نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
مربی سابق تیم ملی در جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال شرکت نکرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 حسین فرکی عضو کانون مربیان ایران در جلسه اعضای این کانون با رئیس فدراسیون فوتبال شرکت نداشت و این شائبه به وجود آمده که  به دلیل اتفاقات یک ماه قبل برای انتخاب مدیر تیم ملی، حسین فرکی دوست نداشته عزیزی خادم را ببیند.

خبرورزشی - مربی اخلاق مدار فوتبال کشورمان در ماه‌های گذشته پیشنهادات چند باشگاه را برای فعالیت قبول نکرده است. حسین فرکی در همین خصوص گفت: برای من نظر خانواده اهمیت دارد چون  شرایط طوری نیست که بخواهم به آنها استرس وارد کنم. در یک سال گذشته پیشنهاد بوده اما این پیشنهادات برایم خیلی جذاب نبود زیرا بعد از تجربیات دو سه سال گذشته  دوست دارم در مجموعه ای فعالیت کنم که شرایط برای موفقیت مهیا باشد. ضمن اینکه باید توجه داشته باشیم  در دوره اوج بیماری کرونا قرار داریم و بعد از دو جوان دوست داشتنی فوتبال کشورمان یعنی مهرداد میناوند و علی انصاریان، متاسفانه نادر دست نشان و حمید جاسمیان را به خاطر همین بیماری از دست دادیم. تعداد زیادی دیگر از اهالی فوتبال هم به این ویروس مبتلا شدند و در روزهای گذشته خوشحال شدم که آقای گرشاسبی، علی خسروی، بهنام ابوالقاسم‌پور و تعدادی دیگر از عزیزان سلامتی شان را به دست آوردند.

 فرکی در خصوص اینکه چطور به عنوان یکی از اعضای اصلی کانون مربیان در جلسه اعضای این کانون با رئیس فدراسیون فوتبال حضور نداشته گفت: من چند روز قبل از این ملاقات همراه با خانواده در منطقه کردان کرج بودم و به همین دلیل در جلسه حضور نداشتم مسلما اگر تهران بودم مشکلی بابت حضورم در این نشست وجود نداشت.

 مربی قهرمان لیگ سیزدهم و چهاردهم در خصوص حذف  تیم فولاد از لیگ قهرمانان آسیا گفت: من تعلق خاطر خاصی به فولاد دارم و یکی از بهترین دوره های مربیگری هم در این تیم بود. دو سال خیلی خوب را در کنار مردم خونگرم خوزستان داشتم و قهرمان لیگ شدیم. فولاد تیم خوبی است و فکر می کردم از گروه خود صعود می کند که اینچنین نشد و آرزو می‌کنم در ادامه مسیر به موفقیت برسد. درباره سایر تیم‌ها نیز باید عرض کنم پرسپولیس استقلال و تراکتور پتانسیل بالایی دارند و می توانند در مسابقات بین المللی ظرفیت های بالای خود را به نمایش بگذارند و در عین حال توجه داشته باشید موفقیت تیم های کشورمان در بازی های لیگ قهرمانان آسیا به نفع تیم ملی هم هست که حدود یک ماه دیگر باید چند بازی سخت برگزار کند. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حجت IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    دمش گرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی