نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
۰ |
۵
عذرخواهی از رونالدو!/ دردی دوا می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دنی ماکلی داور دیدار پرتغال مقابل صربستان بابت گل اعلام نکردن ضربه کریستیانو رونالدو عذرخواهی کرده است.

خبرورزشی - کریستیانو رونالدو در بازی با صربستان گلی را به ثمر رساند که حکم پیروزی تیمش را امضا می‌کرد اما مردود شدن آن توسط داور باعث شد حسابی شاکی شود.

مسابقه مهیج انتخابی جام جهانی بین پرتغال و صربستان با تساوی به اتمام اما دنی ماکلی داور هلندی مسابقه در رأس خبرها قرار گرفت و اعتقاد داشت توپ‌ کریستیانو رونالدو از خط عبور نکرده است. با این حال تکرار بازی نشان داد که توپ در واقع قبل از اینکه توسط الکساندر میتروویچ از روی خط بازگردانده شود با فاصله ای چند سانتی‌متری از خط عبور کرده است. ماکلی با داور خط بحث و گفت‌وگو کرد و نهایت تصمیم گرفت که به تصمیم اصلی خود پایبند باشد.

پرتغال هم مجبور شد به تساوی ۲-۲ رضایت دهد و کریستیانو رونالدو نیز با انزجار از تصمیم داور به سمت او برای اعتراض حمله‌ور شد. حرکتی که احتمال دارد با محرومیت و یا جریمه نقدی برای کریس همراه شود.

با این حال داور مسابقه بعد از بازی در پیامی نسبت به تصمیم اشتباهش از کریس و سرمربی تیم فرناندو سانتوس و همچنین هواداران تیم پرتغال عذرخواهی کرد. اگرچه داور به تصمیم اشتباهش اعتراف و از این بابت ابراز تاسف کرد اما این عذرخواهی نمی‌تواند مانع محرومیت کریس باشد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی