نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش پزشک پیکان به احتمال لغو دیدار با استقلال/ استقلالی‌ها ۹ کرونایی دارند؛ ما رعایت کردیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پزشک پیکان از اعلام آمادگی این تیم برای بازی با استقلال در روز ۱۴ فروردین خبر داد.

خبرورزشی - باشگاه پیکان تهران با صدور اطلاعیه از آمادگی خود برای برگزاری بازی با پیکان در تاریخ 14 فروردین خبر داد.

ابتلای ۹ عضو تیم استقلال به ویروس کرونا موج خبری بزرگی را نزد اهالی فوتبال ایجاد کرده است. این اتفاق در شرایطی رخ داده که آبی های پایتخت روز ۱۴ فروردین در چارچوب رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر میزبان پیکان تهران هستند.

ابتلای برخی اعضای استقلال به کرونا اما در فاصله چند روز تا مسابقه با پیکان شایعاتی را درباره لغو این مسابقه ایجاد کرده است، اما مسئولان پیکان راضی به این امر نیستند.

صبا صابری پزشک تیم پیکان تهران درباره وضعیت جسمانی اعضای تیمش بعد از شروع تمرینات در سال جدید گفت: تمرینات تیم پیکان در سال جدید در شرایطی شروع شد که روز گذشته از همه اعضای تیم تست کرونا به عمل آمد و همه تست ها خداراشکر منفی شده است.

وی افزود: خوشبختانه در تیم فوتبال پیکان با رعایت پروتکل های بهداشتی حتی یک مورد ابتلا به ویروس کرونا هم تا این لحظه نداریم و خودمان را برای مسابقه با استقلال آماده می کنیم.

پزشک تیم پیکان درباره کرونایی های استقلال و احتمال لغو مسابقه روز ۱۴ فروردین تاکید کرد: تا جایی که ما می‌دانیم ۵ بازیکن و ۴ عضو کادرفنی استقلال قبل از نوروز ۱۴۰۰ و در جریان سفر این تیم به تبریز مبتلا شده اند و از نظر پزشکی تا زمان دیدار با استقلال دوران قرنطینه این نفرات به پایان می رسد و به بهبودی کامل می‌رسند. از طرف دیگر قوانین ایفمارک و سازمان لیگ برای لغو مسابقه به خاطر تعداد کرونایی های یک تیم مشخص است و با توجه به این موضوع لغو بازی به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

صابری افزود: ما به هیچ عنوان به لغو مسابقه با استقلال فکر نمی‌کنیم. تمرکزمان روی تیم خودمان است تا بتوانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی اعضای تیم خود را در سلامتی کامل نگه داریم و با وضعیت خوب جسمانی به مصاف استقلال برویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیوان ارجمند IT ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    تو حرف نمیزدی نمیمردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی