نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
۲ |
۵
چرا گل محمدی، شیری را جانشین نعمتی مصدوم نکرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی شیری در بازی‌های اخیر پرسپولیس یک بازیکن مؤثر بوده است که حتی یک دقیقه هم در اصفهان فرصت بازی پیدا نکرد.

خبرورزشی - سیامک نعمتی درحالی به عنوان مدافع راست برابر سپاهان تا پایان مسابقه بازی کرد که باید به دلیل مصدومیت کتف تعویض می‌شد.

شماره ۸۸ پرسپولیس در دقایق پایانی از درد به خود می‌پیچید اما تعویض نشد و حالا ممکن است مصدومیت او تشدید هم شده باشد. این درحالی بود که پرسپولیس روی نیمکت خود مهدی شیری  را داشت. مدافع راستی که می‌توانست در بازی با سپاهان اصفهان حداقل به عنوان بازیکن تعویضی به میدان برود. فراموش نکنید اگر مصدومیت سیامک نعمتی جدی باشد و این بازیکن دربی حساس روز جمعه را ازدست بدهد چه اتفاقی خواهد افتاد؟

یحیی گل محمدی که متوجه آسیب دیدگی کتف سیامک نعمتی شده بود می‌توانست در دقایق پایانی مهدی شیری را به زمین بفرستد تا حداقل این مدافع در شرایط بازی قرار گرفته و درصورت نیاز بتواند در شرایط بهتری برابر استقلال بازی کند. سرمربی پرسپولیس برای حفظ نتیجه هم می‌توانست روی مهدی شیری در سمت راست حساب باز کند و گلی هم که این تیم خورد از همان سمت و توسط محمد محبی وینگر چپ سپاهان زده شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    یحیی و مطهری نمی دونم چرا تعویض نمیکردن چرا شجاعی رو نیمه دوم نیاورد تا امیری یخط بره جلوتر اینقد مدافعهای سپاهان نیان جلو اواخر نیمه دوم پرسپولیس انگاری هافبک نداشت چرا کلا داشت دفاع میکرد این تساوی همانند تساوی های اول فصل دقایق آخر و یا وقت اضافه میدون آقا یحیی هستسیم با اینکه دوستش دارم خیلی هم قبولم دارم گاهی وقتا انگاری هنگ میکنه مخ مربی های تیم
  • javad US ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    Goel Mohamady eshtebah ziad dasht? chera Nourolahy va hata Touraby khasteh ra zodtar taeviz nakard

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی