نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
۴ |
۵
نبرد پرسپولیس - استقلال در آسیا؛ از این بازی نترسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان پرسپولیس و استقلال برای دربی آسیایی انگیزه‌های بسیار زیادی دارند و با تمام قوا مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

خبرورزشی - با توجه به صدرنشینی پرسپولیس در گروه E مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در صورتی که استقلال در گروه C رتبه دوم را از آن خود کند، شاهد تقابل پرسپولیس و استقلال در  آسیا خواهیم بود.

این اتفاق بسیار خوب و جذابی است که مسلماً هیجان زیادی را به فوتبال ایران و حتی آسیا تزریق می‌کند. پرسپولیس و استقلال تا حالا در رقابت‌های آسیایی با هم پیکار نکرده‌اند و این بازی می‌تواند اولین تقابل آنها باشد که در نوع خود جالب توجه است.

صرف نظر از هیجانی که بابت این بازی به فوتبال آسیا و فوتبال دوستان ایرانی می‌رسد، باید گفت تقابل دو تیم ایرانی در مرحله یک هشتم نهایی باعث می‌شود تا خیال ما بابت کسب یک سهمیه در میان هشت تیم نهایی هم راحت شود. به هر حال چه پرسپولیس بازی را ببرد و چه استقلال، یکی از نمایندگان ایران قطعاً به مرحله بعدی می‌رسد که این مسئله در نوع خودش اتفاق مثبتی است.

نکته دیگر اینکه به طور حتم بازیکنان پرسپولیس و استقلال برای دربی آسیایی انگیزه‌های بسیار زیادی دارند و با تمام قوا مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

هیچ اشکالی هم ندارد که دو تیم مطرح ایران مثل بارسا و رئال سالی چند بار با هم بازی کنند و اتفاقاً تقابل آنها می‌تواند جذابیت‌های زیادی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشد البته به شرطی که مسئولان دلار دوست این کنفدراسیون بازی پرسپولیس و استقلال را هم در عربستان یا هندوستان برگزار نکنند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    از دیشب تا حالا یه مشت کیسه کش چه جزولزی میکنن از سوختن که چرا پرسپولیس عمدی باخت تا شانس صعود کیسه کم بشه در جوابشون بگم که دلیل نداره پرسپولیس که صعود کرده خودش را به اب اتیش بزنه بالاخره بازیکنان سلامتیشون هم مهمه و دوم مگه شما متخصص نیستن تو اسیا و فوق تخصص دارید پس خودتون تلاش کنید سوم اگه هم حذف بشید بابت باخت پرسپولیس نباید اعتراض کنید چون پرسپولیس با نتایجی که پارسال گرفت باعث شد afcسهمیه ایران را کم نکنه و شما بتونین امسال تو اسیا بازی کنید چهارم بیخودی بهم نبافید که تیمهای عربی بر ضد هم اینکار را نمیکنن که پرسپولیس کرد و الکی باخت که شانس تیمهای ایرانی کم بشه چطور وقتی تو صفحه النصر و afcبودید برای محروم کردن عیسی و پرسپولیس حرفی از ایرانی بودن نبود پس خودتون اگه عرضه دارید ببرید دوتا بازیتونا شاید صعود کنید نمیتونید هم ساکت باشید و حرف از جوانمردی نزنید که دوروز پیش جوانمردیتون را با ساخت فیلم توسط هواداراتون برای بد نام کردن هوادار پرسپولیس دیدیم
    • ممدان بنگلادش IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      شاهنامه نوشتی لنگی جان یه جمله بنویس خودتو راحت کن بگو از ترسمون باختیم همین .خدا نکنه ما به شما احتیاج داشته باشیم ما میایم بالا تیم بعدی شما هستین حذف میشین
    • مهدی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      اخه کیسه کش تو سواد شاهنامه خوندن داری اخه تیم تو ترس داره تیم تو را بادش کردن پارسال به پاختاکور باخت ما انقام گرفتیم از الدوحیل ۶ تا خوردید که ما ۳ تا بهش زدیم حذفش کردیم السد هم که تو ازادی دهنتون بست ما رفتیم تو خونش بردیمش چرا فکر میکنی تیمت ترسناکه یارو برا خودش نوشابه باز میکنه خخخخ
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    استقلال تیم اول میشه و اصلا کار به اونجاها نمیکشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی