نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
۰ |
۰
دردسر جدید برای بانوی پیر/ از رئیس شکایت می‌کنند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود تصمیم آنیلی مبنی بر خودداری از پذیرفتن یک شرط طرف خارجی برای عقد قراردادی تجاری برای سازمان لیگ ایتالیا، باعث شکایت از او خواهد شد.

خبرورزشی - پس از آنکه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ ایتالیا و تمامی باشگاه‌ها، یوونتوس را برای کناره‌گیری از سوپرلیگ اروپا تحت فشار قرار دادند تا بانوی پیر از درآمد قابل توجه حضور در این تورنمنت محروم شود، آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس نیز با جلوگیری از ورد یک سرمایه‌گذاری خارجی به ایتالیا، سری‌آ را از یک منبع درآمد بزرگ محروم کرد.

در واقع به موجب یکسری توافق‌های صورت گرفته میان سازمان لیگ سری‌آ و مؤسسه CVC Capital، درآمدی ۲٫۱ میلیارد یوریی عاید لیگ ایتالیا می‌شد اما ظاهراً آنیلی تصمیمی گرفته که عقد قرارداد میان طرفین را ملغی و سازمان لیگ ایتالیا را از این درآمد محروم می‌کند. گویا آنیلی از پذیرفتن یک شرط طرف خارجی برای عقد قرارداد خودداری کرده است، شرطی که به موجب آن تمام باشگاه‌های سری‌آ از جمله یوونتوس را از حمایت از هرگونه تورنمنت اروپایی (به جز لیگ قهرمانان و لیگ اروپا) که باعث کاهش ارزش سری‌آ شود، منع می‌شوند.

این همان چیزی بود که امتناع آنیلی از پذیرش آن، خشم دیگر مسئولان باشگاهی فوتبال ایتالیا را به همراه داشته است و حالا زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال شکایت آن‌ها از رئیس بانوی پیر شنیده می‌شود. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی