نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
۰ |
۱
یک هشتم نهایی جام حذفی/ چالش صدرنشین لیگ برتر در ساوه
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

چهار دیدار از مرحله ی یک هشتم نهایی جام حذفی فردا در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

خبرورزشی - در سیرجان گل گهر میزبان پارس جنوبی جم خواهد بود؛ تیمی‌که فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشت اما در پایان به دسته اول سقوط کرد. این روزها هم شرایط پارس جنوبی برای صعود به لیگ برتر خیلی مناسب نیست در حالی که بازی‌ها را خوب شروع کرده بود. مثل همیشه عدم پرداخت به موقع دستمزدها در این تیم مشکل ساز شده است. میزبان اما شرایط خوب روحی و روانی را تجربه می‌کند.به خصوص با بردهایی که در هفته‌های اخیر لیگ برتر به دست آورده است. گل گهر حتی این شانس را دارد با ادامه ی سیر صعودی از استقلال در جدول رده بندی بگذرد. با این حال این بازی در چارچوب جام حذفی برگزار می‌شود و جام حذفی جام شگفتی‌هاست. شاگردان امیر قلعه نویی اگر در این بازی مرتکب اشتباه شوند فرصت جبران ندارند. ضمن اینکه این بازی فرصت خوبی است که شاگردان محمد نصرتی توانمندی‌های خود را در برابر یک تیم لیگ برتری به نمایش بگذارند. 

اما در استادیوم شهید چمران ساوه خوشه طلایی میزبان سپاهان صدرنشین لیگ برتر خواهد بود. سپاهان تلاش زیادی کرد که در ساوه به میدان نرود اما با تصمیم سازمان لیگ این دیدار در ساوه برگزار می‌شود. بدون شک خوشه طلایی با هدایت وحید بیاتلو در اندیشه ی بازی دفاعی و استفاده از ضد حملات در برابر صدرنشین لیگ برتر خواهد بود. متوقف کردن سپاهان یک دنیا انگیزه برای خوشه طلایی ایجاد کرده است و بی تعارف سپاهان در زمین خوشه طلایی بازی سختی را پیش رو دارد. به خصوص که تیم‌های دسته اولی در منطقه یک سوم دفاعی متمرکز بازی می‌کنند. 

تقابل دوباره عبدالله ویسی و سیروس پورموسوی را این بار در خرم آباد شاهد خواهیم بود. با این تفاوت که این بار عبدالله ویسی سرمربی خیبر است و سیروس پورموسوی هدایت تیم صنعت نفت را برعهده دارد. آنها فصل گذشته در بازی پیکان و پارس جنوبی با هم رودررو شدند که در پایان فصل پیکان با هدایت عبدالله ویسی در لیگ برتر ماند اما پارس جنوبی با مربیگری سیروس پورموسوی به لیگ یک سقوط کرد. این دو به اتفاق در استقلال خوزستان قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کردند که سیروس پورموسوی دستیار عبدالله ویسی بود. این بازی در حالی برگزار می‌شود که خیبر چهار برد متوالی در لیگ یک داشته اما صنعت نفت در لیگ برتر 6 هفته است که نمی‌برد! 

و اما در استادیوم شهید وطنی قائمشهر نساجی فرصت خوبی خواهد داشت تا با عبور از سد ملوان از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کند تا در هفته‌های آتی لیگ برتر با شکست حریفان در جدول بازی‌ها باقی بماند. مازیار زارع سرمربی تیم ملوان در این بازی حق نشستن روی نیمکت تیم را ندارد. او بعد از شکست در برابر خیبر خرم آباد با مصاحبه تندی که علیه فدراسیون فوتبال انجام داد محروم شده است. برنامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی که فردا برگزار می‌شود از این قرار است: 

گل گهر سیرجان – پارس جنوبی جم
داور:علیرضا حیدرپناه
کمک‌ها: سید محمدهاشمی‌نسب و عدنان پیروی 

*خوشه طلایی ساوه – فولاد مبارکه سپاهان
داور: وحید زمانی 
کمک‌ها: حسن یوسفی و حمید نادری 

*خیبر خرم آباد – صنعت نفت آبادان
داور: وحید صالحی 
کمک‌ها: هیوا بهمنی و حمید رضا آذرنیاد 

*نساجی مازندران – ملوان بندرانزلی
داور: کیوان علیمحمدی 
کمک‌ها: یوسف مغروری و موسی مه آبادی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی