نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ستاره‌هایی که ماشین‌های ارزان قیمت سوار می‌شوند/ ثروتمندان خسیس!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بسیاری از ستاره‌های فوتبال و ورزش با درآمدهای نجومی ترجیح می‌دهند با ماشینهای ارزان رفت و آمد کنند.

خبرورزشی - ستاره‌های ورزش همیشه به داشتن زندگی لوکس مشهور هستند و یکی از ویژگی‌های این مدل زندگی هم، داشتن ماشین‌های آخرین مدل است. اما بعضی از ورزشکاران و چهره‌های مشهور هم هستند که ترجیح می‌دهند با ماشینهای ارزان‌قیمت رفت و آمد کنند. به تازکی درک کیسورا، بوکسور انگلیسی، در یک ماشین مدل پایین و ارزان دیده شد، به همین بهانه نگاهی داریم به سرشناسترین ورزشی‌هایی که ماشین‌های معمولی را ترجیح می‌دهند.

لوئیس همیلتون

قهرمان فرمول یک جهان از ماشینهای برند اسمارت، استفاده می‌کند. ماشین‌های برقی بسیار کوچک که آلودگی تولید نمی‌کنند و از این نظر با روحیات همیلتون که همواره حامی محیط زیست بوده، تناسب دارد. البته همیلتون چندین ماشین لوکس در پارکینگ خود دارد اما در موناکو با این ماشین کوچک رفت و آمد می‌کند. خودش گفته: «هم پارک کردنش راحت است و هم اگر کسی به آن بزند اهمیتی ندارد چون راحت قطعاتش عوض می‌شود.»

ماشین ارزان فوتبالیست‌ها - لوئیس همیلتون

لبرون جیمز

فوق ستاره بسکتبال و یکی از مشهورترین ورزشکاران جهان سال ۲۰۱۴ با خودروسازی کیا قرارداد بست، کارخانه ای که ماشین‌هایی با قیمت‌های معمولی رو به بالا دارد. جیمز نقش سخنگوی این خودروساز را برعهده گرفت و ماشین مدل K۹۰۰ را برای رفتن به تمرین استفاده می‌کرد که قیمتی حدود ۳۵ هزار دلار دارد و چندان هم ارزان نیست. با این وجود مقابل ثروت ۴۰۰ میلیون دلاری جیمز، مثل پول خرد به حساب می‌آید.

ماشین ارزان فوتبالیست‌ها - لبرون جیمز

پپ گواردیولا

به پپ اعتماد کنید و فرمان را به دست او بسپارید. سرمربی سیتی یک خودروی بنتلی گرانقیمت و لاکچری دارد اما بسیاری از اوقات ترجیح می‌دهد با ماشین کوچک خود در شهر رفت و آمد کند. او ماشین برقی کوچک نیسان لیف را که قیمتی حدود ۳۲ هزار دلار دارد، را اتخاب کرده و بارها در شهر منچستر با این ماشین دیده شده است.

ماشین ارزان فوتبالیست‌ها - پپ گواردیولا

انگولو کانته

یکی از بهترین بازیکنان چلسی و تیم ملی فرانسه است، با این وجود کانته به دنبال ولخرجی برای ماشین‌های گرانقیمت نیست. او یک مینی‌کوپر دارد که قیمت آن ۲۰ هزار پوند است و از زمانی که در لستر بازی می‌کرد تا الان، با همین ماشین رفت و آمد می‌کند. البته کانته از ۲۰ هزار پوند هم کمتر هزینه کرده چون ماشین را دست دوم خریده است. جالب اینکه او یک ماشین کارکرده دیگر از همین مدل را هم خرید و به فرانسه فرستاد تا در کشور خودش هم همین ماشین را سوار شود.

ماشین ارزان فوتبالیست‌ها - انگولو کانته

آنتونیو کونته

کونته هم زمانی که در انگلیس بود و هدایت چلسی را برعهده داشت، مثل شاگردش انگولو کانته در هزینه کردن برای ماشین خسیس بود! او که صبح‌ها معمولاً توسط همسرش الیزابتا به تمرین آورده می‌شد، ماشین نیسان جوک را انتخاب کرده بود. با وجود درآمد حدود ۱۰ میلیون پوندی در فوتبال انگلیس، مربی ایتالیایی که حالا با اینتر قهرمان ایتالیاست، ترجیح می‌داد سوار ماشین ۱۵ هزار پوندی شود.

ماشین ارزان فوتبالیست‌ها - آنتونیو کونته

جان استونز

مدافع منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس درآمد نجومی ۱۰۰ هزار پوند در هفته را دارد. با این وجود، انتخاب او در ماشین‌ها همواره مورد  تمسخر هم‌تیمی‌هایش به ویژه کایل واکر قرار می گیرد. مدافع تنومند سیتی در ماشین کوچک مینی کوپر مشکی رنگ رفت و آمد می کند. ماشینی که در بهترین حالت قیمتش به ۵ هزار پوند می‌رسد. چیزی شبیه ماشین کارتون معروف پَت پستچی!

ماشین ارزان فوتبالیست‌ها - جان استونز

توماس فرمائلن

یکی دیگر از علاقه ‌ندان به ماشین نیسان، مدافع سابق آرسنال است که مدل فیگارو را انتخاب کرده با قیمت ۵ هزار پوند. ملی‌پوش بلژیکی در حال حاضر در ژاپن بازی می‌کند که تولید کننده محصولات نیسان است اما او زمانی ماشین ارزانقیمت و آبی‌رنگ کارخانه نیسان را سوار می‌شد که در شمال لندن بازی می‌کرد. روبین فان‌پرسی هم‌تیمی سابق فرمائلن یک بار از او خواست که ماشینش را دور بیندازد اما او این کار را نکرد.

ماشین ارزان فوتبالیست‌ها - توماس فرمائلن

رحیم استرلینگ

البته که همه می‌دانند استرلینگ کلکسیونی از ماشین‌های گرانقیمت را در اختیار دارد. اما جدا از خودروهای بنتلی و لامبورگینی، او یک ماشین برقی مدل اسمارت هم دارد که فقط ۱۱ هزار پوند قیمتش است. استرلینگ اکثر اوقات ترجیح می‌دهد با این ماشین کوچک رفت و آمد کند.

ماشین ارزان فوتبالیست‌ها - رحیم استرلینگ

برناردو سیلوا

این هافبک منچسترسیتی هم مثل رحیم استرلینگ، علاقهمند به ماشین‌های اسمارت است. او مدل فورتو را انتخاب کرده که قیمتی حدود ۱۱ هزار پوند دارد. ستاره پرتغالی با درآمد ۱۲۰ هزار پوند در هفته می‌توانند ۱۱ تا از این مدل ماشین را بخرد!

ماشین ارزان فوتبالیست‌ها - برناردو سیلوا

این مطالب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عاقبت IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    ماهم محکوم به سوارشدن به پرایدی که تادوسال پیش ده میلیون بودالان شده صدمیلیون که دیگه برای نسل های بعدآرزو می شه
    • حمید علوی CA ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      دوستان تیتر این مقاله کاملن بارکو‌کننده ی فقر فکری، فقر شناختی و فقر فرهنگی حاکم بر بخش‌هایی از جامعه ست. اونجا که ماشین معمولی سوار شدن رو حمل بر خسیس بودن میکنه. بدبختی ما سطح برداشت پایین و عدم شناخته، دوستان.
  • اینا خسیس نیستن IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    اینا خسیس نیستن به یه ماشینی علاقه دارن ولی ما چی ما محکومیم به سوار شدن خودرو که چه عرض کنم قوطی حلبی های ایران خودرو و سایپا الان رحیم استرلینگ نوک حمله تیم ملی انگلستانه یعنی نمیتونه یه ماشین خوب بخره
  • امین LT ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    من که خیلی خجالت کشیدم یک هوندا سیویک 10 هزار یورویی گرفتم تازه حقوق یکسالم یک سوم حقوق هفتگی ایناست.
  • محمد IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    یه نفر اگه ماشین گرون قیمت بخره میگن فخرفروشی می کنه، اگه ماشین ارزون سوار بشه میگن خسیسه
  • راز IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    اونا ماشین ارزونشونم ماشینه . پراید که نیست
  • نا شناس IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    ایکاش افراد معروف کشور ماهم مثل اینا خاکی بودن
  • علیرضا IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    نباید بگید شهرداری باید بگید شر داری
  • رو قلبم نوشته پرسپولیس سلطان عشقه.... IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    اینا ماشینن یا جارو برقی؟
  • علی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    مرد فقط حاج محمد انصاری ک تو پرسپولیس بود و اولاش با مترو میرفت سر تمرین بعد دید نمیذارن هوادارا راحت بره پراید خرید الانم ک 3 میلیارد طلبشو.......
  • محمود IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    از یک فقیر درخواست کمک اگر کنید هر چه دارد به شما میدهد چون فکر مردن و بهشت رفتن است فقط و دنیا بی ارزش شده برایش ولی از دزد پیر و سیاستمدار دوتابعیتی اگر کمک بخواهید چوب داخل تان میکند چون دنیا برایش شیرینه و علاقه به مردن و بهشت رفتن روحش را ندارد و همینجا را بهشت کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی