پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
۰ |
۵
توصیه سرمربی سابق استقلال به آقای منصوریان!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: از لحاظ روحی و روانی آماده این جدال هستیم و علاوه بر آن‌ تمرینات خوبی هم پشت سر گذاشته‌ایم.

خبرورزشی - علیرضا منصوریان سرمربی آلومینیوم اراک که تیمش به مصاف پیکان خواهد رفت در کنفرانس رسانه ای پیش از این بازی به نکته‌های زیر اشاره کرد:

*بازی بسیار سختی مقابل پیکان داریم و تیم خوبی مقابل ما قرار می‌گیرد. به تیم مهدی تارتار خوش‌آمد می‌گویم، امیدوارم میزبان خوبی برای آن‌ها باشیم. بازی بسیار محکمی هواداران ما شاهد خواهند بود. از لحاظ روحی و روانی آماده این جدال هستیم و علاوه بر آن‌ تمرینات خوبی هم پشت سر گذاشته‌ایم.

*بعد از بازی پیکان و گل گهر سیرجان، باشگاه پیکان یک بیانیه احساسی منتشر کرد و از نحوه داوری ناراضی بود. در آخر هم در برنامه‌های تلویزیونی مشخص نشد که توپ به چه صورتی گل شد. در مجموع چندین مصاحبه دیگر داشتند که نحوه داوری را به گونه‌ای جلو می‌برند که در بازی فردا تاثیر مستقیم بگذارند. فردا هم‌نام من آقای منصوریان از استان خراسان داوری می‌کند و از کمیته داوران و مسئولان فدراسیون می‌خواهم که نظارت کافی داشته باشند.

داوری این بازی هم نام من است؛ از آقای منصوریان می‌خواهیم‌ که بهترین داوری خود را داشته باشد چراکه ما کادری هستیم که نه بیانیه می‌دهیم و نه داوری را تحت فشار قرار می‌دهیم و در سخت‌ترین شرایط هم حافظ منافع تیم داوری هستیم، چه روزی که ببریم چه ببازیم. خدایی نکرده نمی‌خواهم روند داوری در بازی فردا به گونه‌ای باشد که ما ببازیم و من فردا در مصاحبه بگویم که بیانیه پیکان باعث شده روند داوری تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی