلطانیفرو داور پشت پرسپولیسن که دو سال از سه سالو فینالیست بودن بخدا این حرفا مایع شرمه امیدوارم که خدا به راه راست هدایتشون کنه و شفاشون بده که لا اقل وجدان داشته باشن که خدا نزنه پس گردنشون ودل خودشونو با اون ستاره های حلبی چهارجانبه بیشتر از این خوش نکنن با پرسپولیس فقط باید مردونه بجنگی تا تختی وار بهتون رحم کنه چون نامردی ببینه بی رحم میشه طوریکه تو خوابم نتونید جام ببینید مرد باشید عوامل کیسه آل سعود مرد باشید.
  • استقلا لم ارزوست IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    اگ این رونگی بهتره.همه میدانند وزیر وپسرش پرسپولیسی هستن وتواین مدت تا جان برای پرسپولیس کارانجام دادن.استرا رو دیدن داره میکوبه فوری بیرونش کردن.خودتی آقا وزیره
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    هنوز استرا استرا میکنید. ما برانکو را با ۳ قهرمانی لیگ و یه نایب قهرمانی لیگ و فینال اسیا فراموش کردیم . بازم قهرمان لیگ شدیم و رفتیم فینال اسیا . تا چند روز دیگه انشالا قهرمان سوپر جام هم میشیم شما هنوز دارید تو خواب قهرمانی با استرا به سر میبرید . با تعداد بازی برابر با استرا حتی قهرمان نیم فصل هم نشدید دربی را هم که باختید . خخخخ
  • سربازسرخ US ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    بابا خجالت بکسید خداوکیلی دنبال این هستید که قهرمانتون بکنن نه اینکه قهرمان بشید اگر اینجوریه ماشین سازیم قهرمان کنید کیسه کشا زحمت بکشید تا مثل ما قهرمان رگباری بشید در ضمن کسی برانکو جنتلمن رو با اون اصطراب مارچونی صندلی پرت کن بی ادب مقایسه کنه
  • ارجمند IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    با اینکه هوادار پرسپولیس هستم، اما نه قهرمانی استقلال را مرهون حمایت احمدی نژاد میدانم و نه قهرمانی های پرسپولیس را به حساب حمایت های وزیر می گذارم. امسال سپاهان تیم خوبی شده، مربی و کادر و مسئولان و بازیکنان خوبی دارد و نتیجه زحمات مجموعه خود را دارد می بیند و به صدر جدول رسیده است و در صورت ادامه این روند قهرمان خواهد شد. بجای تهمت به احمدی نژاد و وزیر و داور از تیم های خود حمایت کنید تا نتیجه مطلوب بگیرند و از حرف های مسخره هم دست بردارید. گیرم که پرسپولیس در داخل حمایت می شود، اما چگونه با یازده بازیکن که حداقل چهار نفر از آنها از بازیکنان رده جوانان بودند به فینال آسیا رسید؟ چگونه امسال با از دست دادن چندین مهره اصلی خود به فینال آسیا رسید و همه تیم های رده اول آسیا با آن همه سوپر مهره های چند صد میلیاردی را شکست داد؟ به عنوان یک انسان قبل از گفتن هر چیزی باید به صحت و سقم آن کمی فکر کنیم. در غیر اینصورت هم به نفهمی متهم شده و هم آخرت خود را خراب خواهیم کرد. همیشه بعد از برد مسئولان تیم ها خود را پروفسور میدانند و بعد از باخت ها یا داور جهت دار داوری کرده، یا وزیر با تیم مقابل است
  • الی IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    سیامون نکن مسعود جون که هیچکس حرفهاتو باور نمیکنه اگه طرفداری از سنت گذشته چرا توی شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا پا شدی رفتی قطز که تیم مورد علاقه ت رو تشویق کنی؟؟
  • آبی IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    آقایون همه بدونید چیزی عوض داره گله نداره بالاخره خدایی هم هست نوبت ما هم میشه. آقای وزیر پرسپولیسی یه روز خدا رسوات می‌کنه بشین و ببین
  • ح IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    باعرض سلام خدمت فوتبال دوستاخب وزیرجان کارتوهمون اول انجام دادی بهترینهای روبه پرس اوردی حتی استقلالی هاروحالاحالاها این تیم قهرمانه شمانگران نباش بروراحت زندگیتوبکن بااین کارت امارطرفدارای تیمت هم رفته همه بچه کوچیکاقهرمان زندگیشونوازاینجاهاانتخاب مکنن شمانگران هیچی نباش طرفدارای تیمهای دیگه هیچی اگه ادم درستی هستی این دوباشگاه روخصوصی کنیدهرچندژنای خوب روحالاحالاهادارید
  • مهدی IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    نامرد تر از تو ادم رو کره زمین به دنیا نیومده.استقلال رو به خاک سیاه نشوندی
  • ن IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    لابد کیروشم با فشارتو ازفرودگاه نرفت ! من خنده های مستانه ی خودتو وناظمی کیف کش رو زمانی که به اردوی امید رفته بودی درجواب تکلیف استراچی میشه فراموش نمیکنم وقیح دروغگو.. دو دو زدن چشمات دادمیزنه چه کاره ای مفلوک مهره های شفر رو یکی یک پروندی تا تولیگ قهرمانان به تیم محبوبت نخوره و به فتحی هم بابت خوش خدمتیش دستخوشم دادی لابد اون مذاکره ساختگی هم توقطر کارتو و اتاق فکرت نبود برکناری رسول پناهم ربطی به امر یحیی نداره! اخ اگه من تورونبینم !
  • ن IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    ساختارفساد زمانی که ذینفعان جدیدی پیدا کنه آقای سلطانیفر ، از عمله های قبلی به دنبال قربانی دونه درشت میگرده تا بازهم به حیات نامشروع خودش ادامه بده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی