نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حرکت رونالدینیویی باشگاه بارسلونا/ هدف شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که باشگاه بارسلونا با نماینده‌های ارلینگ هالند مذاکره کرده، اما یکی از اهداف اصلی‌شان کریستوفر انکونکو ستاره لایپزیش است.

خبرورزشی - باشگاه بارسلونا از حالا عزم خود را برای حضور مقتدر در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان آغاز کرده و با برخی از بازیکنان مورد نظر هم مذاکره کرده است.

در اولین گام به نظر می‌رسد که این باشگاه در حال حاضر با یکی از آینده‌دارترین وینگرهای جوان در فوتبال آلمان صحبت کرده. طبق اعلام نشریه «اکسپرس»، خوان لاپورتا رئیس جدید بارسا با پینی زهاوی اخیرا در تماس بوده است. زهاوی ایجنت ستاره لایپزیش کریستوفر انکونکو است. بارسلونا مشتاق تقویت خط آتش خود برای فصل آینده است و می‌تواند در تابستان با این بازیکن فرانسوی توافق کند.

اما بد نیست کمی درباره انکونکو بیشتر بدانیم. انکونکو پرورش یافته آکادمی پاری‌سن‌ژرمن است که اولین بار در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ در تیم اصلی پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفت. با این حال بازیکن فرانسوی نتوانست به تیم اول پی اس جی نفوذ کند و در نهایت در تابستان ۲۰۱۹ به لایپزیش پیوست. از آن زمان تا الان انکونکو ۷۵ بار برای تیم بوندس‌لیگایی بازی کرده و ۱۲ گل هم به ثمر رسانده است. او همچنین در این فصل از ۳۱ بازی ۷ گل و ۸ پاس گل داده است.

فرم درخشانش در این فصل باعث ایجاد علاقه از تیم‌های برتر اروپا از جمله بارسلونا، تاتنهام، آرسنال و منچستریونایتد شده است. شیاطین سرخ همچنین به دنبال اضافه کردن یک وینگر به تیم خود در تابستان هستند و می‌توانند به خوبی برای انکونکو سرمایه‌گذاری کنند.

با این وجود بارسلونا هنوز از گزینه‌های اصلی برای امضای قرارداد با انکونکو است. کاتالان‌ها همچنین در میان باشگاه‌هایی هستند که برای امضای قرارداد با هالند تلاش می‌کنند و با نماینده این بازیکن مینو رایولا در بارسلونا دیدار کرده‌اند. با توجه به شرایط مالی مبهم در نوکمپ به خاطر کرونا، احتمال می‌رود بارسا برای تامین منابع مالی مهاجم نروژی به مشکل بخورد. به همین خاطر ممکن است علاقه به جذب او از روی حیله و نقشه باشد. به همین ترتیب، علاقه آنها به انکونکو منطقی است زیرا او می‌تواند در چندین پست از جمله در خط هافبک و حمله بازی کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی