نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
امیدوارم هواداران شجاع را ببخشند/ خیلی‌ها باعث شدند او از پرسپولیس برود
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپهر حیدری می‌گوید که امیدوار است هواداران پرسپولیس شجاع خلیل زاده بخشیده باشند.

خبرورزشی - سپهر حیدری پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد تقابل پرسپولیس با شجاع خلیل زاده گفت: شجاع خلیل زاده پسر بسیار خوبی است و همبازی من هم بوده. او برای پرسپولیس خیلی زحمت کشید و همه می‌دانیم که شجاع چقدر زحمت کشید. قطعا مقصر جدایی او، کسانی بودند که باعث شدند بروند. وقتی کلیپ هایشان بیرون آمد همه دیدند و هنوز هم ضرباتشان ادامه دارد.

وی افزود: هواداران از نحوه جدایی شجاع ناراحت بودند و حالا فکر کنم تقابل شجاع با پرسپولیس جالب باشد. شجاع همیشه عاشق پرسپولیس است و در این ماجرا او آدم بد شد اما واقعیت این است که خیلی‌ها باعث شدند او بروند. همه هواداران زحمات او را می‌دانند و ته دلشان به او علاقه دارند.

مدافع سابق پرسپولیس با اشاره به نقش شجاع در الریان و شناخت او نسبت به پرسپولیسی‌ها اظهار داشت: خط دفاعی الریان فقط شجاع نیست. من دیدم مرکاتو بازیکن آرژانتینی مصدوم شده و این خط دفاعی الریان را ضعیف‌تر می‌کند. خط دفاعی یک زنجیر است که همه به‌هم وصل هستند و یک نفر اهمیت ندارد. شجاع کیفیت بالایی دارد اما باید ببینیم بازیکنان کناری او چه می‌کنند.

حیدری همچنین اضافه کرد: پرسپولیس با کارهای ترکیبی پشت دفاع کناری های حریف دنبال بهم ریختن ضعف دفاعی حریفان است و با شناختی که من از الریان دارم، پرسپولیس می‌تواند به آن‌ها آسیب بزند.

او درباره ناراحتی هواداران پرسپولیس از شجاع و احتمال بازگشت او مثل ترابی در سال های آینده گفت: هوادار پرسپولیس از شجاع خلیل زاده ناراحت است اما در جریان شجاع، او را خیلی اذیت کردند. شجاع خیلی اذیت شد و در هر صورت پیشنهاد هم آمد، او هم این پیشنهاد را در نظر گرفت. دیدید که مهدی ترابی رفت و برگشت. مسئله این است که شاید یک پیشنهاد که الان هست، سال آینده نباشد و با همین پیشنهادها زندگی آدم‌ها تغییر می‌کند. به نظرم بازیکنانی که رفتند، می‌توانند با نظر کادرفنی برگردند. من درباره شجاع خلیل زاده می‌توانم بگویم که او بازیکن تعصبی است و در حقش بدی شد و امیدوارم هواداران او را ببخشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • طغرل IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    امروز کاری میکنه که هوادارا ببخشنش،نگران نباشید
  • Mohsen IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    اره رسول پناه چاقو‌ گذاشت زیر گلوش گفت یا میری قطر ۲۰ میلیارد میگیری یا اینجا میکشمت ،،، مردم و چی فرض کردید شما اقای حیدری و کسایی که ازین نون به نرخ روز حمایت میکنید؟؟؟
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    شجاع کاری نکرده که لنگیا بخوان ببخشنش، تازه چند میلیاردم از پرسپولیس طلب داره
    • ارتش سرخ IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
      اتفاقات پرسپولیس به هیچ سپاهانی ربط نداره رد ضمن اگه کسی بخواد شجاع رو ببخشه اونا هواداران پرسپولیس هستن نه سپاهانی اس تق لال
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    آقا سپهر همه هوادار های پرسپولیس شجاع رو بخشیدن یه سری افراد خاص و ترسو هستن که از برگشت شجاع به لیگ میترسن و خودشونو جای هوادار متعصب جا میزنند
  • آنتی شیری IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    بشار خارجی بود تا فینال صبر کرد بعد رفت در ضمن خود لوگو بوس هم نمی دونه چرا از تیم جدا شده یکبار میگه تعصب براش خونه نمیشه دفعه بعد میگه رسول پناه نذاشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی