پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۳
۲ |
۴
کمیته انضباطی زهرش را به طارمی و یارانش ریخت!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پورتو از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال مجازات و برای سه هفته از همراهی این تیم محروم شد.

خبرورزشی - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو، تیمی که مهدی طارمی در آن توپ می‌زند را برای ۲۱ روز از نشستن روی نیمکت این تیم محروم کرد تا این تیم با دردسر جدی در اواخر فصل مواجه شود.

دلیل این مجازات توهین سرمربی پرتغالی پورتو در بازی اخیر آبی‌وسفیدپوشان برابر موریرنسه در لیگ برتر پرتعال بود که با تساوی خاتمه یافت.

مردود اعلام شدن گل تونی مارتینس بازیکن اسپانیایی پورتو به دلیل اینکه او تنها ۱۰ سانتی‌متر در آفساید بود خشم کونسیسائو را به همراه داشت و سبب شد که این مربی در پایان بازی به سمت داور برود و به او بگوید: « تو حال به هم زن هستی. قهرمانی را از ما دزدیدی».

داور با شنیدن این جملات از کونسیسائو به او کارت قرمز نشان داد اما کنسیسائو به شیوه‌ای طعنه‌آمیز او را تشویق کرد و ادامه داد: «تو یک آدم ضعیف و انسانی مزخرف هستی. تا به حال دو قهرمانی را از ما دزیدی. بله، همه اینها را در گزارشت بنویس. تو مایه شرم هستی، یک دزدی، همیشه یک بلایی بر سرمان می‌آوری».

واکنش تند کونسیسائو به داور علاوه ۲۱ روز محرومیت، او را به پرداخت ۱۰ هزار و ۲۰۰ یورو جریمه نقدی هم محکوم کرد. محرومیت سه هفته‌ای سرمربی پورتو او را از همراهی این تیم در ۴ بازی محروم می‌کند که مهمترین آنها در کلاسیکوی پرتغال برابر رقیب دیرینه تیم بنفیکا است.

فامالیکائو، فارنسی و ریوآوه سه تیم دیگری هستند که پورتو بدون کنسیسائو باید به مصاف‌شان برود. به این ترتیب کنسیسائو تنها برای بازی آخر تیمش در این فصل لیگ پرتغال مقابل تیم بلننسس اجازه نشستن روی نیمکت را خواهد داشت.

پورتو در حال حاضر شش امتیاز با صدر جدول که در اختیار اسپورتینگ لیسبون است فاصله دارد و این در حالی است که تنها ۵ هفته دیگر به پایان فصل باقی مانده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهرام IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    مجازات تیمی که تخلف کرده اسمش زهر ریختن نیست، زهر ریختن اینه که داورهایی مثل خورشیدی و زاهدی لیگ را مهندسی میکنن، وزیر ارتباطات از اسپانسر استقلال پول میگیره میده به لنگ. مسئول لنگ فدراسیون را تهدید میکنه اگه بازی عقب نیافته فحش میخورید، حسین هدایتی و بابک زنجانی بخاطر مسائل مالی دستگیر میشن ولی هیچکس از پولهایی که خرج لنگ کردن نمیگه! صداوسیما24 استقلالی ها را به اسم شفاف سازی به جان هم میندازه ولی رسول پناه را ممنوع الصدا و تصویر کردن واجاز بررسی صحبتهاش داده نمیشه! منافع ملی را خرج ماله کشی جعل سند و نژادپرستی و ... یه تیم میکنن
  • فاطی تی تی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    گل تونی مارتینس بازیکن اسپانیایی پورتو به دلیل اینکه او (تنها )۱۰ سانتی‌متر در آفساید بود خشم کنسیسائو را به همراه داشت!!!!خبرورزشی یه جوری نوشته تنها 10سانتی متر اولن انگار خیلی کمه ؟!!دوما تو ایران یه چیزایی و افساید گرفتن که میتونیم بگیم تنها بازدمش در افساید بود بعد شما درمورد ده سانت حرف میزنی؟!!!سوما افساید افسایده یه سانت و دوسانت نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی