سازمان لیگ زیر بار تهدید پرسپولیس نرفت/ واکنش جدید پرسپولیسی‌ها چیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابراهیم شکوری مدعی شده بود اگر بازی معوقه استقلال مقابل صنعت نفت در آبادان قبل از دربی پایتخت برگزار نشود، پرسپولیس برابر آبی‌پوشان تهرانی وارد زمین نمی‌شود اما تصمیم سازمان لیگ نشان می‌دهد توجهی به این تهدید پرسپولیس نداشته است.

خبرورزشی - ابراهیم شکوری چند روز قبل طی مصاحبه‌ای مدعی شده بود اگر بازی معوقه استقلال مقابل صنعت نفت در آبادان قبل از دربی پایتخت برگزار نشود، پرسپولیس برابر آبی‌پوشان تهرانی وارد زمین نمی‌شود. ادعایی که واکنش تند استقلالی‌ها را در پی داشت و مدعی شدند برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات داخلی در دفتر سازمان لیگ و زیر نظر فدراسیون فوتبال انجام می‌شود نه توسط مقامات باشگاه پرسپولیس.

حالا سازمان لیگ تاریخ برگزاری جدال معوقه آبی‌ها مقابل طلایی‌پوشان آبادانی را اعلام کرد و برخلاف تهدید ابراهیم شکوری و پرسپولیس، این مسابقه باید پس از رویارویی استقلال و پرسپولیس برگزار شود.

استقلال طبق تاریخ اعلام شده ۳۱ اردیبهشت مهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود ولی دربی پایتخت فعلاً قرار است در همان تاریخ قبلی یعنی ۲۲ اردیبهشت برگزار شود.

همچنین مقرر شده بازی استقلال و پدیده روز چهارم خرداد برگزار شود.

با این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم پرسپولیسی‌ها با این برنامه کنار می‌آیند یا بار دیگر اعتراض خواهند کرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    معلومه که مهدی زیر بار نمیره چون سرپرست ما مظلومی و تیم حکومتی نیست بابا اینا چجوری بگن که کیسه امسال جام میخاد
    • مانی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
      همیشه فدراسیون و کمیته انضباطی و وزارت و وزیر و.... همه در خدمت تیم حکومتی الاستقلال بودند و هستن و خواهند بود . و حافظه ما اونقدر کم نیست که ماجرای تهدیدهای استقلال رو فراموش کرده باشیم
    • پویا IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
      سوال من از استقلالیها اینه که چرا از بازی در شرایط عادلانه میترسید ؟ مگه شما در نیم فصل اول مدام نمیگفتید باید شرایط عادلانه باشه و دربی باید بعد از بازی پرسپولیس با سپاهان باشه ؟ حالا چرا میترسید و نمیخواید شرایط عادلانه باشه. راستی تیم استقلال درخواست کرده که بازی با ذوب اهن لغو بشه چون بازیکناش خسته هستن . مطمئن باشید با درخواست استقلال موافقت میشه
    • ناشناس IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
      واقعا خیلی پررو هستید،پارسال پرسپولیس ۲ بازی عقب افتاده داشت و کلا برنامه ریزی ها رو به هم ریخته بود و صدای همه تیم ها دراومده بود،حالا گیر داده اید به بازی استقلال با صنعت نفت،در ضمن دروغ در سخنان بازیکنان و مسئولان شما بیداد میکند،از یک طرف میگویید که تمرکز ما فقط روی بازی های خودمان است اما از طرف دیگر میگویید که تا بازی عقب افتاده استقلال برگزار نشود ما وارد زمین نمی شویم و اینکه میگویید چرا ساعت بازی های سپاهان بعد از بازی های پرسپولیس است،کمی صداقت و خجالت هم خوب چیزی است،من به شخصه دوست داشتم که تعداد بازی های دو تیم برابر باشه اما حرف من اینه که سال قبل شما ۲ تا بازی کمتر از استقلال داشتید.
    • شهرام IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
      شما که تاریختون به قبل دولت روحانی و بعد دولت روحانی تقسیم میشه دم از حکومتی و ... نزنین! بجاش برید ببینید ظریف و عراقچی تونستن چابهارو بدن به هند تا شکایت از پرسپولیسو پس بگیره یا نه!
  • رضا IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    چطور در نیم فصل اول سازمان لیگ برنامه اش را با پرویز مظلومی پیش برد الان خیلی با مرام ومنسک شده واقعا خیلی بی عدالت و... هستید
  • ژوپیتر "قرمز" IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    مشخص خواهد شد قبول میکنه یا نه جناب سهیل مهدی مگر از ایران بری برادر
  • شیشتقلال شیشتایی آسیا DE ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    چطور اون موقع که پلویز مظلومی هوچی‌گری کرد گفت تا بازی‌های عقب افتاده پرسپولیس برگزار نشه ما تو دربی بازی نمی‌کنیم بلافاصله سازمان لیگ حرفشو قبول کرد دربی رو به تعویق انداخت ولی حالا که پرسپولیس میگه باید بازی عقب افتاده استقلال برگزار شه بعد دربی سازمان لیگ قبول نمیکنه ؟؟؟ همین نشون میده استقلال چقدر مورد حمایت سازمان لیگ و فدراسیونه . استقلال شده بچه لوث وزارت که هروقت بهانه میاره حرفشو قبول میکنن
  • کوهیار IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    اگه سازمان لیگ وخصوصا سهیل مهدی کیسه کش عدالت رو رعایت نکنه ومثل نیم فصل اول بازی معوقه ال کیسه رو برگزار نکنه با خیل عظیم طرفداران پرسپولیس طرفه.
  • محمدطاها IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    خب پرسپولیسیا یا آلزایمر دارند یا دوست دارند خودشونو مضحکه خاص و عام کنند! با نگاهی به آنچه تو نیم فصل اول اتفاق افتاد به این نتیجه می رسیم که ادعاشون با واقعیت همخوانی ندارد برای برگزاری دربی اصرار به تعداد بازیهای برابر دارند در صورتی که دربی رفت پرسپولیس با هشت بازی و استقلال با ده بازی وارد دربی شدند پرسپولیس بازیهای عقب افتاده خودشو در خلال بازیها برگزار نکرد و با موافقت سازمان لیگ به اتنهای نیم‌فصل موکول شد اگر قرار بر عدالت است بازی عقب افتاده استقلال هم باید در انتهای نیم‌ فصل برگزار شود..
  • قرمزم RO ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    سهیل مهدی آدم باش و روی ادله نیم فصلت بمون.
  • گوران IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    باید درب فدراسیون گل کنیم همه طرفدارای پرسپولبس جمع شوند وفدراسیون روی سر خادم خراب کنند
  • جناب خان IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    چطور دربازی رفت تا مظلومی کلاه کیسی درخواست داد سازمان لیگ قبول کرد آما حالا که نوبت پرسپولیس رسید. آسمان تپید. لعنت خدا بر پدر و مادر کسی که بین تیمها فرق میگذارد وهواداران تیمها را به جان هم میندازد.
  • ناشناس IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    اگه پرسپولیس طبق وعده وزارت بهداشت بخواد پس از بازگشت دوهفته به قرنطینه بره با ا حتساب اینکه نهم اردیبهشت بازی آخرش در لیگ قهرمانان انجام میشه اگر همان شب به ایران برگرده زمان اتمام قرنطینه روز ۲۳ اردیبهشت و عملا بعد از تاریخ اعلامی سازمان لیگ خواهد بود مگر اینکه وزارت بهداشت و سازمان لیگ از موضع خود عدول کنن و ابر باد مه خورشید و فلک در خدمت تیم کیسه قرار بگیرن و... حالا اونوقت معلوم میشه که برنامه ریزی در سازمان لیگ و فدراسیون انجام میشه یا در دفتر کیسه.
  • کیوان ارجمند US ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    لنگ بدونه حرف فقط حرف اس اس
  • محمدجواد IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    من کاری به دربی ندارم فقط یه سوال.چه خبر از بازی سوپرجام؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی