نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
توهین به هواداران آبی/ ۴۰ نفر اجیر شده بودند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید و رئیس طرح شکست خورده سوپرلیگ، از ناکامی این پروژه همچنان عصبانی است.

خبرورزشی – فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید و رئیس طرح شکست خورده سوپرلیگ، از ناکامی این پروژه همچنان عصبانی است و حرفهای عجیبی به زبان می‌آورد.

پرس یک باشگاه انگلیسی را عامل به تردید افتادن ۵ تیم دیگر انگلیسی حاضر در سوپرلیگ می‌داند: «من ناراحت و عصبانی‌ام چون ما سه سال بود که روی این پروژه کار می‌کردیم. از ۶ باشگاه انگلیسی یکی بود که از اول هم علاقه‌مند به این طرح نبود و به نظر من او شروع کرد به تردید انداختن بین دیگران و رأی آنها را برگرداند. بعضی‌ها درک نمی‌کنند که چه اتفاقاتی در جریان است. همه ما یک تعهد التزام‌آور را امضا کردیم اما یکی از آنها هرگز متقاعد نشد و امضا کرد. آخر سر هم یک یورش همه جانبه از طرف لیگ‌های مختلف و لیگ برتر انگلیس صورت گرفت و آنها هم سریع گفتند ما کنار می‌کشیم.»

پرس همچنین درمورد هواداران معترض چلسی که جلوی ورزشگاه این تیم قبل از بازی سه‌شنبه شب جمع شدند و زمینه انصراف باشگاه‌شان از سوپرلیگ را فراهم کردند صحبت کرد و گفت: «۴۰ نفر هوادار چلسی آمدند و اعتراض کردند. اگر بخواهید من می‌توانم بگویم چه کسی آنها را اجیر کرده بود که به آنجا بیایند.»

او البته برای ادعای خود هیچ سندی ارائه نکرد و تصاویری که از اطراف ورزشگاه استمفوردبریج منتشر شد نشان می‌داد صدها نفر هوادار چلسی در این اعتراض همه‌جانبه شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی