الریان قطر یک - پرسپولیس ایران ۳/ کابوس ۱۰ دقیقه‌ای برای یاران شجاع
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل الریان قطر به صدرنشینی مقتدرانه خود در گروه E لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد.

خبرورزشی - تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه فاتوردا شهر گوای هند به مصاف الریان قطر رفت که این مسابقه با پیروزی ۳ بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی خاتمه یافت. تیم پرسپولیس با برتری در این مسابقه شش امتیازی شد و مقتدرانه در صدر جدول گروه E قرار گرفت.

در این مسابقه ابتدا نایف در دقیقه ۱۹ گل اول را برای تیم الریان به ثمر رساند، اما در ادامه شاگردان گل‌محمدی با شروع طوفانی در نیمه دوم در دقیقه ۴۷ توسط کامیابی‌نیا و در دقایق ۴۹ و ۵۷ توسط مغانلو شهریار سه بار دروازه حریف قطری را باز کردند. شاگردان گل‌محمدی با بازی شجاعانه در نیمه دوم صاحب سه امتیازی ارزشمند شدند.

ببینید:

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، امید عالیشاه (۸۵ - مهدی عبدی)، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی (۷۷ - میلاد سرلک)، مهدی ترابی (۸۵ - علی شجاعی)، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان (۷۷ - مهدی شیری)، وحید امیری، شهریار مغانلو (۶۱ - عیسی آل‌کثیر) و سیامک نعمتی.

ترکیب پرسپولیس

ترکیب الریان: فهد یونس، محمد علاالدین، شجاع خلیل‌زاده، فرانک کوم، دامه ترائوره، خالد مفتاح، یاسین براهیمی، عبدالعزیز حاتم، ابراهیم مسعود، نایف الحضرمی، یوهان بولی.

داور: تانتاشف ایلگیز ازبکستانی

نیمه اول

دقیقه ۳: نفوذ و پاس در عرض وحید امیری به مغانلو این بازیکن را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان الریان قرار داد، اما ضربه او به تیر دروازه حریف قطری برخورد کرد. البته کمک داور پیش از ضربه مغانلو آفساید او را در این صحنه اعلام کرده بود.

دقیقه ۷: محمد علاالدین از تیم الریان به دلیل خطا روی عالیشاه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۱۹: نایف الحضرمی به دنبال ضربه ایستگاهی اعلام شده روی دروازه پرسپولیس با یک ضربه سر گل اول الریان را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

الریان - پرسپولیس

دقیقه ۲۴: مهدی ترابی با یک حرکت انفرادی خلیل‌زاده را از پیش رو برداشت، اما ضربه او در دستان دروازه‌بان الریان قرار گرفت.

دقیقه ۳۰: شوت مغانلو از داخل محوطه جریمه به شکلی خطرناک و با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹: چرخش خوب مغانلو و شوت این بازیکن بازهم توسط فهد یونس به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۴۴: ضربه سر بسیار خطرناک سیدجلال حسینی روی ارسال زیبای سیامک نعمتی را دروازه‌بان الریان به شکلی خطرناک دور کرد تا این موقعیت سرخپوشان نیز از دست برود.

دقیقه ۱+۴۵: ضدحمله خطرناک بازیکن الریان باز هم این تیم را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما ضربه براهیمی را لک به خوبی برگشت داد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: کمال کامیابی‌نیا روی کرنر ارسالی مهدی ترابی در همین دقایق ابتدایی نیمه دوم گل خورده پرسپولیس را جبران کرد.

الریان - پرسپولیس

دقیقه ۴۹: شهریار مغانلو شروع طوفانی پرسپولیس را در نیمه دوم کامل کرد و با یک ضربه بسیار خوب روی ارسال نعمتی، گل دوم پرسپولیس را هم وارد دروازه الریان کرد.

دقیقه ۵۱: فرانک کوم هافبک الریان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۵۴: حرکت انفرادی سیامک نعمتی و شوت محکم او از پشت محوطه را فهد یونس به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۵: نفوذ زیبای احسان پهلوان یک موقعیت دیگر برای پرسپولیس خلق کرد که ضربه او را هم مدافعان و دروازه‌بان سراسیمه الریان دور کردند.

دقیقه ۵۷: شهریار مغانلو بار دیگر و این بار روی نفوذ و پاس در عرض امید عالیشاه از جناح چپ توانست سومین گل پرسپولیس در این بازی را نیز وارد دروازه الریان کند.

دقیقه ۵۹: دامه ترائوره مدافع الریان نیز به دلیل خطا روی امید عالیشاه دیگر اخطاری الریان لقب گرفت.

دقیقه ۶۰: ضربه ایستگاهی احمد نوراللهی را دروازه‌بان الریان به سختی برگشت داد و در ادامه نیز ضربه مغانلو از روی دروازه به بیرون رفت.

شادی گل شهریار مغانلو؛ الریان - پرسپولیس

دقیقه ۶۶: پاس کات‌بک عالیشاه از داخل محوطه جریمه را آل‌کثیر با یک ضربه بی‌دقت به بیرون زد تا این فرصت بسیار خوب برای پرسپولیس از دست برود.

دقیقه ۷۰: کار ترکیبی تیم پرسپولیس و پاس در عرض مهدی ترابی را احمد نوراللهی با شوتی محکم راهی دروازه الریان کرد که فهد یونس با عکس‌العملی خوب مانع از گل چهارم پرسپولیس شد.

دقیقه ۸۸: علی شجاعی موقعیت خوب تک به تک با دروازه‌بان الریان را از دست داد و نتوانست به توپ برسد.

دقیقه ۲+۹۰: نفوذ دوباره بازیکنان پرسپولیس بار دیگر این تیم را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما این بار هم آل‌کثیر توپ را به بدن دروازه‌بان الریان کوبید تا این فرصت نیز از دست برود.

دقیقه ۳+۹۰: شوت سیامک نعمتی وارد دروازه الریان شد اما کمک داور بازی به دلیل برخورد توپ با آل‌کثیر این گل را مردود و آفساید اعلام کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس آریایی DE ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    پرسپولیس تو ده دقیقه سه تا گل زد. این قضیه یه کم براتون آشنا نیست؟
    • کیسه سوززززز IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
      داداش اون موقع 10 دقیقه 10 نفره زدیم!!! ببین چه تیم داغونی بود اون یکی خ خخخخخخخ
    • حمید علوی CA ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
      تبریک به دوستان خوب پرسپولیسی. بنده متاسفانه بازی رو ندیدم. خوشحالم از اینکه تیم‌های ایران زمین عزیز دارن عالی بازی میکنن. برسم خونه تکرار بازی رو نگاه میکنم.
    • آسیا IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
      منو یاد اون دربی در یکشنبه سیاه انداخت که پرفسوربرانکو جلوی داشعلی منصوریان سه بار تعظیم کرد
    • ایمون زاید در جواب آسیا DE ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
      یه کم بیشتر فکر کنی یاد روز سیاهترشم میفتی
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
      استقلال به راحتی به این تیم 5 تا زد و این تیم هایی که پرسپولیس باهاشون بازی می کنه تیم های درجه 4 آسیا هستند. در مراحل بعدی عیار واقعی پرسپولیس مشخص می شه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
      درود به شیرمردان پرسپولیس . چه کامبکی زد پرسپولیس ، تیم خیلی خوب بود . این بردو لچسب و عالی را به همه هواداران پرسپولیس تبریک میگم . به امید ادامه دار بودن موفقیت پرسپولیس کبیر
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
      به قول امیر پرسپولیسی تبریک به همه عشقپولیسی ها . تیم فوق العاده بود شهریار عالی بود . ترابی مثل بازی های قبل عالی بود . عیسی هم کمک کن دوباره به روال گلزنی بر می گردد
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
      استقلالی ها درست میگن ما نمیتونیم پنج تا بزنیم حسش رو درک کنیم فقط شما که تجربه دارین بگین سه تا خوردن تو ده دقیقه چه حسی داره تا با الریانی ها همدردی کنید خخخخ
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
      در ماجرای قضیه خیریت طارمی، تیم پرسپولیس باید به دسته یک یا دو سقوط می کرد تا مجازات بشه اما وزیر ورزش با همکاری مسئولین وزارت خارجه و دکتر روحانی در سطح ملی به خاطر پرسپولیس حکومتی رفتن با اردوغان مذاکره کردند و نذاشتن این اتفاق بیفته. اینجا هم پرسپولیس به دلیل توهین به هندی ها باید از مسابقات لیگ قهرمانان حذف بشه که باز هم به خاطر پرسپولیس حکومتی همه مسئولیت دولت ناامیدی دست به کار شدند. وقتی میربان بازی های استقلال عربستان اعلام شد مسعود سلطانی فر گفت ولش کنید الان دیگه برای گرفتن حق استقلال دیر شده در حالی که برای گرفتن حق استقلال یک ماه زمان بود و باید دنباله کارو می گرفتند تا قطر یا کشور دیگری میزبان باشه نه عربستان چون عربستان نمی اومد در ایران بازی کنه و اینجا هم متقابلا عربستان نمی تونست میزبان باشه اما هنوز دو روز از شکایت هندی ها ها نگذشته همه دولت به دستور مسعود سلطانی فر متحد شدن جلوی کوچکترین خسارت به پرسپولیسی ها رو بگیرن.
  • محمود IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    تبریک به همه دوستان پرسپولیسی.مثل همیشه عالی بودیم.یه فوتبال شناور و تاکتیکی که آدم از دیدنش لذت میبره.فقط میشه بابت لطفی که در حق ما پرسپولیسی ها شده و گلمحمدی سرمربی تیم هست خدارو شکر کنیم.
  • حسن پرسپولیسی قوژد DE ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    اوه له له دم بچه ها گرم جونم آقا یحیی نیمه مربیان برد فوتبال رو زمین وتیکی تاکا وتموم کنندگی شهریار تبریک به همه سرخ دلان ایران زمین
  • Amir perspolisi IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    تبریک عشقپولیسیای عزیزم ❤جونم به این تیم به این طرز بازی چشم نواز و پر از موقعیت ❤❤❤❤ زندگیمی پرسپولیس ❤
  • مهدی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    تاس نابود شد
  • Amir perspolisi IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    در عجبم چطور و با چه توجیه قانع کننده ای داور مسابقه ترائوره رو اخراج نکرد با اون کف پایی که روی ساق عالیشاه رفت؟؟؟ راحت بقرآن میبایست دو تا بازیکن الریان اخراج میشد ولی داور ظلم کرد در حق پرسپولیس
  • مولر از برلین DE ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    تبریک... نکته قابل تامل بازی احمد هست که توی دفاع ضعیف عمل می کند . گلی که خوردیم اصلا با یار اش حرکت نکرد . بعضی موقع احمد از روی بی خیالی دفاع می کند.
  • مجهول الهویه IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    تو ده دقیقه سه تا گل هنر پرسپولیس است و اونهایی که از نیمه اول ذوق زده بودند یاد و خاطره ایمون زاید فراموش کرده بودند.
  • لنگ مظلوم IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    گزارش گر لنگی احمدی ،شجاع رو زمین بود چند دقیقه صداشم در نیاورد ک توپو بیرون نزدن ،حیف این همه خوبی شجاع ،
  • جواد IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    تبریک به همه یاد اون ده دقیقه معروف افتادم که سه تا زدیم البته اونجا ده نفره زدیم به نظرم شجاع هم نشون داد توپرسپولیس کم کاری یادش ندادند و تمام توانش رو گذاشت فقط لعنت به باعث و بانیش که با عدم مدیریت نتونست نگهش داره باز هم دم بچه ها گرم
  • بابک CA ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    به قول حاج فتل برد ۳-۱ خیلی بهتر از باخت ۳-۱ هستش
  • کامران5 IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    پرسپولیس تبدیل شده به متخصص واقعی لیگ قهرمانان آسیا
  • علی IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    ممنون از شجاع خلیل زاده برای تقدیم دو گل. بهترین بازیکن زمین شجاع. زشته بخدا. مردونه ببرید اور میتونید. البته تقصیر مربی است که شناختی از ذات بعضی ها ندارد. از فردا تیتر دنیا میشه با این نقش، کلیدی یار دوازدهم.
    • مزیدی IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
      شجاع تو متریکا با نمره 7 بهترین بازیکن تیم الریان شد، اون تو مکتب پرسپولیس بزرگ شده. اونی که برا برد تیم محبوبش مقابل تیمش تو هجده قدم توپ رو با دست میزد ح ع بود اونی که درواز خالی رو میزد بیرون ورزشکاران تو مکتب تیم دیگه ای آموزش دیده بود. برید نمره متریکا رو ببینید
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    بازم لنگیها یک بازی رو بردن زبونشون باز شد!! همین الریان رو استقلال ۵ تایی کرد خودش هم تو قطر ...لنگیها امسالم هیچی نمیشن خخخ
    • لنگ سوخته IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
      دمت گرم گودرزخان زدی تو خال دمت گرم
    • کیسه سوززززز IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
      مهم نیست شما الریان رو 5 تا زدین، مهم اینه که از کی 6 تا و 4 تا و 3 تا تو 10 دقیقه 10 نفره خوردین
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    جووووووونم به این تیم ❤ جوووونم شهریار ❤ آل کثیر هم ۶ ماه تمرین نکرده مطمئن باشید آماده بشه همه رو قتل عام میکنه
  • لنگ سوخته IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    با راه مخفی های مجیدی قهرمان میشم‌
  • مینا از لندن IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    لنگیعا زیاد شاد نشید تو گروه شما آلومینیوم اراک هم بود اول میشد
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    بازی بعدی لنگیها با ابر قدرت فوتبال آسیا تیم گوای هند خخخخخخ به قول پژمان جمشیدی تو سریال پژمان هند دو سال دیگه قطب فوتبال آسیاست خخخخ
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    واسه ما تاجی ها اصلا مهم نیست لنگیها چه نتیجه ای میگیرن چون اصلا در حد مانیستن..ما تاجی ها فردا جشن صعود میگیریم و دل لنگیهارو میسوزونیم
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    لنگیها فردا شب بازی استقلال رو ببینید و معنای فوتبال بازی کردن رو بفهمید راستی لنگیهای عزیز چگونه میخواهید تو دربی جلوی استقلال دوام بیارید
  • Amir IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    توجه کردین استقلالیا ریختن دارن همه نظرها رو دیس لایک میکنن .بعدشم نمیدونم اینجا چیکار میکنن تیم تون فردا بازی داره اینجا ماله قرمزها است نه آبی ها نکنه فکر کردن بازی خودشونو که تو ده دقیقه ۳ تا خوردن...
  • بهبودی IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    یک سری از کیسه کشا خیلی دوست داشتن پرسپولیس ببازه مخصوصا بعد از گلی که خورد ولی خب توهم بد موقعی سراغشون اومده بود.
  • غلام IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    الریان از تشتک سازی هم ضعیف تر بود
  • رضا IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    ١- زمان گلهادقیقه 10 ٢- بازیکن شماره 10 ٣- تعداد بازیکن 10 4- دردهه فجر 10 --------------------------- =4 =4قهرمانی پشت سرهم حالا بماند تا جریان شش تایی پرسپولیس همینه همیشه تکرار خاطرات است
  • كارون US ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    گًودرز خان وقتي فردا رسد فكر فردا كنيم اونروز هم كه شما راجعش صحبت مي كنيد زياد هم دور نيست اميدوارم كه عذر و بهانه اي نباشددر انروز.
  • مهر آفرین دختر پارسی IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    چقد این دقیقه 3 تا گل آشناست ؟؟؟؟؟ آه یادم اومد قبلا کیسه عربستان تجربه کرده بود به هتریک ایمان زاید عشقی جگری نفسی ارتش هشتاد ملیونی پارسی
  • مهناز عشقپولیسی IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    نفسی بچه های پرسپولیس!!! بازم نوستالژی رو یاد مون انداختی!!! تو ده دقیقه سه تا گل کیسه عربستانی دقیقا کجایی؟ عشق، نفس،جگر،زندگی، پرسپولیس ایرانی!!!
  • محسن US ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    دمتون گرم واقعا سرگروه گروه مرگین..اینقدر گروهتون قویه و سخته ک سه تیم مجموعا تونستن یک گل بزنن اون ی گلم ب پیروزی..
  • كارون US ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    ببخشيد از مضمون اشتباه.چو فردا رسد فكر فردا كنيم بهر حال اونروز هم مي رسه اميدوارم اسم وزير و ...نباشد
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    تو هر گروه بر اساس قدرت تیمها از درجه ۱ تا ۴ در سید،بندی قرا داشت فکر نمیکنید وقتی میگید تیمهای گروهتون خیلیییییی قوی هستند به ضعف خود اعتراف میکنید.
  • آبی اناری IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    قابل توجه شوالیه دکتر حاج علی فتح الله زاده خویی اینهم یکی از نتیجه های که گفت هر نتیجه بردی از برد یک صفر بهتر است
  • علی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    من که بدجوری یاد این جمله افتادم کاوه رضائیییییی و گل سوم... چه پایان خوشی برای نیمه اول استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی