۳ بازیکن استقلال در لیست دریافت واکسن/ سهم پایین استقلال در تیم ملی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سه بازیکن استقلال برای دریافت واکسن کرونا فرا خوانده شده‌اند که نشان می‌دهد همین بازیکنان سهمیه آبی‌پوشان در تیم ملی هستند.

خبرورزشی - البته این بدین معنی نیست که هر سه بازیکن استقلال به اردوی تیم ملی برای بازی‌های بحرین دعوت خواهند شد. به واقع این سه بازیکن می‌توانند به اردوی تیم ملی برای حضور در بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ دعوت شوند و تصمیم گیرنده در این زمینه اسکوچیچ است.

قرار است نزدیک به ۵۰ بازیکن در دو نوبت واکسن روسی دریافت کنند که از این تعداد ۲۳ بازیکن تیم ملی را در سفر به بحرین همراهی خواهند کرد.

بر این اساس هر بازیکنی که واکسن کرونا دریافت کرده است به لیست تیم ملی برای بازی‌های بحرین دعوت نخواهد شد. اینکه ۴۷ بازیکن واکسن روسی دریافت خواهند کرد به این دلیل است که دست اسکوچیچ برای دعوت از بازیکن دلخواه برای اردوی خرداد ماه باز باشد. 

یکی از سه بازیکنی که برای دریافت واکسن از تیم استقلال مد نظر است مهدی قایدی است. شاید بازیکنان بعدی نفراتی چون رشید مظاهری و آرش رضاوند باشند.

لیست شدن تنها سه بازیکن از استقلال برای دریافت واکسن نشان می‌هد اسکوچیچ خیلی از عملکرد بازیکنان استقلال راضی به نظر نمی‌رسد. با اینکه تیم استقلال به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیمان IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    همه دیدن که وحید هاشمیان در بازی استقلال و ذوب آهن، قرمز پوشیده بود. چرا با بغل دستیش یک رنگ دیگه نپوشیده بودند و حتما قرمز پوشیده بودند. وحید هاشمیان می خواسته بگه من لنگیم و استقلالی ها در تیم ملی جایی ندارن. وریا غفوری هم چون به اسکوچیچ از فاصله 30 متری گل زده به تیم ملی دعوت نمی شه. البته هزارتا بهونه بنی اسرائیلی میارن تا استقلالی ها رو دعوت نکنن
  • اس اس IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    واکسن ها را بعد از دربی بزنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی