نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پنجشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳
۰ |
۰
روز سختی در انتظار پرسپولیس است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پدیده از آمادگی بالای بازیکنان این تیم برای دیدار با پرسپولیس خبر داد.

خبرورزشی - مهرداد بایرامی درباره شرایط پدیده پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: وقتی به تیم آمدم، شرایط باشگاه کمی نامشخص بود و همین مسئله در روحیه بچه‌ها هم تاثیر گذاشته بود، اما خدا را شکر در سال جدید شرایط از هر نظر خوب است و با تمرکز بیشتری کار می‌کنیم و آماده شروع بازی‌ها شدیم.

او با بیان اینکه  تمرینات خوبی زیر نظر رحمتی و کادر فنی تیم داشتیم، اظهار کرد: بازی دوستانه مقابل مس کرمان کمک زیادی به هماهنگی تیم ما کرد و موجب شد بازیکنان جدید با تیم هماهنگ‌تر شوند. الان در بهترین شرایط هستیم و وضعیت خوبی برای دیدار باپرسپولیس داریم.

مهاجم پدیده با تاکید بر اینکه یک درصد هم گزینه سقوط نیستند، ابراز کرد: کیفیت و نوع فوتبالی که ما بازی می‌کنیم، سطح بالایی دارد و در هر مسابقه تیم‌های حریف را به دردسر می‌اندازیم ولی متاسفانه به گل نمی‌رسیم. قطعا جایگاه ما در ادامه فصل بهتر می‌شود و ما را جزو تیم‌های نیمه بالای جدول می‌بینید.

بایرامی در خصوص دیدار پیش روی پدیده مقابل پرسپولیس عنوان کرد: مطمئنا بازی راحتی مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران و آسیا نداریم، اما کادر فنی ما آنالیز خوبی از پرسپولیس داشته و بچه‌های تیم هم انگیزه خیلی زیادی برای این مسابقه دارند تا هر سه امتیاز را بگیریم. تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و روز سختی برای پرسپولیس رقم می‌زنیم.

او که سابقه گلزنی برابر پرسپولیس همراه با گسترش فولاد و سپیدرود را دارد، درباره انگیزه‌هایش مقابل سرخ‌پوشان پایتخت در بازی پیش رو اظهار کرد: اول از همه سعی می‌کنم دستورات تاکتیکی که آقای رحمتی می‌گوید را انجام دهم و برای تیمم مثمر ثمر باشم و بعد از آن اگر موقعیتی پیش آمد، با تلاش بچه‌ها گلزنی کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی