نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۹
تصاویر لحظه به لحظه گل فوق العاده طارمی به چلسی و خوشحالی متفاوت او
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ایرانی پورتو در شبی که در ترکیب اصلی تیمش مقابل چلسی حضور نداشت، در سی دقیقه پایانی وارد زمین شد و یک سوپر گل به یادماندنی به ثمر رساند.

خبرورزشی - بعد از قبول شکست مقابل چلسی در دیدار رفت، هواداران چلسی منتظر بازگشت مهدی طارمی و الیویرا به ترکیب تیم شان در دیدار برگشت بودند؛ آنها با توجه به اتفاقات بازی مرحله قبل به پیروزی و صعود تیم شان امید داشتند اما غیبت طارمی در ترکیب اصلی یک شوک بزرگ به همه بود؛ کمتر کسی انتظار داشت که نام مهاجم ایرانی را در ترکیب اصلی پورتو برای بازی امشب نبیند اما این اتفاق افتاد تا طارمی از روی نیمکت بازی امشب را نظاره کند؛ در روزی که الیویرا برخلاف طارمی در ترکیب اصلی حضور داشت، پورتو 60 دقیقه در زدن گل ناکام بود تا اینکه شاهد اضافه شدن طارمی در ترکیب این تیم بودیم.

گروییچ در دقیقه 61 بازی جای خود را به مهدی طارمی داد تا این بازیکن در سی دقیقه پایانی بازی برای باز کردن دروازه چلسی و یا شاید گرفتن پنالتی از مدافعان این تیم شانس خود را امتحان کند. طارمی در بدو ورود یک موقعیت خوب هم به دست آورد که ضربه سر او را دروازه بان چلسی به خوبی در اختیار گرفت. در ادامه بازی و با حضور طارمی، حملات پورتو زهردارتر شد اما نقطه اوج کار چهارمین دقیقه از وقت های اضافه بود؛ جایی که مهدی طارمی با یک سوپر گل به یادماندنی، دروازه چلسی را باز کرد.

در حالی که بازی در حال پایان یافتن با تساوی بدون گل بود، روی یک ارسال از سمت راست توسط نانو، مهدی طارمی خیز بلندی برداشته و با ضربه ای آکروباتیک به زیباترین شکل ممکن دروازه چلسی را باز کرد؛ این گل به حدی زیبا بود که به جرات آن را زیباترین گل مرحله حذفی مسابقات تا اینجای کار بنامیم.

تصاویر لحظه به لحظه این گل را ببینید:

تصاویر لحظه به لحظه گل فوق العاده طارمی به چلسی و خوشحالی متفاوت او

تصاویر لحظه به لحظه گل فوق العاده طارمی به چلسی و خوشحالی متفاوت او

تصاویر لحظه به لحظه گل فوق العاده طارمی به چلسی و خوشحالی متفاوت او

تصاویر لحظه به لحظه گل فوق العاده طارمی به چلسی و خوشحالی متفاوت او

تصاویر لحظه به لحظه گل فوق العاده طارمی به چلسی و خوشحالی متفاوت او

تصاویر لحظه به لحظه گل فوق العاده طارمی به چلسی و خوشحالی متفاوت او

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فری عشقی IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    درود بر شیر پارسی فرزند برومند پرسپولیس باز هم شیر های پارسی باعث افتخار ما ایرانیان شدند 1 علی آقا کریمی 2 مهدی مهدوی کیا 3 علی آقا دایی 4 کریم آقا باقری 5 و حالا بازم یک پرسپولیسی دیگه مهدی طارمی، تبریک تبریک برای این گل زیبا.
    • .،. IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      من ن استقلالیم نه پرسپولیسی ولی نمیدونم چرا همه چیو به خودتون می چسبونید؟! طارمی کشف ایرانجوان بوده پرسپولیس هم مث شاهین و الغرافه مدت کوتاهی داشته اونو تو تیم خودش نگه می داشته وگرنه کیه که ندونه طارمی بعد اینکه از قطر اومد بیرون تیم شما پیشنهاد برگشت ب لیگ ایران (خراب شدن آیندش رو) داد ولی خدارو شکر طارمی عقلش رسید و رفت اروپا و از ریوآوه خودشو نشون داد و رفت تیم بزرگی مث پورتو پس نیاید بگید طارمی به خاطر پرسپولیس رفت پورتو چون ۹۰ درصد شما ها از خداتونه طارمی تو همچین تیمی نباشه و برای پرسپولیس بازی کنه ولی اگر هم به خاطر استعداد و عرضه خودش بره تیم خوبی یه عده متوهم فکر میکنن طارمی به خاطر یه تیم بی ریشه ولی پر طرفدار رفته اونجا در صورتی که خود طارمی هم اینو قبول داره که زمانی که ایران بود فقط آیندش داشت به خاطر تیم شما و حاشیه سازی بعضی ها به فنا میرفت بزا خلاصه بگم هیچ کجای استقلال و پرسپولیس و لیگ کم اعتبار و سطح پایین ایران رو نمیشناسن حقیقت تلخه ولی تک تک هوادارای پورتو تو پرتغال هم تا حالا اسم پرسپولیس به گوششون نخورده پس انقدر یه تیم رو بی خود گنده نکنید
    • کیسه سوززز IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      تازه این که چیزی نیست؟ قابله ای که مهدی رو به دنیا آورده؟ میگه تا مهدی به دنیا اومد گفته من طرفداره کیسه ام مدارکش موجوده؟! خخخخخخخ چطوری تو چهارتا خوردی؟ پاس میده یا هتریک میکنه؟ و حالا گل چهارم ..... عشقی مهدی که اون ور دنیا هم به کیسه سوزی ادامه میدی.
    • برسد به ....؟ IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      آره تازه مهدی طارمی که هیچ!!! من شنیدم علی کریمی،علی دایی،کریم باقری،مهدی کیا، احمد عابدزاده این هام هیچکدام پرسپولیسی نبودن. همه شون طرفدار کیسه بودن مدارکش موجوده خخخخخ میگم کیسه ها هر کدوم از اسطورهای پرسپولیس که میخای کامنت بزارید بدیم به شما.؟
    • مهر آفرین پارسی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      بعد از اون بازی که مهدی این کیسه های عربستانی رو چهارتایی کرد این ها به اسم مهدی طارمی آلرژی پیدا کردن، خوب به کیسه ها حق بدین دیگه !! هروقت اسم مهدی طارمی رو میشنوند یاده اون چهارتایی شدن کیسه در دربی میوفته!
    • .،. IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      خطاب به جناب برسد به ...؟من کاری ب لنگ و کیسه ندارم اگه اینجوریه محمد صلاح هم مدت کوتاهی تو بازل سوئیس بوده ولی از آ اس رم خودشو نشون داد که الان لیورپوله پس اگه به استدلال شما باشه صلاح به خاطر چلسی بازل یا فیورنتینا که دیده نمی شد هست که اونجائه نه تیم دیگه طارمی تو پرسپولیس فقط داشت حیف میشد شما کاری نکردید تیم شما هم مث شاهین و الغرافه مدت کوتاهی طارمی رو تو تیم خودش داشت ولی چون پرسپولیس پر طرفدار تره همه چی داره به اسم تیم خودتون تموم میشه اگه اینجوریه طارمی از ایرانجوان شروع کرد پس زنده باد ایرانجوان بوشهر
    • .،. IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      جناب مهر آفرین پارسی واقعا چی پیش خودتون فکر کردید که لنگ یا کیسه تیمای بزرگین؟ من خودم یه شخصه ارزش خودمو پایین نمیارم که بازی این تیمای بی ریشه رو تماشا کنم چون اصلا این تیما هم لنگ هم کیسه و کلا تیمای داخلی اصلا ارزش اعتبار ندارن شما جهان چارمی منظورم شما ها هستید که لژیونر های شاغل تو اروپا رو به لیگ دوزاری ایران ربط میدید
    • شیخ راسل ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      برادر من .،. اینجا ایرانه ملت ما فکر می کنن که مسی و رونالدو هم استقلال و پرسپولیس رو میشناسن از این مردم چه توقعی داری؟ همه که مثل منو شما طرفدار واقعی تیم ملی نیستن اینجا ایرانه همه تعصب تیم خودشونو می کشن پس بهشون حق بده که فکر کنن طارمی به خاطر پرسپولیس اونجائه پس فردا هم اگه قائدی از حاشیه های این لیگ فرار کنه و بره اروپا استقلالی ها میگن قائدی به خاطر استقلال اونجائه عب نداره بزا تو توهمات خودشون بمونن مهم اینه که طارمی پرچم ایرانو برد بالا نه پرچم تیمای داخلی
  • فاطی تی تی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    واقعا چرا از نیمه اول نذاشت مهدی رو حیف واقعا... دوست داشتیم پورتو صعود کنه که شاهد درخشش بیشتر مهدی بشیم نشد حیف ،ایشالله این گل و گلا و درخششای قبلش باعث بشه سال بعد به یه تیم خوب ترانسفر بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی