چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵
۱ |
۴
پرسپولیسی‌ها برای گام آخر کسب یک جام دیگر فعلا صبر کنند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد همچنان زمان برای برگزاری سوپرجام سال گذشته را ندارند.

خبرورزشی - دیدار سوپرجام فصل گذشته فوتبال ایران میان تراکتور و پرسپولیس به عنوان قهرمان های جام حذفی و لیگ برتر پارسال هنوز برگزار نشده است. با توجه به فشردگی مسابقات و نبودن زمان کافی در ایام کرونایی سازمان لیگ هنوز نتوانسته زمان مناسبی برای مسابقه پیدا کند. از این رو با اینکه گفته می‌شد قبل از مسابقات ملی این بازی برگزار می‌شود اما همچنان این مسابقه زمانش مشخص نیست.

سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان برگزاری دیدار سوپرجام فصل گذشته فوتبال ایران گفت: «ما می‌خواستیم در برنامه قبلی ۱۴ بازی معوقه و دیدار سوپرجام سال گذشته را برگزار کنیم؛ در فرجه خالی زمان خوبی داشتیم تا این بازی ها را برگزار کنیم. وقتی به خاطر تیم ملی برنامه بهم خورد نتوانستیم از این زمان استفاده کنیم و در برنامه بعدی تاریخ سوپرجام را اعلام خواهیم کرد.»

باید منتظر ماند و دید سازمان لیگ در نهایت چه زمانی را برای برگزاری دیدار قهرمان های فوتبال ایران در سال گذشته در نظر خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    آقای سعادتمند هم میگفت استقلال صد در صد میبره وتراکتور صد در صد میبازه! حالا شما از الان پرسپولیسو قهرمان میدونید که باید یه کم صبر که!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی