نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
نویدکیا: بله؛ من هم در درگیری‌ها بودم/ نباید آن را حرف را می‌زدم/ من معذرت می‌خواهم؛ گل محمدی هم عذرخواهی کند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به نظرم من به عنوان سرمربی سپاهان و یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس باید مسئولیت این اتفاق را برعهده بگیریم.

خبرورزشیمحرم نویدکیا در خصوص اتفاقات رخ داده در بازی رو گذشته سپاهان و پرسپولیس که با جنجالهای زیادی بعد از بازی روبرو شد، اظهار داشت: این اتفاقات کمی ناراحت کننده است. ما دیگر نمی‌توانیم همه چیز را گردن هوادار بیندازیم. من باید مسئولیت تیم خودم را قبول کنم و یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم همین طور.

بیشتر ببینید:

وی که با برنامه فوتبال برتر گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: واقعیت این است که هر دو طرف اشتباه کردیم. در بحث‌ها دیدم که گفته می‌شد من در درگیری‌ها حضور داشتم. بله من بودم اما اگر بودم برای این بود که دلم می‌خواست افراد را از هم جدا کنم. بحث زود و خورد نبود و بیشتر درگیری‌ها لفظی بود. وقتی سوت پایان زده شد سعی کردم کادرم و بچه‌های تیمم را آرام کنم. بعد از اینکه با داور دست دادم، برگشتم و دیدم درگیری به وجود آمده است. 

نویدکیا در خصوص اینکه در نشست خبری بعد از بازی اعلام کرده درگیری‌ها را ندیده است، گفت: بله خبرنگار از من پرسید که چه کسی درگیری را شروع کرده در جواب گفتم که ندیدم اما به من گفتند یکی از بچه‌های پرسپولیس آغاز کننده درگیری بوده است. به هر حال وقتی درگیری شد من هم آن وسط بودم.

سرمربی زردپوشان اصفهانی تاکید کرد: من کاری به این مسائل ندارم. از اول امسال می‌دانستم که برخی مسائل حاشیه ای وجود دارد و سعی کردم با نوع ادبیاتم در صحبت کردن این تنشها را کم کنم. من از مسئولان باشگاه پرسپولیس هم می‌خواهم که این کار را انجام دهند. 

نویدکیا با اشاره به اینکه در نشست خبری بابت اتلاف وقت بازیکنان پرسپولیس در جریان بازی و اینکه از روی نیمکت این تیم شنیده که به بازیکنانشان گفته می‌شد خود را روی زمین بیندازند، تصریح کرد: اگر این بحث را کردم کاملا فنی بوده و اصلا ربطی به تنشهای بعد از مسابقه ندارد. شاید من هم نباید این را می‌گفتم.

وی افزود: من ادم ایده آل گرایی هستم و توقعم از باشگاه سپاهان، پرسپولیس، استقلال، فولاد و ذوب آهن این است که چنین چیزهایی از روی نیمکت‌هایشان نشنوم. البته باز هم می‌گویم شاید اشتباه کردم و نباید این حرف را می‌زدم. به قول پیروانی شاید نظر کادرفنی پرسپولیس این بوده که به بازیکن مصدوم تیمش بگوید روی زمین بیفتد. حرف اصلی من این است که بیش از حد تقصیرها را گردن هواداران انداختیم.

نویدکیا اضافه کرد: ما باید مسئولت اتفاق‌هایی که رخ داده را به گردن بگیریم.  از من سرمربی گرفته که باید مسئولیت تیمم را قبول کنم. چه تقصیر ما چه آنها باید مسئولیت تیم را قبول کنیم و بازیکنان را قانع کنیم که این اتفاق‌ها برای فوتبال ما فاجعه است. وقتی هوادار نیست و این طوری بازیکنان دو تیم با هم کلنجار می‌روند فاجعه است. تا زمانی که در تیم سپاهان سرمربی هستم و مسئولیت دارم هواداران دو تیم را به آرامش دعوت می‌کنم. هر تیمی‌حق دارد برای جلو بردن اهداف تیمش کار کند و هر تیمی‌هم حقش باید قهرمان می‌شود.

سرمربی سپاهان خاطر نشان کرد: من تکرار می‌کنم نمی‌دانم چه کسی درگیری را شروع کرد و فیلم‌هایی که نشان دادید ممکن است هر کسی قضاوت خودش را کند. من معتقدم که در این درگیری‌ها همه دلشان می‌خواست جدا کنند و بحث درگیری زود خورد در کار نبود.  شاید در حد یکی دو نفر هم را هول دادند اما در کل این اتفاقات برای فوتبال ما بد است. همان طور که من مسئولیت این اتفاقات را قبول کردم، از گل محمدی هم می‌خواهم این کار را انجام دهد. این اتفاقات دیگر نباید تکرار شود چون نمی‌توانیم در آینده این مسائل را گردن هوادار بیندازیم. 

نویدکیا تاکید کرد: وقتی ما دو تیم بزرگ ایران در زمین بعد از بازی در شرایط سخت و با استرس بالا خودمان را نمی‌توانیم کنترل کنیم و ادعای حرفه ای گری هم می‌کنیم نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که هواداران روی سکوها خود را کنترل کنند. 

وی اظهار داشت: من مسئولیت تیم را قبول می‌کنم  و معذرت خواهی می‌کنم. من دلم می‌خواهد یحیی گل محمدی هم همین کار را انجام دهد و معذرت خواهی کند. ما چه باشگاه‌ها و چه سرمربیان و چه سرپرستی‌ها باید بتوانیم خودمان را کنترل کنیم حتی با نوع ادبیاتمان. هر موقع این اتفاق بیفتد می‌توانیم انتظار داشته باشیم که هوادار هم این کار را انجام دهد و اگر نتوانیم این مسائل ادامه پیدا می‌کند و این برای فوتبال ما خوب نیست. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پارسه RO ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    خیلی هم عالی. خیلی راحت چند تا اتهام دروغ بزنی وقتی پرده ها افتاد دستت رو شد یهو بشی ژان والژان همه هم ازت تعریف کنن، چی از این بهتر؟ ایشون تو مصاحبه خبری اعلام کرد با داور دست داده و رفته تو رختکن الان میگه نه من اونجا بودم ولی ندیدم فردا میگه دیدم ولی چشام ضعیفه مطمئن نیستم. در مورد دروغش درمورد اتلاف وقت هم که میگه شاید اشتباه کردم، نمیشه که یا واقعا دیدی و شنیدی که باید محکم پا حرفت واستی یا اگه مطمئن نیستی بیخود میکنی میگی باعث شرم و فلان و بهمان. ایشون دقیقا از لفظ بازیکن پرسپولیس درگیری رو شروع کرد استفاده کرده بود الان میگه هیچ درگیری نبود فقط مشاجره بود. اصلا ایشون تمام حرفاش درست چطور تا وقتی سرپرستشون داشت درفشانی میکرد وارد ماجرا نشد تا وفاق ملی ایجاد کنه یهو تا پیروانی اسم یکی از مسببین بدبختی های فوتبال ایران که مثل زالو چسبیده ول کن معامله هم نیست رو آورد، ایشون به صورت خودجوش پرچم صلح رو برافراشت؟ دست آخر میگه گلمحمدی هم بیاد عذرخواهی کنه. حالا بابت چی؟ بابت اینکه بعد بازی بازیکن سپاهان توپ شوت کرده سمتش. بابت افترایی که ایشون بهش زده ...
    • حامد IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      دقیقا همینطوره، یادش رفت سال ۲۰۲۱ هست و نمیتونی راحت دروغ بگی و هزارتا دوربین هست. خوبه تو همه صحنه ها هم بود. متاسفم برای اونایی که هنوز فکر میکنن نویدکیا با بقیشون فرق داره. به قول رضا جباری، شما که ادعای حرفه ای گریتون میشه اول باید یاد بگیرید تو مصاحبه بعد بازی فقط راجع به تیم خودت صحبت کنی، نه اینکه بگی اونا فاجعه بودن. خداروشکر افشین خان اومد رو خط و بهت یاداوری کرد که فاجعه چشم نابینای اون سرباز بدبخت بود، فاجعه قایم شدن تو رختکن از ترس بود، فاجعه آتیش زدن ماشین خبرنگار بیگناه بود. این عذرخواهی آخرشم در ادامه همون مظلوم بازیاشه. متاسفانه تنها کسی که این وسط ضرر کرد پرسپولیس بود. سپاهان هدفش گرفتن یه امتیاز و مصدوم کردن بازیکنای ما برای دربی بود که بهش رسید. آخر بازی هم اون جنجال و راه انداختن که باعث محرومیت بازیکنای ما بشن. خداروشکر شاهد از غیب رسید و پوربخش مجری فوتبال یک گفت اصلا وظیفه خبرنگار نیست بیاد لب خط بدوه دنبال بازیکن دوربینو بکنه تو چشش. ولی این خبرنگارا به دستور ساکت اونجا بودن. ایشالا خدا جواب همه کثافت کاریشونو با برد دربی و قهرمانی پرسپولیس میده.
    • بی نام NL ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      لنگی با تعصب فیلم مصاحبه بعد از درگیری را ببین. نویدکیا گفت "خبرنگار از من پرسید که چه کسی درگیری را شروع کرده در جواب گفتم که ندیدم اما به من گفتند یکی از بچه های پرسپولیس " اون عکس منتشر شده مال بعد از شروع درگیری هست که نویدکیا اون عقب هست، پس شروع درگیری را ندیده بود! حالا مکتب عبده که بازی سایپا را به قول علی دایی رینگ بوکس کردید و الانم طبقق فیلمها امیری، آقایی، حسینی شروع کننده درگیری بودند، منتظریم ببینیم وزیران ورزش، ارتباطات، صمت، کار، امورخارجه و ... چجوری قبل دربی پرونده را ماله میکشید! ظریف هنوز پرونده نژادپرستیتونو نبسته؟ خیرین نیکوکارتون دونه دونه دارن میرن زندان؟ فرش دزد شارلاتان شده اسطوره اخلاقتون؟
  • gaber IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    عمو نصی هم باید عذرخواهی کند الکی حاشیه کدوم درگیری خیلی بی‌معنا .اصلا درگیری کی با کی عمو نصی گفته باید محاکمه بشن تا جمعه سه بر صفر بنفع ما بشه
  • javad US ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    Navid Kia vaghean ensaneh bozrge va khouby hast ke hameh doustash darand, chee Sepahany che perspolisy valey nabayd migoft ke Goel Mohamady gofteh bazykonanash khodeshan ra be zamin biandazand? man khoudam bavar kardam ke goel Mohamady in kar ra kardeh., baedan fahmidam ke na intoury naboudeh
  • میهمان همیشگی BE ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    رضا عطاران هم باید عذرخواهی کنه! مرحوم جمشید مشایخی هم باید عذرخواهی کنه! اصلا من هم عذرخواهی میکنم!
  • ناشناس IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    از صبح روز یکشنبه مراقب تیم محبوبمان بودیم تا یک عده ارازل به تیم نزدیک نشوند و همچنین نگذاشتیم که سپاهان بیش از یک گل به تیم محبوبمان بزند، مهرآفرین پارسی/انجمن حمایت از تیم پیروزی(تیم خاص) و تیم های صعب العلاج شعبه اصفهان در تمام اخبار مربوط به بازی سپاهان و پیروزی این نظر بود. نظرات در خبر ورزشی=نظرات منتشر شده=نظرات هواداران پرسپولیس/نظرات غیر قابل انتشار=نظرات هواداران تیم های دیگر. برای هواداران هر دو تیم متاسفم که در این شرایط کرونایی اینگونه تجمع میکنند و امیدوارم که در دربی تکرار نشود.
  • اولونگا IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    من هم به سهم خودم و سرباز احمدي و آبهاي آلوده و گز سكه عذرخواهي ميكنم...
  • کیوان ارجمند US ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    با نظر پارسه موافقم البته ایشان پرسپولیسی هستند و بنده آبی ولی معنی نداره همیشه آدم خوبه داستان باشی اونهم آدم خیلی خیلی خیلی خوبه داستان باشی این مثال مختص نوید کیا میباشد همیشه مظلوم نمایی میکنه و جالبه میثاقی هم قربان صدقه اش هم میره و اونهم لوس میشه آقای نوید کیا ما دوستت داریم خواهشا خودت باش نه بچه ننر داستان
  • صادق IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    جناب نوید کیا, ازفحوای کلامتان پیداست با وجود اینکه "باید" بکار برده اید اما مسئولیت نپذیرفته اید! و فقط لفاظی کرده اید. خوش بود گر محک تجربه آید به میان تا سیه روی شود هر که درو غش باشد. با توجه به شرایط حاد کرونایی موجود در کشور, فراخوان حضورهوادارانتون برای این بود تا مردم رو بیشتروبیشتر گرفتار کرونا کنید یا رو اعصاب بازیکنای پرسپولیس بروید!؟هوادراتون جمع بشن مقابل هتل پرسپولیس که چه؟ شرارت کنن!؟یا با کرونا مبارزه کنن!؟لابد با ایجاد راهبندان مصنوعی ,هواداراتون رو بردید به جنگ کرونا!؟ مگر در بازی رفتتون تو تهران یحیی و هوادارهای پرسپولیس اینجوری از شما میهمانداری کردند!؟ جام یا جان؟! باشگاه باصطلاح فرهنگی ورزشی شما در لیگ قبل برای جلوگیری از ادامه ی بازیها ادعای جان میکردند که معلوم شد نه عزیز, جام براتون مهمتراز جان هزاران انسان بیگناهه/ خدا نگذره ازاونایی که بخاطر جیبشون واژه فرهنگی رو به اسم ورزشی باشکاهها اضافه کردند. جناب محرم این شما بودید که در مصاحبه ی بعد از بازی با علم به نادرست بودن حرفتان به نیمکت پرسپولیس و یحیی انگ وقت کشی زدید در حالیکه یحیی هم برتری تاکتیکی و تکنیکی و
  • صادق IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    جناب محرم این شما بودید که در مصاحبه ی بعد از بازی با علم به نادرست بودن حرفتان به نیمکت پرسپولیس و یحیی انگ وقت کشی زدید در حالیکه یحیی هم برتری تاکتیکی و تکنیکی و هم انسجام تیمی داشت و هم بخوبی بازی رو کنترل میکرد و هم بازیکن برای تعویض داشت و هم اینکه همگان دیدند که حمله ی آخر رو هم پرسپولیس انجام داد که با خوش شانسیتون از کنار دروازه گذشت, اما یحیی در مصاحبه ی بعداز بازی حرفی علیه شخص شما و نیمکتتون نگفتش اونوقت یحیی مسئولیت بیقیدی شما رو بعده بگیره!؟ در کدام بازی داخلی یا حتی بین المللی و یا لیگها سراغ دارید که هم 3 بازیکن یک تیم رو در بازی ناکار می کنند و هم انگ وقت کشی بهشون میزنند و هم درس اخلاقی به سرمربیشون میدهند!؟ جناب نوید کیا بهترنیست بجای درس اخلاق دادن به یحیی نه تنها بازیکن بی تربیت و بی ادب و بی شخصیت تون رو ترببیت نکردید و یاد ندادید حرمت بزرگترا واجبه و باید احترامشون رو نگهداشت بلکه با نادیده گرفتن رفتارشون بی تربیتی ایشون رو تشویق هم کردید.
  • صادق IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    جناب محرم , ادعای ورزشکار بودن و پهلوان بودن و ادای اخلاق مداربودن رو در می آورید و بعد از بازی حاشیه سازی می کنید! حاشیه سازیهای بعداز بازیتون هم مثل قبل از بازیتون کاملا برنامه ریزی شده بود تا شاید نتیجه ی بازی با کیسه کشها هم یه جورایی به نفع شما تموم بشه غافل از اینکه خدا یحیی و کادر فنی و بازیکنها و هوادارای پرسپولیس رو بغل کرده; پرسپولیس میهمان شما و شما میزبان بدی بودید ,اونوقت یحیی باید مسیولیت بدبودن شما رو بعهده بگیره!؟ یعنی او را شریک خود می کنید تا باز بنوعی از قبول مسیولیت بدرفتاریها ,بداخلاقیها ,بیقیدیها و بی فرهنگیها فرارکنید!؟ خیلی بخود بد میکنید, چرا که بقول مولانا این جهان کوه است و فعل ما ندا / سوی ما آید نداها را صدا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی