۲
پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
۲ |
۵
زنیت بر سر دو راهی/ فروش یا تمدید قرارداد سردار؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فروش سردار آزمون در نقل‌وانتقال‌های تابستان ۲۰۲۱ یا تمدید قرارداد وی برای زنیت یک دو راهی مهم محسوب می‌شود.

خبرورزشی - سردار آزمون در آستانه فتح سومین جام قهرمانی متوالی لیگ برتر روسیه است و به احتمال فراوان بهترین گلزن این رقابت‌ها نیز خواهد شد. در چنین شرایطی چه انگیزه‌ دیگری برای مهاجم ایرانی در لیگ برتر روسیه باقی می‌ماند؟ آزمون که از ۱۸ سالگی در لیگ برتر روسیه بازی می‌کند در ۲۴۰ بازی ۹۵ گل به ثمر رساند. ۴۹ گل آزمون در ۸۴ بازی برای تیم زنیت سن‌پترزبورگ به دست آمدند. ۰.۵۸گل در هر بازی آمار مطلوبی برای آزمون است و او را در سطح بالاتری از لیگ برتر روسیه نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش سایت فوتبال روسیه؛ سردار آزمون با داشتن پیشنهادهای متعددی از تیم‌های اروپایی بر سر دوراهی است و تابستان سال جاری بهترین زمان برای انتقالش محسوب می‌شود. قرارداد آزمون با زنیت تا سال ۲۰۲۲ معتبر است و همین موضوع او را به گزینه جالب تیم‌های اروپایی برای خرید با قیمت مناسبی تبدیل می‌کند. والنسیا، رم، ناپولی، آتالانتا و آرسنال تیم‌هایی هستند که برای جذب سردار آزمون ابراز تمایل کرده‌اند. او و جیوبا سهم بزرگی در موفقیت‌های چند سال اخیر زنیت داشته‌اند. جیوبا تابستان ۳۳ ساله می‌شود و برای لیگ قهرمانان  اروپا نیاز به زمان زیادی برای بهبودی شرایطش خواهد داشت و در صورت جدایی آزمون مشکل خط حمله زنیت اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

جدایی سردار آزمون می‌تواند برای زنیت سودآور و حتی خطرناک باشد. فروش حداقل ۲۰ میلیون یورویی این مهاجم موفقیت بزرگی است اما خرید بازیکن مشابهی با این پول برای زنیت در اروپا غیرممکن خواهد بود. شاید بهترین کار در چنین شرایطی این باشد که زنیت سردار آزمون را به ماندن و امضای قرارداد جدیدی ترغیب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهنام IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    این روسها در همه چیزبه بدترین شکل استعمارگرن، فوتبالم همینطوره .رفتن بازیکن جوون وبا استعداد مثل افتادن تو چاهه که امیدی به خروج سالم ازش نیست و انتقال بازیکن از روسیه به اروپا جزو موارد نادر در تاریخه
  • حاجی حسینلو IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    بازیکنی مثل سردار حیف است روسیه بماند رفتنش به نظر من به فوتبال خودش و ایران میتواند موثرترین باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی