سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
۴ |
۳
آمار نگران کننده پرسپولیس پیش از تقابل با سپاهان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس برای پس گرفتن صدر جدول نیاز به برد برابر سپاهان دارد اما این تیم در بازی‌های خارج از خانه قبلی خود موفق ظاهر نشده و عملکرد نا امید کننده‌ای داشته است.

خبرورزشی - پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر مهمان سپاهان صدرنشین است و دهمین بازی خارج از خانه خود را برگزار می‌کند.

سرخپوشان تهرانی در ۹ بازی قبلی که مهمان رقبا بودند دو برد، ۶ تساوی و یک باخت را ثبت کرده اند و در جدول بازی‌های خارج از خانه در جایگاه هفتم قرار دارند.

تنها شکست این فصل پرسپولیس در یک بازی خارج از خانه رقم خورده و نتایج این تیم بیرون از ورزشگاه آزادی آنها را از صدر جدول دور کرد.

تیم یحیی باید در مهم‌ترین بازی بیرون از خانه خود به مصاف سپاهان برود و عملکرد گذشته آنها و آمارها نشان می‌دهد شانس چندانی برای برد ندارند و همین موضوع باعث نگرانی شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    به امید خدا میریم برای بردن سپاهانو و صدرنشینی.تیم الان با تیم یک ماه پیش خیلی فرق میکنه.ترابی و مغانلو و آل کثیر به تیم برگشتنو و با تیم هماهنگ شدن.و پرسپولیس وحشتناکتر از همیشه شده
    • لنگ 4 ساله مد شده IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      محمود جان مثل مموتی ما حرف میزنی!!! پرسپولیس خیلی وحشتناک بود توی 180 دقیقه یه گل(فقط یه گل) نمیزد به تیم هشتم امارات اونم توسط سید جلال! همه تیما گوا نیستن، از خواب بیدار شو
    • طغرل IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      شما نهایتا واسه گوای هند میتونید وحشتناک باشید،درسته توی بازیهای اسیایی مثل استقلال 14تا گل زدید ولی یادتون نره به چه تیمهایی گل زدید،و اینکه بدتر از همه اینکه چه گلهایی از این تیمهای ضعیف خوردید.میخام بگم تنهخ نقطه قوت پرسپولیس این چند سال خط دفاعیش بود که اینم یواش یواش دارید از دست میدید،البته اینم دست اورد امپرور یحیی هست.امیدوارم با سپاهان مساوی کنید و با باختن توی دربی میرید زیرمون
  • علی زمان IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    پرسپولیس برنده میشه ازسپاهان به امید خدا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی