تصویر لامبورگینی‌سواری گلزار و روبرتو کارلوس/ رفقای فوتبالی ستاره سینما چه کسانی هستند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از سوژه‌های جالب و در عین حال عجیب تعطیلات نوروزی ماجرای لامبورگینی سواری روبرتو کارلوس ستاره سرشناس و سابق فوتبال برزیل با محمدرضا گلزار بود.

خبرورزشی - محمدرضا گلزار که به فوتبال هم علاقه خاصی دارد از طرفداران بازی روبرتو کارلوس در تیم ملی برزیل بود. آنها در دبی با هم قرار گذاشتند و سوار بر لامبورگینی چند میلیاردی گلزار که یک ماشین منحصر به فرد است، خیابان‌های دبی را بالا و پایین کردند. جالب اینکه فیلمی هم از لامبورگینی سواری آنها در فضای مجازی منتشر شد که کلی سر و صدا کرد.

تصویر لامبورگینی‌سواری گلزار و روبرتو کارلوس/ رفقای فوتبالی ستاره سینما چه کسانی هستند؟

گلزار و روبرتو کارلوس برای این که نشان بدهند چقدر با هم صمیمی هستند کلی هم با یکدیگر سلفی گرفتند و به قول معروف گفتند و خندیدند.

گلزار در میان چهره‌های فوتبالی  ایران هم با امثال علی کریمی و فرهاد مجیدی رابطه خوب و نزدیکی دارد و خیلی وقت‌ها با آنها به تمرینات بدنسازی می‌رود.

در این زمینه ببینید و بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    اوووف ماشین و ببین جوون بابا:))) ایووول محمدرضا گلزار سوپر استار تکرار نشدنی و نامبر وان:))) ولی بنظر می‌رسید پیاده شدن از این ماشین گرون قیمت خیلی سخت بود کسی هم نبود کمکشون کنه خخخخخ.. چقدر عشق و حااال میکنه ، من هم فعلا باید با سمند بابام خوش باشم و عشق و حااال کنم شاید یه روز بتونم از این ماشینا سوارشم خخخخ..
  • ناشناس IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    آدم نچسبی که زندگی رو کج میبینه.
  • بر IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    به ما چی میر با لامبرگینی کیف میکونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی