نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
۲ |
۱
سرمایه‌ای به نام کریم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کریم بنزما سال‌ها زیر سایه رونالدو در رئال قرار داشت اما حالا تبدیل به مهره کارگشای تیم در لحظات سخت شده است.

خبرورزشی - چلسی با یک نتیجه خوب در ورزشگاه دی‌استفانو شهر مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، راهی بازی برگشت خواهد شد. تساوی ۱-۱ در بازی رفت به این معنی است که آبی‌های لندن در استمفوردبریج می‌توانند کار را تمام کنند و رؤیای رسیدن به فینال را برآورده کنند.  

چلسی و رئال، دو باشگاه عضو سوپرلیگ جنجالی که اولی کنار کشید و دومی هنوز همچنان به تشکیل این سوپرلیک اعتقاد دارد، در هوایی کاملاً بارانی از پس یکدیگر برنیامدند و به تساوی راضی شدند.

تفاوت خطوط حمله
بنزما یک بار دیگر ثابت کرد که همیشه کلید فرار مادریدی‌ها از زندان است. گلی که او برای مادرید در نیمه اول به ثمر رساند در شرایطی به دست آمد که سفیدها به شدت تحت فشار بودند و یک گل نیز از حریف عقب افتاده بودند. کریم سال‌ها زیر سایه رونالدو در رئال قرار داشت اما حالا او تبدیل به مهره کارگشای این تیم در لحظات سخت شده و همیشه هم به خوبی کار خود را انجام داده است. شاید تفاوت دو تیم در خط حمله دو تیم بود. تیمو ورنر در خط حمله چلسی، همچنان بدون اعتماد به نفس عمل می‌کند. او یک موقعیت طلایی را مقابل دروازه از دست داد در صورتی که بنزما در سخت‌ترین شرایط ممکن توپ را برای رئال تبدیل به گل تساوی کرد.

بلد و نابلد
زیدان ترجیح داد مقابل آبی‌های لندن با سه مدافع بازی می‌کند شاید به این دلیل که سیستم چلسی را که آن‌ها هم با سه مدافع بازی می‌کنند، خنثی کند. اما جریان بازی خیلی زود نشان داد که تیم لندنی به خوبی با این سیتسم آشناست و تیم مادریدی هنوز باید درسهایی را در این زمینه بیاموزد. سیستمی که توخل در چلسی به کار گرفته را کمتر تیم بزرگی در اروپا اجرا می‌کند اما مربی آلمانی به خوبی از پس این کار برآمده است. او با همین سیستم، منچسترسیتی را در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به دردسر انداخت و حذف کرد و مقابل مادرید هم تیمش را بر حریف مسلط کرد.

تجربه همچنان جایگزین ندارد
رئال بازیکنانی دارد که گاهی شهرت و اعتبارشان از آمادگی‌شان بیشتر است. بسیاری از آنها چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان را در کارنامه دارند. اما ستاره‌هایی مثل تونی کروس، لوکا مودریچ و کاسمیرو با اینکه شاید با سال‌های اوج خود کمی فاصله داشته باشند اما همچنان روش برنده شدن در بالاترین سطح مسابقات را به خوبی بلدند. این تجربه، سرمایه ارزشمندی است که نه می‌توان به راحتی به دست آورد و نه می‌توان به کسی آموزش داد. واقعیت این است که این تیم رئال شاید کیفیت لازم برای حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان و حتی مبارزه برای قهرمانی در لالیگا را نداشته باشد. اما تجربه ستاره‌های این تیم باعث شده آن‌ها کسب موفقیت را در هر شرایطی وظیفه خود بدانند و از تجربه خود نیز به بهترین شکل در این راه استفاده کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرحسین FR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    از رونالدو خیلی بهتره فقط تبلیغات روش نیست
    • Mr IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
      خخخخ زهی خیال باطل واقعا کریم سوپر از رونالدو بهتره حالا من کاری به افتخارات رونالدو وجایزه هاش ندارم که ماله کریم یک هزارم رونالدو هم نیست هرموقع تعداد گلاش تو رعال به تعدادگلای رونالدو رسید تو همون رعال بیا اون موقع حرف میزنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی