بازگشت به استقلال ریسک بود/ زمان به عقب می‌رفت برنمی‌گشتم
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صمد مرفاوی، سرمربی و مربی سابق استقلال می‌گوید بازگشت به این تیم ریسک بود.

خبرورزشی - صمد مرفاوی، سرمربی پیشین استقلال بعد از سالها دوری از جمع آبی‌پوشان این فصل همراه فکری به این تیم بازگشت.

او در خصوص این اتفاق  گفت: «از این نظر که به خانه خودم بازگشتم خیلی خوشحال شدم و حس خوبی بود، بالاخره ما عضو خانواده استقلال هستیم و من و یا هر شخص دیگری که از دستش کمکی بر بیاید تا کمک کند به هر شکل باعث افتخار است. به هر ترتیب شرایط خاص بود و همه می‌دانند که وقتی به این تیم ورود می‌کنند، تیم مشکلات خاص خودش را دارد.»

مرفاوی در خصوص اینکه بازگشت به استقلال ریسک بوده یا نه گفت: «بالاخره ریسک هم جزو زندگی است و ما هم این کار را کردیم اما خداراشکر که بالاخره این مدت را در خدمت استقلال بودیم و به هر شکل سپری شد. اگر گذشته برگردم شاید قبول نمی‌کردم. به هر حال تجربه در تیم به من می‌گوید اگر به گذشته برگردم فکر نمی‌کنم چنین ریسکی انجام بدهم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سید قاسم IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
    آقای مرفاوی عزیز همه ما میدونیم که چقد برای استقلال زحمت کشیدی، مشکل شما نیست مشکل هوادارهای هستند که حتی بلد نیستند به بزرگان تاریخ استقلال احترام بزارند.معیار برای این جماعت خوب بودن و مربی بودن شده تعداد فالور های یه بچه به نام مجیدی که هنوز الف بای مربی گری هم بلد نیست، و با زیر آب زدن و پول پاشی نشسته روی نیمکت استقلال،اینم مثل همیشه بعد از دوتا باخت فرار میکنه
    • حمید علوی CA ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
      سید فرمایشاتت به دلم نشست.. خدامیدونه خیلی دلم گرفت بخاطر بلایی که بعضی از ما به اصطلاح هوادارا سر سه تن از سالمترین بزرگان استقلال آوردیم. خیلی عجیبه که شرم نکردیم از پرویزخان مظلومی.. عجیبه که یادمون رفت آقای مرفاوی و آقای فکری دو تن از درست ترین آدمای ما و از بهترین و وفادارترین بازیکنای تاریخ استقلال بودن..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی