نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۰
۱۳ |
۰
استقلال نباید ساکت بماند/ استقلال به AFC اعتراض کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا  مسابقات گروه استقلال را درجده عربستان برگزار می‌کند در حالی که باید بازی‌ها را در یک کشور بی‌طرف برگزار می‌کرد.

خبرورزشی - عربستان سعودی به خاطر نفوذی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت میزبانی سه گروه از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را گرفت. این کار مسلماً ظلم در حق استقلال و سایر تیم‌های گروه است چرا که آنها  باید در خاک عربستان بازی کنند.

عجیب این که عربستانی‌ها می‌خواهند مجوز حضور تعدادی از تماشاگران خود را هم بگیرند تا از مزیت میزبانی بیشتر و بهتر استفاده کنند که طبعا استقلال نیاید ساکت بماند و حتما باید به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کند.  

جالب اینکه تمام بازی‌های رفت و برگشت هم در جده برگزار می‌شود و در واقع تیم الاهلی به صورت دوبله از مزیت میزبانی برخوردار است در حالی که در بسیاری از گروه‌های دیگر مثل گروه پرسپولیس که بازی‌ها در هندوستان برگزار می‌شود، خبری از حضور تماشاگران نخواهد بود.

بهترین راه حل ممکن این بود که مسابقات در یک کشور بی‌طرف برگزار شود اما حالا که قرار است استقلال در عربستان به ایران برود، کنفدراسیون فوتبال آسیا حداقل می‌توانست بازی‌ها را بدون تماشاگر برگزار کنند اما در اخبار آمده بود که شاید تعدادی از تماشاگران الاهلی با برگه واکسن کرونا بتوانند راهی ورزشگاه شوند و مسلما سکوت استقلال و بقیه تیمهای گروه باعث می‌شود که آن‌ها کار خود را پیش ببرند. هر چند که الاهلی عربستان سعودی آنقدر ضعیف است که حتی با یک ورزشگاه پر از تماشاگر هم بعید است صعود کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    اما حالا که قرار است استقلال در عربستان به ایران برود!؟
    • Alireza GB ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
      سوال کنکور ورودی دانشگاه در رشته ادبیات جمله زیر را معنی کنید اما حالا که قرار است استقلال در عربستان به ایران برود
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    اتفاقا بد هم نیست تو عربستان سر الاهلی رو گوش تا گوش میبریم و با سلاخی الدحیل و الشرطه با غرور به وطن برمیگردیم
    • بهبودی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
      بالاخره نفهمیدیم می خواهید رنده کنید، سر ببرید، سلاخی کنید. فقط نگفتی اگه خدای نکرده برنگشتید چه اتفاقی قرار رخ بده. هر چند خودت حدس زدی دیگه، معلومه بعد این سه تا بازی دیگه کاری ندارید بر می گردید به وطن.
  • فری عشقی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    این چه حرفیه!؟! از روزی که تیم نادی الستقلال عربستان فهمید قراره در کشور خودش عربستان بازی کنه دوستان کیسه جشن ملی در شبح جزیره عرب راه اندخته،
    • 4444 IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
      اینجا رو که متعلق به خود ماست دادیم به السلطانی فر و دوستان به ما که کشور خودمونه ظلم میکنند چه رسد بریم عربستان باز صد رحمت به عربستان که تیمها همه بدون نفوذ رییس جمهور و وزیرانش تیمها همه هرکس حقش قهرمان میشه ولی اینجا هر چی وزیر بگه همونه وزیر هم تو این شش سال غیر از تیم محبوبش چیزی نگفته تا بحال یعنی اجازه نفس کشیدن هم به تیمهای دیگه رو نداده
  • مهر نوش IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    از کی تا حالا رفتن الستقلال عربستان به کشور خودش عربستان مشکل محسوب میشه؟
  • کیسه IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    بازی باتماشاگراشکالی نداردچون نادی الکیسه که همیشه به پرچم عربستان درمقابل رقبای ایران افتخاروحمایت میکرد الان جزو انها محسوب میشه و الان خودش میزبان محسوب میشه دراصل تیمهای دیگه باید به استقلال اعتراض کنند
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    اگه ایرانم بود لابد می گفتید حضور هوادار مهمتر از سلامتیه ؟!؟؟!؟؟؟فرق هند با عربستان اینه که کرونا زیاد در عربستان نیست اما هند سومین کشور درگیر با کروناست بعدشم کیسه که میزبانه چرا نگرانید ؟!؟!!
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    النادی الکیسه نه تنها در جده میهمان نیست بلکه میزبان محسوب میشود
  • اس اس 2ستاره IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    اخه چرا باید استقلال اعتراض کنه مگه فدراسیون فوتبال نداریم مگه وزارت ورزش نداریم مگه نماینده تو ای اف سی نداریم حالا تیم سوگلی لنگ بود وزیر ووکیل وتمام ارکان دولتی ووزارت امورخارجه وخلاصه تمام کشور بسیج میشدند حالا که طرفشان تیم تمام مردمی استقلاله باید حتما باشگاه اعتراض کنه .
  • ناشناس IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    اگه عربستان تو ای اف سی نفوذ داره چرا در پرونده تیم عربستانی با پرسپولیس از نفوذش استفاده نکرد
  • رحمانی مهابادی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
    ادبیات طرفداران مکتب بولینگ در ساسر دنیا فقط وفقط برازنده تیم خودشان است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی