فراز بالاخره فرهاد را تنها گذاشت/ کمالوند از استقلال جدا شد!/ اعتراض هواداران و اولین واکنش کمالوند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

فراز کمالوند برای هدایت تیم سایپا با مسئولان این باشگاه به توافق رسید.

خبرورزشی - از چند هفته قبل بحث جدایی فراز کمالوند از تیم فوتبال استقلال مطرح شد اما با توجه به اینکه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا مسابقات حساسی را پشت سر می گذاشت این قضیه در حد شایعه باقی ماند تا اینکه آبی پوشان به عنوان تیم اول از گروه C مسابقات صعود کردند.

با بازگشت استقلال به تهران فراز کمالوند نیز به مدیریت باشگاه استقلال و همچنین فرهاد مجیدی اعلام کرد که قصد جدایی از این تیم و پیوستن به سایپا را دارد و مدیر فنی آبی پوشان تصمیم خود را برای این انتقال گرفته است.

در این زمینه بخوانید:

با اینکه باشگاه استقلال هیچ موضع رسمی در خصوص این اخبار ندارد تا این سکوت شائبه جدایی کمالوند را قوی‌تر نماید، اما خبرنگار ما کسب اطلاع کرد برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در تلاش هستند تا کمالوند را برای ادامه همکاری با استقلال راضی کنند. این تلاش‌ها از شب گذشته و بلافاصله بعد از رسیدن پرواز استقلال از جده به تهران آغاز شد اما بی نتیجه ماند چون کمالوند با حضور در محل دیدار دوستانه سایپا رسما به این تیم پیوست و با لباس سایپا هم عکس یادگار گرفت.

اولین اظهارات کمالوند پس از جدایی از استقلال 

فراز کمالوند در واکنش به جدایی از استقلال و پیوستن به سایپا گفت: حرفه ما مربیگری است و بعد از پیشنهاد سایپا با توافق فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به این جمع بندی رسیدیم که به سایپا کمک کنم. سایپا دارای امکانات سخت افزاری خوب و جزو معدود تیم‌های تهرانی است که باقی مانده است. امیدوارم این تیم با پتانسیلی که دارد در لیگ برتر بماند. فاصله بازی‌ها کم است و امیدوارم به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود مبلغ پیشنهادی سایپا علت جدایی‌اش از استقلال بوده است، گفت: این حرف‌ها کدام است؟ من برای کمک به سایپا آمدم. بحث مبلغ زاییده تفکر افرادی است که مشخص نیست به چه چیزی فکر می‌کنند. حضورم در استقلال به خاطر فرهاد مجیدی بود. دوستی ما ۳۰ ساله است و اختلافی نداشتیم.

سرمربی سایپا در خصوص اینکه سراجی گفته که احمد مددی، مدیرعامل باشگاه سایپا مخالف حضور او در سایپا بوده است، گفت: ایشان دوست داشت در استقلال بماند، اما چون با نظر فنی مجیدی آمده بودم توانستم نظر او را جلب کنم. قراردادم با استقلال قلبی بود، چرا که با مجیدی ۳۰ سال است که دوست هستم.

در این زمینه بخوانید:

کمالوند درباره نقشش در صعود تیم فوتبال استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: من نقش بسیار جزیی داشتم. نقش اصلی را پس از لطف خدا، بازیکنان و فرهاد مجیدی داشتند. من گوشه‌ای از کار را گرفتم. خدا را شکر دل هواداران استقلال خوش شد. هواداران از اتفاقات استقلال ناراحت بودند. با آمدن مجیدی روند رو به رشد استقلال ادامه پیدا می‌کند. این تیم لیاقت رسیدن به فینال آسیا را دارد.

وی در مورد قرارداد یک سال و نیمه با سایپا و برنامه‌هایش برای این تیم خاطرنشان کرد: چو فردا شود، فکر فردا کنیم. درباره دستیاران نیز فردا صحبت می‌کنیم.

در این زمینه بخوانید:

اعتراض هواداران استقلال؛ تو مقصری!

هواداران استقلال در فضای مجازی به شدت به خاطر این جدایی از احمد مددی مدیرعامل استقلال انتقاد می‌کنند و معتقدند رابطه خوب مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال با حلقه مدیریتی باشگاه سایپا نقش بسیار مؤثری در جدایی فراز ایفا کرد و این مسئله می‌تواند در دراز مدت به آبی‌ها لطمه بزند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    حیف شد،باراصلی صعود به دور بعدی را ایشون به دوش کشید،انتخاب بسیار هوشمندانه ای بود و امیدوارم جانشینش به مراتب از او بهتر باشد،امثال نامجو مطلق بی تفاوت و پیروز قربانی حاشیه دار به درد نمیخورند،فقط امیدوارم مجیدی با درک موقعیت دستیار خبره ای بیاورد،قهرمانی در آسیا دردسترس و برای او حیاتی هست،هرچند مافیای در حال اضمحلال وزارتخانه ضربه جدیدی زد ولی سلطانیفر بداند که تاریخ درباره او قضاوت خواهد کرد.
    • حماسه قشقایی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      باید خسرو حیدری رو بیارن. چون تازه مدرک مربیگری گرفته و هم محبوبیت زیادی داره
    • تیم مظلوم لنگ IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      فراز کمالوند حدودا دو ساله تو لیگ برتر تیم نداره. به محض اینکه اومد استقلال، خیلی اتفاقی بهش پیشنهادات وسوسه انگیز لیگ برتری شد. چرا نمیرن دنبال حمید مطهری؟ چون کسی دنبال تضعیف پرسپولیس نیست. استقلال سرمربی خوب و خوش فکری داره و ما بهش کاملا اعتماد داریم. با کمالوند یا بدون او استقلال با مجیدی روزهای خوبی در پیش داره اما شما دلال ها و کثافت های فوتبال ایران رو بهتر بشناسید. همونایی که برای تیم ملی پکیج میبندن، برای تضعیف استقلال هم برای کمالوند پیشنهاد لیگ برتری جور کردن. آقای کمالوند شما هم یادت باشه این رسم برادری نیست. البته رسم عقل هم نیست که تیم مدعی در سه جام رو ول کنی بری که برای بقا بجنگی.
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      استقلالیا چجوری همزمان اعتقاد دارن مجیدی مربی خوبیه و عامل موفقیت تیم و از طرف دیگه فراز کمالوند رو از تیم گرفتن ک جلو موفقیت تیم رو بگیرن، بخدا این دو تا با هم در تناقضه! البته بهانه نتیجه گرفتن امسال کیسه هم جور شده
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      در حواب تیم مظلوم ، سایپا به حمید مطهری پیشنهاد داد امسال خود حمید مطهری پیشنهاد را نپذیرفت الان چه ربطی به دلال و وزیر داره که کمالوند پیشنهاد سایپا را پذیرفته و حمید مطهری پیشنهاد سایپا را نپذیرفته بعدش هم مقایسه دستیاری یحیی و مجیدی یک جوک هست همین الان به کمالوند بگی بیا دستیار یحیی شو سریع پیشنهاد را می پذیرد و دستیار یحیی می شود. بعدش هم فراز کمالوند همین فصل پیش سرمربی پارس جنوبی جم بود پارس جنوبی جم پارسال در لیگ برتر بود و همین طور فراز کمالوند از تراکتور هم پیشنهاد داشت و یکی از گزینه های هواداران تراکتور بود . البته کمالوند از صنعت نفت و ماشین سازی هم پیشنهاد داشت که هر دو تیم لیگ برتری هستند . بعدش چطوری با این که از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشته میگی که کمالوند از هیچ تیم لیگ برتری در این دو سال پیشنهاد نداشت فقط بگو چطور .
    • Arash.rdj IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      دوستان عزیز استقلالی مگه شما به شاه فرهادتون اعتماد و اعتقاد ندارین؟ پس چرا ناراحتین؟ مگه به دانش بالای سلطان فرهادتون ایمان نداشتین؟ اون همه شاه فرهاد شاه فرهاد کردین، حالا بشینین و از دانش و تجربه فرهادتون استفاده کنید! فراز کمالوند خیلی باهوش بود که قبل از دربی گذاشت رفت، چون عیار تیم استقلال رو خوب شناخته و میدونست شکست مفتضحانه ای در انتظار استقلاله، رفت که رزومش خراب نشه. دوستان و عزیزان استقلالی منتظر قهر جدید عزیز دردونتون، شاه شاهان،شاه فرهادتون باشید. در ضمن همین سایپا با حمید خان مطهری مربی عزیز و محترم و با دانش ما داده شد، اما ایشون حضور در پرسپولیس و افتخار آفرینی رو به سرمربیگری ترجیح داد. عزیزان آبی دل سر کیفید؟ خدا رو شکر دیگه نمیتونید نتیجه گیری های تیمتون که در سایه فراز کمالوند اتفاق افتاد رو به فرهاد مجیدی نسبت بدین، چون همه چه تموم شد. قهرناز....!
    • فوتبال پاک IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      فقط یه دستیار خارجی خوب باید بیارن فرهاد باید راهی رو بره که زنده یاد منصور پورحیدری برای استقلال ترسیم کرده بود منصورخان همیشه یه دستیار خارجی خوب براش در اولویت بود این هم برای استقلال و هم برای رشد فوتبال ایران لازمه فدراسیون یا وزارت ورزش هم باید دست از این قوانین عقب مانده و خجالت آور منع استخدام مربیان خارجی برداره درمورد مسائل مالی و قراردادشون هم با چشمان باز و قراردادهای منصفانه نه برای خودمون و نه برای اونا مشکل آفرینی نکنیم
    • اشکان IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      در جواب دوستی که گفتن چرا کسی دنبال حمید خان مطهری نرفت اتفاقا قبل از کمالوند پیشنهاد سرمربی گری تیم سایپا رو به مطهری دادن ایشون نپذیرفت حتی جلوتر پیشنهاد از تیم نساجی داشت اونم رد کرد مهم دوست گرامی تعصب به تیم که جناب کمالوند هیچ وقت استقلالی نبوده اما بزرگترین کاری که کرد تیم استقلال رو به دور حذفی رسوند که تا ابد استقلالی ها باید ازش ممنون باشند
    • دامون ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      روزیکه مجیدی داشت میومد و مشخص شد فراز باهاش میاد همینجا کامنت گزاشتم و گفتم استقلال با این ترکیب موفق میشه چون ترکیب جوانی و تجربه استقلال در کنار هنر آنالیزوری مثل صالح مصطفوی مشخص بود که نتیجه میده! فرهاد با اینکه توی مربیگری تازه اول راه هست ولی مثل سرمربی و مربی بقیه تیمها قالتاق نیست!! اصطلاحا بلد نیست چرک بازی دربیاره مثل بعضی از تیمها! یه نگاه کوچیک به بعضی از تیمها نشون میده از سرمربیش بگیر تا سرپرستش شارلاتان بازی رو خوب بلدن که توی این جمع استقلال فقط فراز میتونست جلوی این مدل افکار بایسته و کم نیاره!! از عمو نصی بگیر تا فرهاد و صالح همشون آدمهای مأخوذ به حیایی هستن که دنبال مسائل چرک فوتبال نمیرن و به همین خاطر هم اعتقاد دارم جدایی فراز کاملا اشتباه و از بی کفایتیه مدیران استقلال بود که نباید اتفاق میفتاد و توی آینده راه استقلال خیلی نقشها خواهد داشت!!! آقایون ماست دوربینی هم که عین خیالشون نیست چون عملا چیزی از فوتبال متوجه نمیشن و الان فقط دنبال رای جمع کردن هستن و استقلال فعلا تعطیله براشون... واقعا وا اسفا که توی این وضعیت یه مدیرعامل یا هیئت مدیره کاردربیار هم نداریم
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    بالاخره جا برای فیروز فرقانی باز شد و تلاش هایش برای پست گرفتن تو کیسه نتیجه داد
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    ایول فراز رفت حمید مطهری موند جونم پرسپولیییییییییییییییییییس
  • غدیر IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    الفرناز المجیدی ماند و پودرهای جک تری دی. فراز بره کار مجیدی دردانه شیوخ عرب تمامه
  • فری عشقی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    حیف تیم نادی الکیسه با یه سرمربی پرسپولیسی تازه داشت جون میگرفت که بازم سرمربی اصلی تیم داره میره،
  • تاجی طبرستانی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    این بود رفاقت برادروارشون ..........به چندماه هم نرسید رفاقت و برادری شون. استقلال هم رسما بیچاره شد
  • مجهول الهویه IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    وقتی دلت با تیم نباشه همین میشه دیگه.
  • هوادار تاج IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    با تمام احترام این فراز کمالوند بود که از اومدن به استقلال نفع برد .. در ادامه متوجه میشید سایپا نتایج بهتری میگیره یا استقلال نتایج خوبش رو ادامه میده ... هوادارای استقلال متاسفانه گول بازی رسانه ای و مافیای هوجیگری لنگ رو میخوره .. فرهاد مجیدی دارای بالاترین مدرک مربیگری در ایرانه .. ونسبت به فصول قبل تجربه زیادی هم کسب کرده .. میخوام فقط ببینم بعد نتایج خوب استقلال اینبار مطبوعات و رسانه های لنگی دیگه از کی میخوان تعریف کنن...در همین مسابقات هم نظر فرهاد استفاده از عارف غلامی بود که به توصیه فراز از مرادمند تو چند بازی اول استفاده کرده بود و بعد خوردن گلهای زیاد دوباره از عارف استفاده شد و خط دفاعی نظم گرفت
  • رضا IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    آخی مغز متفکرشون رفت
  • علی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    آخه چرا باید در این موقعیت خوبی که هست تیمو رها کنه؟ میتونه توی اسیا نتیجه بگیره بعد بره، اخه سایپا چه فایده داره؟ نکنه دید اسیا راحته، میخواد بیاد با سایپا اسیا.سایپا و امثال اون هیچ وقت نمیتونن توی اسیا موفق بشن اقای کمالوند. مگر خیلی خیلی تقویت بشن در حد تیم ملی. مشکل تیم های ایرانی همین بدبختی هاست همیشه، مرحله اولو که بالا میرن، بعد تیم ها همه میپاشن، بازیکنا میرن، کلا تیم صدو هشتاد درجه عوض میشه. چرا ثبات وجود نداره آخه.
  • استقلال قلب من IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    دمش گرم ، زحمت کشید امیدوارم هرجا هست موفق باشه، امیدوارم فرهاد مقدس کسی رو درحد ایشون بیاره به امید ستاره سوم ( ستاره واقعی نه ستاره فیک)
  • محمود IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    تا الان هم کمالوند تیم رو به اینجا رسوند وگرنه فرنازتون که مربی نیست اگه مربی بود که سری قبل اسطورتونو نمینداختنش بیرون از این به بعد تیمتونو ببینید
  • reza IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    سایپا قبل از اینکه به کمالوند پیشنهاد بده به مطهری پیشنهاد داده بود اما آقای مطهری سرمربیگری سایپا را بخاطر پرسپولیس قبول نکرد اینو میگن عشق . اما جناب کمالوند با یک تیر دو نشان زد هم سرمربی سایپا شد و هم اگر استقلال در بازیهای بعدی نتیجه نگیره تمام موفقیت استقلالو تا این لحظه به پای خودش مینویسه
  • M IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    آقای کمالوند یک پرسپولیسی دو آتیشه ست..و رفیق فابریک مجیدی..بعد چند وقت فهمید نمیتونه با این قضیه کنار بیاد..کنار کشید..
  • امیر علی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    از فردا دوباره کیسه کش های میریزن جلو باشگاه شعار میدن کمالوند پرسپولیسی امان از این جماعت همیشه بازنده
  • امیر IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    وزارت ورزش لنگ شروع کرد به بریدن سر استقلال با حذف مهره های کلیدی استقلال
    • نیما IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      مرد حسابی طرف تو تی وی گفته من پرسپولیسی هستم کدوم مهره های استقلال
    • Perspolis IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      و بازم توهم دوستان خخخخخ اقا مگه تفنگ گذاشتن رو سرش برادر من طرف میخواد بره ب وزیر چه مربوطه ی کلام میگفت نه و میموند مثه مطهری بس کنین باوا والله خنده زار شدین
    • sadeq,red IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      داداش از من به تو نصیحت؛شام، غذای سنگین نخور
  • زلزله6ریشتری قرمز 6666666666666 IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    شاید پیروز قربانی بیاد اونم خوبه
  • کیسه دوز IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    666666
  • من IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    این استقلال سالی چند بار یتیم میشه ؛؛؛فراز می دانست سرمربیش چیزی حالیش نیس وتمام زحماتش رو به اسم شاه فرهاد می نوشتن گفت بذار برم سایپا حداقل مزد زحماتمو بگیرم
  • ۲۲ IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    ایشون در اوج رفتن. خوب چند وقت دیگه دربی در پیشه مگه نه؟ترسید هتریک کنن یا پاس بدن؟
  • محسن IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    دوستان عزیز پرسپولیسی تو رو به هر چه میپرستید با این کیسه کشا اصلا و به هیچ عنوان بحث نکنید رقیب ما تو ایران سپاهان و تو اسیا تیم های شرقی خستن چیکار به این بنده های خدا دارید بزارید با شاهشون خوش باشن
  • پرسپولیسی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    فکر کنم اقای فرهاد از آوردن کمک مربی خارجی به رخ کشیدن خودش باشه که من از خارجی ها بهترم وگرنه سرمربی خوب داریم بازیکن هم اگه استعداد یابی بشه تو ایران عالیه اره بازیکن خارجی باید بتونی بیاری و سرمربی اما منظور شاه فرهادپور به رخ کشیدن خودشه اما زهی خیال باطل
  • احمدی US ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    بنده بعنوان یک استقلالی قدیمی که هیچوقت از حیطه ادب خارج نشده و به رقیب اصلیمان به دید احترام نگاه کرده ام در مورد اقای کمالوند اعتقاد دارم ایشان از جمله کسانی هستند که زبان فوتبال رو هماننداقای چراغپور خوب میدانند وبودنشان برای هر تیمی نعمت است َاقای کمالوندهمانند استراماچونی در این تیم جواب دادولی از انجائی که نسبت به استقلال دید خوبی این اقایان ندارند زود جلوی پیشرفت رو میگیرند این کارها تازگی نداره وباعث میشه فوتبال کشورمون پسرفت داشته باشه اینکه از یک تیم فقط وفقط حمایت بشه درست نیست اقایون این کارها نخ نماشده وبجای این کارها بیائید یک نام نیک از خود بجای بگذارید
  • ایمان عشقپولیسی IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    مشکل اصلی کیسه اینه که هیچ کس تو این تیم دلش به حال هوادار نسوخته و فقط وفقط معیارشون پوله اگه یک ذره غیرت داشتن هرکی به هرکی نمیشد
  • حافظ IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    استقلال.همیشه تیم بزرگیه با رفتن کمالوندها هیچی نمیشه.عشق فقط استقلال.
  • مهران IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    فقط شاه فرهاد.
  • ابراهیم IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    پرسپولیس تیمی هست که قلب ها را تسخیر میکنه. حتی بعضی استقلالی ها از ته قلب پرسپولیسی هستند
  • Z IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    من نمیدونم چرا تا یه اتفاقی برا تاج میفته این لنگیا بیشتر از همه نظر تحمیل میکنن .. چقد درگیرین اخه تا کی تاکجااااا میخواین درگیر استقلال باشین یکم سرسنگین باشین خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی