غول‌های ایتالیا مجازات می‌شوند/ کینه بعد از ماجرای سوپرلیگ!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۱۱ باشگاه با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ ایتالیا خواستار مجازات یوونتوس، اینتر و میلان شده‌اند.

خبرورزشی - با وجود شکست خوردن پروژه سوپرلیگ اروپا که منجر به تعلیق آن شد، جنجال‌ها پیرامون این تورنمنت همچنان ادامه دارد. گویا این اتفاق برای تعدادی از تیم‌های دعوت نشده به سوپرلیگ آزار دهنده بود. آنها به صورت علنی اعلام کرده‌اند که تیم‌های ایتالیایی حاضر در این تورنمنت باید مجازات شوند.

طبق گزارش نشریه «رپوبلیکا»، ۱۱ تیم از تیم‌های سری‌آ به طور مشترک نامه‌ای به سازمان لیگ ایتالیا نوشته‌ و در آن خواهان مجازات تیم‌های یوونتوس، میلان و اینتر شده‌اند. ابن ۳ تیم که قرار بود در کنار رئال‌مادرید، اتلتیکومادرید، منچستریونایتد، چلسی، لیورپول، منچسترسیتی، تاتنهام و آرسنال اعضای دائمی سوپرلیگ اروپا باشند اما این پروژه تنها ۴۸ ساعت پس از آغاز، با کناره‌گیری تیم‌های انگلیسی و پس از آن سایر تیم‌ها شکست خورد اگرچه رئیس سوپرلیگ، فلورنتینو پرس معتقد است که هنوز هیچ تیمی به صورت رسمی انصراف نداده و نمی‌تواند هم انصراف دهد.

طی چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر احتمال مجازات عاملان اصلی تشکیل سوپرلیگ از سوی یوفا شنیده شده اما به نظر می‌رسد که سازمان لیگ ایتالیا برای انجام حرکتی مشابه مردد است. به همین دلیل رم، تورینو، بولونیا، جنوا، سامپدوریا، ساسولو، اسپتسیا، بنونتو، کروتونه، پارما و کالیاری ۱۱ باشگاهی هستند که این درخواست را ارائه کرده‌اند. در همین حال باشگاه‌های ناپولی، لاتزیو، فیورنتینا، آتالانتا و ورونا هم از پیوستن به این جنبش خودداری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی