نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
۰ |
۰
مربی فولاد: نگران خط حمله خطرناک الوحدات نیستیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فولاد ایران با اشاره به نقاط قوت حریف فردای تیمش گفت که شاگردان نکونام هیچ نگرانی برای تقابل با خط حمله خطرناک الوحدات ندارند.

خبرورزشییوسو سسما مربی تیم فولاد ایران در کنفرانس خبری پیش از مسابقه فردای تیمش برابر الوحدات اردن گفت: همانگونه که قبلاً گفتم بازی با السد مزه تلخ و شیرینی داشت و به اندازه کافی از آن یک امتیاز قدردانی می‌کنیم. تمام بازی‌های این گروه سخت و مشکل هستند، چرا که ما در بهترین لیگ آسیا هستیم. درباره الوحدات باید بگویم تیمی است که تاریخچه بسیار خوبی دارد و سال‌های سال قهرمان بوده است. این تیم فصل قبل به راحتی و با اختلاف زیاد قهرمان لیگ اردن شده است.‌ آنها توانستند تیم پرقدرت النصر را متوقف کند که نشان از قدرت‌شان دارد. همه اینها نشان می‌دهد الوحدات رقیب سرسختی است. 

مربی تیم فولاد در ادامه گفت: طبق معمول و طبق رویه خودمان پیش می‌رویم و در مبارزه ‌ شرکت می‌کنیم. من می‌توانم به شما قول بدهم که فردا رقابت خیلی سخت خواهد بود. برای رقابت با الوحدات باید صد درصدی عمل کنیم تا بتوانیم نتیجه مثبتی بگیریم و ما قطعاً اگر برنده بشویم، خوشحال خواهیم شد و در غیر این صورت به تیم مقابل باید تبریک بگوییم.

یوسو سسما همچنین افزود: الوحدات تیمی است که بسیار خطرناک حمله می‌کند، اما ما نگران حملات آنها نیستیم و روی بازی خود تمرکز می‌کنیم تا حملات آنها را کنترل کنیم و بازی را در دست بگیریم. همه توان‌مان را در زمین ارائه خواهیم کرد. در این رقابت‌ها باید صد درصد باشیم تا به مرحله بعدی راه پیدا کنیم.

مربی تیم فوتبال فولاد ایران یادآور شد: بیش از اینکه به تیم مقابل نگاه کنیم، به تیم خود اتکا خواهیم کرد تا عملکرد کاملی داشته باشیم، این همان مسئله منظم بودن و تمرکز داشتن در زمین است.

وی در انتها گفت: با توجه به مشکلات کرونا خیلی مشکل است که هر سه روز یک بار بازی کنیم. ما وقت کافی برای ریکاوری نداریم و این از نظر علمی ثابت شده است. ما سعی می‌کنیم با تمرکز زیاد کار کنیم تا بازیکنان حداکثر توان خود را در زمین بگذارند. بازیکنان ما از نظر بدنی در وضعیت مناسبی هستند. آنها جوان و شاداب هستند و تاکنون خوشبختانه مسئله خستگی در تیم ما وجود نداشته است. البته مشکل خستگی و بازی‌های فشرده برای همه تیم‌ها وجود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی