نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
۴ |
۵
هورا؛ همه چی آرومه، ما در ورزش واکسن زده‌ایم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران ورزش ما این روزها از واکسیناسیون تعدادی از ورزشکاران المپیکی با افتخار یاد می‌کنند.

خبرورزشیآرتین زهرابی؛ به این بخش از حرف‌های معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان توجه کنید: «ایران جز اولین کشورهایی است که کاروان ورزشکاران المپیکی خود را واکسینه می‌کند.»

***

این حجم از ذوق‌زدگی درباره واکسیناسیون ورزشکاران که هنوز آمار درست و درمانی هم در این زمینه وجود ندارد برای ما عجیب است؛ چون وقتی از برخی ورزشکاران درباره این مسئله سؤال می‌شود می‌فرمایند ما واکسن عشق و تعصب زده‌ایم!

 اگر قرار است خبرهای خوب را این طور در بوق و کرنا کنیم، بهتر است هر اعتراض دیگری را هم در این زمینه بررسی کنیم. راستی شما دوست دارید درباره واکسن با هم وارد بحث شویم و نیاز مردم را در قیاس با آنچه انجام شده به رخ کسی بکشیم؟

اگر ما جزو اولین کشورهایی هستیم که واکسیناسیون ورزشکاران را انجام داده‌ایم بهتر است به سایر شاهکارها هم اشاره کنیم؛ اصلا جای دوری نمی‌رود!

ما اولین کشوری هستیم که در فوتبال، زمین چمن به اندازه کافی نداریم و شاید جزو معدود کشورها که در شمال کشور و شرایط آب و هوایی و طبیعت بکر، به جای چمن طبیعی به چمن مصنوعی روی آورده‌ایم. سالن های ورزشی در شهرستان‌های نه چندان دوردست، بعضا تبدیل به ویرانه شده‌اند؛ در این زمینه هم کم رکورد نزده‌ایم.

هورا؛ همه چی آرومه، ما در ورزش واکسن زده ایم!

در فوتبال جزو معدود کشورهایی هستیم که به سادگی حق میزبانی را از ما سلب می‌کنند و باید رنج سفر پرماجرا به هندوستان را تحمل کنیم! سعودی‌ها در اعتراض به مسائل سیاسی، حاضر به بازی در کشورمان نیستند اما کنفدراسیون، مجبورمان می کند در خاک عربستان به میدان برویم.

ما جزو معدود کشورهایی هستیم که یک مربی خارجی را از بلژیک به ایران می‌آوریم و در ازای دو ماه بیکاری مفرط و البته سیر و سیاحت و به مخاطره افتادن پروسه صعود تیم ملی به جام جهانی، تاوانی ۱۵۰ میلیارد تومانی هم باید بدهیم.

ما جزو معدود کشورهایی هستیم که ستاره فوتبالمان در انتخابات فدراسیون رای نمی‌آورد؛ درعوض کاندیدایی که حتی در عمرش توپ فوتبال را بغل نکرده حائز اکثریت آرا می‌شود. این هم حاصل عملکرد مدیریتی‌اش در کمترین زمان ممکن؛ بفرمایید جمعش کنید!

وقتی به افتخارات خودمان در هر مقطع زمانی می‌بالیم و از این مدیریت مشعشع نیز قاطعانه دفاع می‌کنیم، یادمان باشد که کجا ایستاده‌ایم، چه وضعیتی داریم و آمارها چگونه با ما در دنیا حرف می‌زنند...

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید مادریدیستا IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    آقای زهرابی هرچند در خیلی از موضوع ها با شما مخالفم و به نظرهاتون نقد دارم اما در این زمینه کاملا با شما موافقم، یک مقالهء به جا ، کمی تند و آتشین تا شاید کک مسئولای بی لیاقت و بی کفایت ورزش مون رو بگزه، هر چند ایم موجودات مخوف انقد پررو و بی خیال هستن که امکان نداره ذره ای تفاوت در رویهء کارشون ایجاد بشه، کلا توی جمهوری اسلامی مرتبه و اشل مسئولیت ها با سایز رانت و مقدار توانایی سوء استفاده از اون سنجیده میشه و هر چقدر مرتبه شغلی بالاتر باشه جواب گویی بابت هر .... که به بار میاد کمتره،
  • عامیرزا IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    پرسپولیسیای حکومتی که واکسن زدن و اگه کرونا هم بگیرن بخاطر جهش ویروسه بوده نه جهش عستقلالیا ! از اونطرف هم تیم مردمی واکسن نزده و فقط تزریق تری دی میکنه! والبته بضیا که شلوغ کار اسمشون ساکته هم ایضن سالی شش بار واکسن هاری میزنن بازی تو هر بازی دچار تکانش ادواری! میشن و روحیه عابی پسندشون قلوپ میزنه بیرون.الخ
  • آفا IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    شگفت زده شدی آرتین جان! ناسلامتی رفیق برادر پوتین و فیدل کاسترویم دیگه، سوزنم بسازیم افتخار ملی میشه!
  • قم IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    یارو واکسن رو ساخته ب ملتشم تزریق کرده، جیکشم در نیومده؟ سه نفر رو واکسن زدن، سیصدتا شبکه تبلیغ میکنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی