استقلال ایران یک - الشرطه عراق صفر/ صعود شاگردان فرهاد به مرحله یک هشتم نهایی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دیدار تیم‌های استقلال ایران و الشرطه عراق به سود نماینده کشورمان به پایان رسید تا جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کند.

خبرورزشی -  تیم فوتبال استقلال از ساعت ۲۲:۱۵ امشب (جمعه) در ششمین بازی خود در گروه C لیگ قهرمانان آسیا در زمین شماره دو ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده عربستان به مصاف الشرطه عراق رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت. شیخ دیاباته (۱۳ - پنالتی) زننده تک گل بازی بود. 

دیاباته دقیقه ۲۰ یک ضربه پنالتی دیگر از دست داد و دروازه‌بان الشرطه پنالتی او را گرفت.

ببینید:

شاگردان فرهاد مجیدی با این پیروزی ۱۱ امتیازی شدند و صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کردند، اما برای مشخص شدن صدرنشینی‌ یا صعود به عنوان تیم دوم این گروه باید منتظر نتیجه دیدار الدحیل قطر و الاهلی عربستان باشند که از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز (شنبه) برگزار می‌شود. عدم برتری الدحیل، نماینده ایران را صدرنشین خواهد کرد. در صورت پیروزی الدحیل، استقلال به عنوان یکی از سه تیم برتر گروه‌های پنج‌گانه راهی دور بعد خواهد شد.

مرحله یک هشتم نهایی به صورت تک بازی در تاریخ‌های ۱۳ و ۱۴ سپتامبر برابر با ۲۲ و ۲۳ شهریور سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، وریا غفوری (۸۸ - سیاوش یزدانی)، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، مهدی مهدی‌پور، داریوش شجاعیان (۵۵ - سعید مهری)، مهدی قایدی (۸۴ - آرمان رمضانی)، آرش رضاوند (۵۵ - بابک مرادی) و شیخ دیاباته (۴۶ - ارسلان مطهری).

عکس تیمی استقلال؛ استقلال - الشرطه

ترکیب الشرطه: احمد باسیل، کرار عامر، سعد ناطق، فهد یوسف، امجد عطوان (۸۳ - قالب)، مازین فیاض (۷۲ - جاسم محمد)، علی تمیمی، محمد قاسم مجید، حسام کاظم، سعد عبدالامیر و محمد داود.

داور: سیواکورن پواودوم از تایلند

نیمه اول

دقیقه ۲: مهدی قایدی به محوطه جریمه الشرطه نفوذ کرد و پاس خوبی به داریوش شجاعیان داد. این بازیکن می‌توانست شوت زنی کند اما پاس داد تا مدافعان الشرطه توپ را دور کنند.

دقیقه ۷: ضربه دیاباته در فرصتی خوب از کنار دروازه الشرطه به بیرون رفت تا بهترین موقعیت برای گلزنی از دست برود.

دقیقه ۷: ضربه از پشت محوطه جریمه مازین فیاض را رشید مظاهری دفع کرد.

دقیقه ۱۱: در حالی که ضربه بازیکن الشرطه داخل محوطه جریمه استقلال آرام زده شد، مظاهری به اشتباه آن را دفع کرد و در ادامه ضربه دیگر بازیکن الشرطه راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۱۲: میلیچ پس از عبور از محمد داود، توسط مدافع الشرطه سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه ۱۳: ضربه دیاباته از نقطه پنالتی وارد دروازه الشرطه شد تا استقلال با یک گل پیش بیفتد.

شادی گل شیخ دیاباته؛ استقلال - الشرطه

دقیقه ۱۷: شوت از راه دور شجاعیان را احمد باسل راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۹: قایدی در محوطه جریمه الشرطه توسط علی تمیمی سرنگون شد تا داور تایلندی برای دومین بار نقطه پنالتی را نشان دهد. تمیمی به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۲۰: ضربه دیاباته را این بار احمد باسل گرفت تا برای نخستین بار مهاجم اهل کشور مالی استقلال نتواند پنالتی‌اش را تبدیل به گل کند.

دقیقه ۲۱: مازین فیاض داخل محوطه جریمه استقلال خودش را زمین زد تا داور تایلندی به دلیل تمارض به هافبک الشرطه کارت زرد نشان دهد. یکی از اعضای کادر فنی الشرطه نیز به دلیل اعتراض با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۳۸: مازین فیاض به محوطه جریمه استقلال نفوذ کرد، اما پاس او دقیق نبود و مدافعان استقلال توپ را از منطقه خطر دور کردند.

دقیقه ۴۱: شجاعیان در محوطه جریمه الشرطه روی زمین افتاد که داور تایلندی اعتقادی به پنالتی نداشت.

استقلال - الشرطه

نیمه دوم

دقیقه ۶۴: قایدی پس از عبور از یک بازیکن به میلیچ پاس داد و مدافع کروات توپ را به قایدی داد و ضربه این بازیکن می‌رفت تبدیل به گل شود که باسل دروازه‌بان الشرطه آن را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۸۵: محمد قاسم به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۸۵: آرمان رمضانی در موقعیت تک به تک می‌توانست گلزنی کند، اما ضربه‌اش در آغوش دروازه‌بان الشرطه قرار گرفت.

دقیقه ۸۸: سعد ناطق با خطایی که انجام داد، کارت زرد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادی الکیسه السعودیه IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    داور ۱ الشرطه ۰ صعود تیم داور به مرحله بعدی با هدیه دو پنالتی ظرف ۱۸ دقیقه اول بود تیم دوم الشرطه زورش به کیسه رسید ولی زودش داور نرسید کیسه مقابل تیم دوم الشرطه تو قوطی حتی از ترس گل خوردن روز به وقت کشی و فوتبال عربستانی می آورد فوتبال ناپاک عربستانی خوب بلدند
    • ناشناس IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      واقعا از زدن این حرف ها به دنبال چی هستید؟عوض اینکه از صعود نماینده کشورمون خوشحال باشید این حرف ها را میزنید،قبل از هر بازی میگید استقلال محاله بتونه ببره اما بعد از بازی میگید که تیم مقابل ضعیف بود و یا گل ها اشتباه بود و یا پنالتی و اخراج نادرست بود؟یعنی واقعا به این حرف ها خودتون اعتقاد دارید؟اون بازیکن اخراجی سه جلسه هم محروم شد اما شما پرسپولیسی ها میگید اخراج اشتباه،از نظر شما هرچی پنالتی برای استقلال گرفته میشه اشتباهه اما پنالتی های پرسپولیس درست،شما خودتون گوا رو به زور پنالتی بردید،در ضمن نیمه دوم خودشون مالکیت توپ رو به الشرطه داده بودند که به خوبی دفاع کنند و از ضد حمله ها استفاده کنند،استقلال ۶ موقعیت مسلم گلزنی داشت که یکیش گل شد،اما الشرطه فقط یک موقعیت خطرناک داشت اون وقت چطوری استقلال در قوطی بود؟واقعا براتون متاسفم.
  • زلزله6ریشتری قرمز تتلیتی کیسه مافیا ورزش IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    زلزله6ریشتری قرمز تتلیتی کیسه های استقلال سرور پیروزیه و اولسان هیوندای هم قهرمان آسیاست و جونیور نگرائو سلام میرسونه
  • نادي الكيسة السعوديه IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    باز هم الشرطه عراق و باز هم اشتباهات داورى به نفع كيسه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    دمت گرم فرهادخان از خوشحالی دارم گریه میکنم.تو سخت ترین گروه مسابقات سرگروه شدیم و دل ۶۷ میلیون استقلالی شاد شد.واقعا گروهمون سخت بود و الونگا ۵ تا بهمون زد و سوژه خنده لنگیها شدیم ولی عیب نداره صعود کردیم و امشب راحت میخوابیم چون لنگیها ناراحتن خخخ
    • یاشار ۲۴ ابدی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      ۶۷ میلیون رو خوب اومدی خخخخ . یه سوال : میشه بگی با وجود ۶۷ میلیون هوادار ، پس چرا توی تمام نظر سنجی ها چه داخلی و چه خارجی که بارها ای اف سی برگزار کرده شما هیچ وقت اول نیستین ؟؟؟ واقعا برام سوال هست که چرا ؟ میتونی جواب بدی ؟؟؟ حتی مثبت منفی کامنت ها هم از ۶۷ میلیون هوادارتون حکایت داره خخخخخ دمت گرم کلی خندیدم
  • وطن فروش ها IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    کیسه حرفی برای گفتن مقابل تیم دوم الشرطه نداشت تو قوطی بود ولی داور بهترین بازیکن کیسه در زمین بود این صعود ناپاک تقدیم کیسه کرد پاکترین مقام کیسه سومی مرفاوی هست
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    این تیم قهرمان آسیا و ایران خواهد شد .دربی از رگ گردن به لنگیها نزدیک تره
  • مینا از لندن IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    همه تو لندن از موفقیت های پی درپی استقلال صحبت میکنند
  • وطن فروش ها IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    کاش این کیسه ضعیف در مرحله بعدی به پرسپولیس بخورد پرسپولیس این تیم کیسه و داوران را گل باران می کند و کیسه ضعیف ترین تیم در این گروه بود ۶ امتیاز رفت و برگشت کیسه مقابل الشرطه توسط داوران بود
  • زاگرس IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    با این بازی که تیم الاستقلال با تیم در پیتی و زوار در رفته ال شورته کرد،آرزو میکنم قرعه پرسپولیس در مرحله بعد کیسه باشه...قشنگ یاد العین رو زنده خواهیم کرد.
  • حسن پرسپولیسی قوژد DE ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    مبارکتون باشه امیدوارم به پرسپولیس بخورن
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    چه لذتی داره رفتن به مرحله حذفی ..اونم با فرهادخان مجیدی اسطوره بی بدیل فوتبال ایران ...کسی که موفق شده یکبار بازیکن هفته امارات بشه که واسه ما تاجیها افتخاربزرگ محسوب میشه
  • مدثر PK ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    آبیتہ عشق فقط استقلال صعود از گروہ مرگ و بعضیا صعود از گروہ پشمک
  • استقلال قهرمان قهرمان IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    بازی رو بردیم اما با ریسک بالا ! درسته تیم خیلی تحت فشار بوده و جان و توان بازیکنان تیم گرفته شده بود اما این دلیل نمیشه که جلوی این تیم عراقی اینجوری بازی کنیم باید یه تعادلی در بازیهامون ایجاد بشه یا حمله حمله (مثل بازی با الدحیل و الاهلی دور رفت ) و یا دفاع دفاع ( مثل بازی با الاهلی و الشرطه در برگشت ) چندان معقول نیست و بار تیم رو به مقصد نهایی نمی رسانه امیدوارم فرهاد درس خوبی از این مرحله از بازیها گرفته باشه و از این تجربیات بتونه در آینده به بهترین شکل در تیم استفاده کنه
  • شیشعلی IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    کیسه جمعه گل نزد بلکه این داور بود برای کیسه گل زد صعود کیسه را تضمین کرد
  • محمدطاها IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    تبررریک به‌ همه‌ آبی دلان برد شیرین تر از عسل و صعود استقلال به مرحله بعد:))) دمشونگرررم بازیکنان باغیرت و کادر فنی..ولی واقعا بازی نفس گیر و دیدنی بود یعنی قلبم اومد تو دهنم چقدر استرس بازی بالا بود دهنم سرویس شد خدایی تا بازی تموم بشه‌ خخخخخخ..
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    سیاوش یزدانی جوری شادی میکرد فکر کردم فیناله ..اون مال ۵۰ سال پیش بود که با ۳ تا بازی جام میدادن
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    تو ایران که خیلی زور می زدند بازی های این دو تیم در حد توان مساوی بشه تا جنجالی پیش نیاد در آسیا چه می کنید!!؟؟
  • کی روش IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    صعود پرسپولیس،استقلال وتراکتور راتبریک میگم،امیدوارم بعداز بیست وهشت سال امسال یکی از این ۳ تیم قهرمانی آسیا را برای کشورمان به ارمغان بیاره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی