یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
۰ |
۰
اعتراض باشگاه پرسپولیس به روند رسیدگی یک پرونده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس به حکم صادر شده از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران اعتراض کرد.

خبرورزشی - این باشگاه در اعتراض به رای کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران در ارتباط با عبدالجلیل آزادی، بازیکن نونهالان پرسپولیس و نادیده گرفتن بدیهی‌ترین اصول دادرسی و رسیدگی به موضوع بدون استفاده از مباحث علمی و پزشکی، رسیدگی مجدد به موضوع را از کمیته استیناف تقاضا کرد.

در این ارتباط، دکتر ایمان حسین‌پور شرفشاد، معاون حقوقی و وکیل باشگاه پرسپولیس گفت: تمام پرونده‌ها در باشگاه با حساسیت دنبال می‌شود و موارد مربوط به تیم‌های پایه که آینده فوتبال کشور را می‌سازد نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود و حتی از اهمیت بیشتری نیز برخوردار است؛ به ویژه در این مورد که در جریان رسیدگی، اتفاقات عجیبی را شاهد بوده‌ایم.

حسین پور اظهار داشت: آن چه در صحبت‌های مهدی مهدوی‌کیا با عضو کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر در خصوص رای صغرسن صادره از آن کمیته مطرح شد، تنها بیان بخشی از اعمال سلیقه شخصی است و شفاف‌سازی و روشن‌گری در خصوص نحوه عملکرد کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران ضروری به نظر می‌رسد. طبق رای صادره در کمیته انضباطی، یکی از بازیکنان تیم نونهالان این باشگاه، با ادعای اثبات نشده صغر سن و با ادعای جعلی بودن شناسنامه و خارجی بودن بازیکن و بسیاری ادعاهای عجیب دیگر، بازیکن غیرمجاز اعلام شد، در حالی که روند رسیدگی بسیار عجیب و برخلاف اصول دادرسی بود. در رای صادره آمده بازیکن عضلانی است، پس صغر سن دارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی