چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
۱ |
۰
استقلالی‌ها در انتظار لیست فرهاد مجیدی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال پس از اعلام لیست از سوی فرهاد مجیدی اقدام به مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکنان این تیم خواهد کرد.

خبرورزشی - پس از صعود تیم فوتبال استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هواداران این تیم خواهان مشخص شدن شرایط بازیکنانی شدند که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌رسد.

باشگاه استقلال قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا از فرهاد مجیدی خواسته بود لیست بازیکنان مدنظر خودش را بدهد که سرمربی استقلال اعلام کرد پس از این رقابت‌ها لیست خود را خواهد داد.

با وجود بازگشت استقلال از عربستان، مجیدی ترجیح داده که برای حفظ تمرکز تیم فعلا لیستی به باشگاه ندهد. به همین دلیل، مسئولان استقلال بدون نظر سرمربی تیم مذاکرات را آغاز نمی‌کنند و منتظر لیست مجیدی هستند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین امبدبخش IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    دست کثیف مافیا فوتبال وقتی استقلال ایران قطر عربستان عراق رو حدف کرد و با اون بازی ها و ردن 16 کل رکرود زد باز هم خواستن استقلال رو خراب ککنئ و مافیا فوتبال فراز کماوند رو کرفت در رابطه با مدیر سایبا علی دایی با شرف حقیت رو کفیت خود خبر ورزشی بهتر خبر داره ربط نهاد شبه نظامی در ایران مدیرت سایبا ولی خبر لنکی شک نکن تو لیک سباهان قهرمان میشه استقلال ایران دوم نیم شما حکومت سوم و سومین ستاره اسیا رو استقلال ایران میکره با حدف لنک که شانس بیاره استقلال تاجیک حذف نکنه لنک رو 4444

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی