نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
خطیبی: تراکتور پرهوادارترین تیم آسیا است/ لیگ ایران از سایر کشورها قوی‌تر و بالاتر است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور پرهوادارترین تیم آسیا است و به دلیل غیبت تماشاگران در ورزشگاه‌ها، بیشتر از همه تیم‌ها آسیب می‌‎خورد.

خبرورزشی -  رسول خطیبی در نشست خبری قبل از بازی با پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: از طرف کادر فنی و بازیکنان این قول را می دهم که با تمام وجود تلاش کرده و با تمام وجود در بازی فردا بجنگیم. تراکتور پرهوادارترین تیم آسیا است و به دلیل غیبت تماشاگران در ورزشگاه‌ها، بیشتر از همه تیم‌ها آسیب می‌‎خورد. جای هواداران ما در ورزشگاه‌ها خالی است.

وی افزود: پاختاکور تیم خیلی خوبی است اما ما هم تراکتور هستیم. من و شجاعی در تیم شارجه با هم بازی کردیم و خیلی خوشحالم که بار دیگر در کنار هم هستیم. 

خطیبی درباره جایگاه تراکتور در لیگ ایران و کیفیت مسابقات داخلی گفت: لیگ ایران از سایر کشورها قوی تر و بالاتر است و با توجه به اینکه دو بازی کمتر انجام داده‌ایم می توانیم به رتبه خوبی که دوست داریم برسیم. برای برد در آن بازی های عقب افتاده به زمین می رویم. البته اکنون تمرکزمان روی لیگ قهرمانان آسیا و بازی فردا است اما بازهم می‌گویم لیگ ایران در منطقه سخت تر از کشورهای دیگر است و با وجود برخی ایراده ها کیفیت بالایی دارد.

وی با اشاره به خاطرات خوبش از دوران حضور در شارجه امارات گفت: دوستان خوبی در این شهر دارم. با مالک باشگاه شارجه هم خاطرات خوبی داشته و در ادامه هم با وی  و بازیکنانی که در آن زمان با آنها همبازی بودم دارم.

سرمربی تراکتور تصریح کرد: عبدالعزیز العنبری که یکی از فوق ‌العاده ترین، باشخصیت ترین و بهترین فوتبالیست‌های امارات است. در آن زمان کاپیتان شارجه بود که از وی هم خاطرات خوبی دارم. خوشحالم بار دیگر به این شهر آمدم و امیدوارم مانند گذشته با خاطرات خوبی این مسابقات را در شارجه پشت سر بگذارم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    ینی یه سرمربی حرفه ای آیا به یک نظرسنجی که همه میدونن به راحتی دستکاری و هک میشه استناد میکنه و همچین حرفی میزنه؟؟؟؟ ببخشید چه جوری امکان داره پرطرفدارترین تیمه پرجمعیت ترین قاره ی دنیا پیج اینستاگرامش یک میلیون فالوور نداره؟؟؟؟ چه جوری سرمربیش که خوده شما باشی صد هزار فالوور نداری؟؟؟؟ واقعا که
  • محمد IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    باعث خنده و شادمانی همه شدی توی کنفرانس خبری،باعث آبرو ریزی نشید صلوات،راستی نماینده ایران هستید؟یا ژاپن؟
  • مشکین شهر IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    تراکتور سازی به اندازه سپاهان هم طرفدار ندارد
  • شپر IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    باتعدادطرفدار چکارداري از خودت بگو چندچندي
  • ممل IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    اگه به طرفداربود خو چین می بایست رنکينگ یک فوتبال جهان باشه نه عزیز به تماشاگرنيست به عرضه سرمربی وبازيکناست
  • عموشهرام ش IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    ایران 30استان داره فرض کنیم 6استان ازش ترکن اگه فرض کنیم تمام جمعیت 6استان هم طرفدار این تيمن که مطمئنم در بهترین حالتم 50درصدوکمترطرفدار داره 23 استان دیگه چی میگن ...میگن ترکتور سازی یک دهم پرسپولیس طرفدار داره ...حالا پیدا کن پرتقال فروش را کطيبي خخخخ
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    بابا تو را خدا این بحث پرطرفدارتربن تیم تراکتور هست را تو آسیا نگید . کشورهای دیگه بهمون میخندن. آخه چطوری به این نتیجه رسیدی؟؟؟ خالی بندی هم حدی داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی