نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
تغییرات مهم یحیی در ترکیب پرسپولیس/ سورپرایز در دفاع و خط حمله پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در حالی فردا به مصاف الوحده خواهد رفت که سرخ‌ها هیچ مدافع چپ تخصصی در تیم خود ندارند.

خبرورزشی - یحیی گل محمدی برخلاف پیش‌بینی‌ها تصمیم ندارد تا از علی شجاعی در پست دفاع چپ استفاده کند. شجاعی در بازی برابر ذوب آهن در لیگ در این پست قرار گرفت و نتواست عملکرد مناسبی از خود ارائه بدهد. امروز و  با حضور عالیشاه کنار یحیی در کنفرانس خبر مشخص شد سرمربی سرخ‌ها تصمیم گرفته تا از عالیشاه به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب پرسپولیس استفاده کند.

از قرار معلوم قرار است وحید امیری به عنوان مدافع چپ برای پرسپولیس به میدان برود و امید عالیشاه در خط حمله به جای او قرار بگیرد.

معمولا بازیکنی که با سرمربی به کنفرانس خبری می‌رود در بازی روز بعد فیکس خواهد بود. با این حساب پیش بینی می‌شود عالیشاه در بازی فردا فیکس باشد تا وحید امیری به خط دفاع سرخ‌ها اضافه شود.

امیری طی روزهای اخیر اعلام کرده بود مشکلی با بازی در پست دفاع ندارد و هر کجا که گل محمدی صلاح بداند برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن پرسپولیسی قوژد DE ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    وحید امیری یه بازیکن جنگنده است انشالله خیره و موفق باشه تو این پست
  • ارمین IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    امیری بازیکن دونده ای هست...من جای اقا یحیی بودم امیری رو تو پست هافبک چپ قرار میدادم تا با فرار های خوبش سانتر هایی رو انجام بده که با وجود مغانلو احتمال گلش خیلی زیاده....اما احتمالا اقا یحیی میخواد رو پاس های بلند کار کنه....به هر حال....حتما یه تاکتیکی پشت این تصمیم هست..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی