نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
۰ |
۴
مصائب شیرین یحیی در خط هافبک پرسپولیس/ ۹ بازیکن برای ۴ پست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس یکی از کاملترین و بهترین هافبک‌های حال حاضر فوتبال ایران را در اختیار دارد.

خبرورزشی - وقتی هر سه هافبک دفاعی پرسپولیس در یکی از مسابقات آسیایی این تیم مقابل الریان قطر مصدوم شدند، محمد شریفی در این پست بازی کرد و تا حدی راضی‌کننده ظاهر شد. با احتساب او پرسپولیس چهار هافبک دفاعی دارد که البته یحیی به میلاد سرلک و احمد نوراللهی بیشتر از کمال و شریفی اعتماد دارد.

جلوتر از آنها هم دست یحیی کاملاً باز است. جایی که او می‌تواند از  احسان پهلوان در سمت راست و امیری و ترابی در سمت چپ استفاده کند. ضمن اینکه سیامک‌نعمتی هم توانایی بازی در چند پست را دارد و حتی در دفاع راست هم برای پرسپولیس به میدان رفت.

گل محمدی در خط میانی ۹ هافبک سرحال دارد که با توجه به روش بازی تیمش فقط باید از چهار نفر آنها استفاده کند. همین رقابت فشرده و در عین حال جذاب در کمربند خط میانی پرسپولیس می‌تواند در نهایت به سود این تیم تمام شود. حالا باید دید در بازی حساس با سپاهان که در خانه حریف است، یحیی کدام. یک از  هافبکها را انتخاب می‌کند؟ آنچه مسلم است او در این بازی باید وسط زمین را از حریف بگیرد و اجازه بازیسازی به هافبک‌های تیم محرم نویدکیا ندهد. اتفاقی که تقریباً در بازی رفت رخ داد و این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی