نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
توضیحات رئیس فدراسیون پزشکی درباره قرنطینه پرسپولیس/ بازی‌های پرسپولیس به تعویق می‌افتد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص صحبت‌های مطرح شده مبنی بر قرنطینه پرسپولیس توضیحاتی داد.

خبرورزشی - با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند و حضور تیم پرسپولیس در این کشور به منظور شرکت در لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر این که سرخپوشان پس از بازگشت به تهران باید در قرنطینه باشند.

غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این باره اظهار داشت: نظر ستاد مقابله با کرونا این است که تمامی تیم برای قرنطینه به کمپ خود برود. همچنین قرار است از ورزشکاران تست گرفته شود که در صورت نمونه مثبت قرنطینه جداگانه لحاظ خواهد شد.

وی افزود: من با سمیعی مدیرعامل پرسپولیس صحبت کردم و او پیگیر موضوع است. با توجه به اینکه بازیکنان هر روز تست می‌دهند، نمونه آنها هم منفی بوده و با توجه به اینکه با پرواز چارتر به ایران می‌آیند این موضوع مطرح شده که آنها روال عادی خود را طی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    آسیا تخصص الدوچرخه است ، اما گلهای خورده استقلال در ۷۲ ساعت گذشته تو آسیا:۶ گل ... گلهای خورده پرسپولیس در یک سال گذشته تو آسیا: ۶ گل
  • شمسعلی IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
    فقط با تعداد بازی برابر با تیم حکومتی بازی می کنیم.کور خوندیددددیددددددددددددددددددددددد حالا شکوری مصاحبه کنه مگه نمیگفت فقط با تعداد بازی برابر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی