لحظه به لحظه با مناظره جنجالی مدیران پرسپولیس و سپاهان/ ماجرای آن قد بلند و این ماسک به دهان/ جام بگیرها و جام ندیده‌ها!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

افشین پیروانی و رضا فتاحی مدیران دو تیم پرسپولیس و سپاهان روی آنتن زنده برنامه فوتبال برتر، مناظره‌ای نسبتا طولانی و پرحاشیه را انجام دادند.

خبرورزشی - ۲۴ ساعت پس از اتفاقات عجیب رخ داده در ورزشگاه نقش جهان، این بار نوبت به سرپرستان دو تیم پرسپولیس و سپاهان رسید تا به صورت تلفنی در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کنند و نظراتشان را ابراز کنند.

فتاحی در ابتدای صحبت هایش برای دقایقی به تک گویی پرداخت که مشروح صحبت هایش در این قسمت را اینجا می‌توانید بخوانید. پس از او افشین پیروانی روی خط آمد و دیدگاه باشگاه پرسپولیس را بیان کرد که صحبت‌های او را نیز اینجا می‌توانید بخوانید. اما خیلی زود فضا به سمت مناظره پیش رفت و طرفین به بحث و جدل پرداختند.

تصاویر جدید از درگیری پایان بازی سپاهان و پرسپولیس را در ویدیوی زیر ببینید:

پیروانی: آقای فتاحی عزیز شما از رو می خوانید اما این چیزهایی که برایتان نوشته‌اند غلط است. بحثی که می‌شود، بحث مردم خوب و شریف اصفهان نیست. شما حرف شهدا را پیش کشیدید که تاج سر ما هستند. شما حرف آقای نویدکیا را هم گوش ندادید. میگویید درگیری نبوده اما شما خودتان اول دویدید دنبال داور و درگیری را آغاز کردید.

فتاحی: آقای پیروانی دوباره با حاشیه سازی صحبت کردند. کسی چیزی برای من ننوشته. این صحبت ها تاریخ مصرفش گذشته. ما تمام این‌ها را به بیانیه نیروی انتظامی ارجاع می‌دهیم؛ همان نیروی انتظامی که رسما اعلام کرد که ما آماده انتقال تیم سپاهان بودیم و حتی سازمان لیگ به آن صحبت‌ها استناد کرد و بازی را ۳-۰ اعلام کرد. حالا بیانیه دادند و از هواداران دو تیم بابت حمایت‌هایشان تشکر کردند. (بیانیه کامل خوانده شد)

بخشهایی از اظهارات فناحی را در ویدیوی زیر ببینید:

در خصوص حواشی بعد از بازی، من خدمت داور رفتم و وقتی دقیقه ۹۴ بازیکن پرسپولیس خودش را روی زمین انداخت، گفتم آقای حیدری این را هم باید لحاظ می‌کردی. در خصوص برگزاری بازی که هیچ مشکلی نبود. بعد از پایان مسابقه یک نفر از تصویربرداران که آیدی کارت داشت، در حال فیلم برداری با حمله یکی از بازیکنان و یکی از همراهان پرسپولیس که ماسک پرسپولیس داشت، مواجه شد.

پیروانی: دلیل نمی‌شود وقتی آیدی کارت دارند، هر کار کنند. یک نفر هم نزدیک من بود و فیلم می‌گرفت، گفتم دوست عزیز کمی آنطرف تر بایست گفت کارم را می‌کنم. حامد لک گفت که از پشت دروازه به من فحش می‌دهند.

ما را بردند قرنطینه الان می‌گویند دوست نداشتند بازی کنند. مگر ما دوست داشتیم در قرنطینه باشیم؟ شما روز پنج شنبه با خوشه طلایی بازی کردید، ما روز جمعه با الریان!

یک سری از دوستان از آب گل آلود ماهی می‌گیرند. در فرودگاه زمان برگشت از هند، ما ۴۴ نفر بودیم، گفتند هر اتوبوس ۱۵ نفر. ما دو اتوبوس داشتیم و گفتیم این ۱۴ نفر که نمی‌توانند روی باند بایستند. من همان جا به راننده اتوبوس گفتم شما ماسک نداری، چطور می‌خواهید پروتکل رعایت کنید.

بخش‌های کنایه آمیز صحبت‌های پیروانی را در ویدیوی زیر ببینید:

ما چهار سال است قهرمان می‌شویم، نه کسی را جلوی هتل فرستادیم. نه در راه تصادف ساختگی داشتیم. نه اتوبوس را ۴۰ دقیقه نگه داشتیم . ما چه ترسی از تیم شما داریم. اگر ترسی هم بوده که سال پیش دیدیم. شما هم امسال تیم خوبی دارید و امیدوارم مردانه رقابت کنید.

فتاحی: آقای پیروانی شما به ما توضیح بدهید آن شخصی که تصویربردار را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد، چه کسی است؟

پیروانی: شما گفتید این آدم قد بلند چه کسی بوده؟

فتاحی: همراه تیم ما بوده. داشته جدا می‌کرده. حالا شما بگویید آن فرد که ماسک پرسپولیس داشته چه کسی است.

پیروانی: همین الان به من گفتند که این فرد حاشیه ساز دوربین به دست، مستندساز باشگاه سپاهان بوده. این مشکی پوش یک هوادار بوده و نه سمتی در باشگاه داشته و نه چیزی و نه همراه ما بوده است. هرکسی ماسک دارد که با ما نیست. ۵۰ میلیون نفر ماسک پرسپولیس دارند. ایشان روابط عمومی ما نیستند و روابط عمومی ما اصلا روی سکوها بودند.

میثاقی: این آقا که ماسک زده‌اند چه کسی هستند؟

پیروانی: ایشان مسئولیتی ندارد و او را ۴۰ سال محروم کنید. این ۱۰۰۰ نفر دیگر چه کاره هستند؟ چرا ناظر بازی باید یک دقیقه بازی را دیر شروع کند؟ به خاطر این‌که تعداد زیادی در جایگاه خبرنگاران حضور داشتند.

پیروانی: ما هر شهری می‌رویم چون تیم پرطرفدار هستیم، مسیر فرودگاه تا هتل و هتل تا استادیوم را اسکورت کنید. ما هفته‌های بعد هم می‌زنیم و هفته‌های قبل هم می‌زنیم. این آقای عکاس یا خبرنگار، جوی را درست کرده بود که شاید در این ماجرا درصدی مقصر است. چرا دوربین را به دهن بازیکن می‌برد؟

فتاحی: من بازهم می‌گویم آن فرد را آقای پیروانی باید معرفی کند. او در رختکن پرسپولیس چه می‌کرده؟ دوربین‌های مداربسته هم نشان می‌دهد. همان نیروی انتظامی که پارسال آن صحبت ها را کرد، حالا هم اینطوری گفته.

پیروانی: شما که سال پیش مخالف حرفشان بودید.

فتاحی: ما پنج بار قهرمان شدیم و ۱۱ بار در آسیا بودیم و نایب قهرمان آسیا شدیم و در جام باشگاه‌های جهان باز کردیم. ما عقده نداریم.

میثاقی: آن فرد بلند قامت چه کسی هستند؟

فتاحی: ایشان در حال جدا کردن هستند. آقای داوود زاده مصاحبه کردند و گفتند هیچ درگیری ای نبوده.

میثاقی: اگر درگیری نبوده، پس چه چیزی را جدا کردند؟

فتاحی: ایشان همراه و ماساژور تیم ما بوده.

پیروانی: آهان ماساژور بوده!

فتاحی: به جرات می‌گویم که در حال جدا کردن بوده.

میثاقی: اگر درگیری نبوده چه چیزی را جدا می‌کرده؟

پیروانی: این دو نفر را محروم کنند. ما هفته‌های قبل رفتیم شهرهای دیگر. ناظر بازی چه کند؟ روی سکو پر از آدم، جاهای دیگر پر از آدم. ما هر شهری رفتیم این مشکل را داشتیم.

هیچ درگیری فیزیکی نبوده. اگر دنبال درگیری فیزیکی هستید در فرودگاه رخ داد (اشاره به اتفاقات بازیکنان استقلال)

فتاحی: آقای نویدکیا آدمی نیست که دروغ بگوید.  این شخصی که ماسک دارد، باید توسط مسئولین باشگاه پرسپولیس مشخص شود.

پیروانی: نه همراه ما بوده نه پستی داشته. این که در رختکن ما بوده، از اختیارات تیم ما بوده. مگر ما به رختکن شما چه کار داریم.

فتاحی: پس شما جامتان را انگار گرفتید.

پیروانی: بله امسال سه جام میگیریم.

فتاحی: ما جام ندیده نیستیم.

پیروانی: پرسپولیس تیم بزرگی است و جام می‌گیرد و من نمی‌خواهم کری بخوانم. ما اگر جام گرفتیم به خاطر زحمات بازیکنان و مربیان بوده. ما نه کسی را زدیم، نه جلوی هتل کسی را فرستادیم و نه شوی تقدیر از بازیکنان راه انداختیم. ما خودمان به آقای نویدکیا احترام می‌گذاریم اما دو بحث داشتند: گفتند من اصلا نبودم درحالی که نزدیک‌ترین فرد به من بودند آنجا. یکی دیگر هم این‌که گفتند وقت تلف کرده، اما مربی ما به سیامک نعمتی گفت اگر نمیتوانی بازی کنی بخواب روی زمین. سیامک مصدوم بود و حتی امروز هم تمرین نکرد. فاجعه چشم سرباز احمدی است، فاجعه ترس سال پیش تیم شماست که نیامد بازی کند. فاجعه مدیر شماست که ترسید بیاید روی خط اما یک قراردادی با ویلموتس بسته که کسی هم سراغش نمی‌رود. ما تیمی هستیم که هر شهری می‌رویم هوادار داریم و معلوم است که باید نامه بزنیم که امنیت تیم ما تکمیل شود. شما مچ حسین کنعانی را ببینید، آیا ما دنبال وقت تلف کردن بودیم؟

اظهارات محرم نویدکیا در این برنامه تلویزیونی را نیز در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهرام IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    1- پیروانی خودش تایید کرد به بازیکن (که کدفش مصدومه نه پاش) گفتن خودتو بنداز زمین 2-شارلاتان بازی درمیاره تا اصل موضوع رو لوث کنه و کسی ازش نپرسه چرا کمیته انضباطی سکوت پیشه کرده 3- تو فیلم سعید آقایی فیلمبردار را هل میده، بلافاصله پیروانی میگه "سعید آقایی" یعنی دیده شاگردش چکار کرده ولی مطابق اصل شارلاتان بازی زیر بار نمیره 4- بازیکنان سپاهان رفتن رختکن ولی لنگی ها میخوان بهشون حمله کنن که با دخالت نیروی انتظامی وکریم باقری میرن . واکنش باقری بعد از جا کردن بازیکنان مشت زدن به در هست 5- متانت بازیکنان لنگ در حدی بود ه حامد لک با اون سابقه درخشانش داشت لنگی ها را آروم میکرد!!!!!! 6- پیروانی از ساکت و ویلموتس میگه ولی از شکوری و ویلموتس چرا نمیگه؟ چرا از پرونده فساد خودش که محکومیت سنگین داشت ولی با دخالت وزرا یدفعه بدون هیچ توضیحی مختوم شد نمیگه؟ از ماشین سنگینهایی که چپوند به مردم و فرش دزدی و بازیکن دزدیهاش چرا نمیگه؟ چرا نمیگه خیرین نیکوکار لنگی یکی یکی راهی زندان میشن بدون مشخص شدن تکلیف پولهای دزدی که خرج لنگ شده؟
    • کیسه همیشه کیسه IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      انتظار داری بازیکن با مصدومیت بازی کنه؟انتظار داری اقایی بمونه بازیکنای چهارپایان بی احترامی کنن و چیزی نگه فیلمبردار رفته تو حلقشون جلوشون دم تکون میده میخوای عصبی نشن ؟میخوای محروم کنن>؟هرموقه بازیکنای الاستقلال بخاطر دعوای فرودگاه محروم شدن اینا رو هم محروم کنن
  • شیشعلی IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    تو مناظره دیشب پیروانی شله زرد و تمام عوامل شله زرد و کیسه کش ها هوچیگر با خاک یسکان کرد دروغ ها و دغل ها شله زردها بر ملا کرد خدارو شکر پرسپولیس مدیری با تدبیری مثل افشین پیروانی داره هوچیگرها را رسوا عام و خاص می کند
  • امیر IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    یکی نیست به این فتاحی بگه تو قبل از اینکه با باند اصفهانیا ببندی و بیای سر از سازمان لیگ و فدراسیون در بیاری کجای این فوتبال بودی؟ یه عکس با گرمکن ورزشی نداشتی فقط چون شریک خوبی برای اصفهانیهای فدراسیون نشین بودی و بچه حرف گوش کنی هم بودی هنوز تو فوتبال موندی. بدون رزومه و سابقه. قطعا تو همون تیم سپاهان پیشکسوتایی هستن که از حضرتعالی به مراتب لایقتر باشن برای سرپرستی تیم اما چون خودفروخته نیستن جایی تو کادر مدیریتی باشگاه ندارن.
  • ارتش سرخ آسیا IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    همونطوری که تاریخ ترکمن چای و قاجار رو فراموش نخواهد کرد ، این تیم سپاهان و مدیرای اصفهانی که فوتبال رو چون ارثیه پدری قبضه کردن و بیت المال رو به یغما می برن فراموش نخواهد کرد. پرتاب نارجک تو تماشاچیاو از دست دادن بینایی یه سرباز بی گناه ؛ مسموم کردن آب ؛ ترس از بازی کردن و قایم شدن تو رختکن بابت هرکدوم به ستاره بزنید رو پیرهن سپاهان
  • شمسعلی. AE ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    کیسه کش بعد از دربی پیروانی سراغ شما هم می آید و مانند دیشب که پته ی سپاهان را روی آب ریخت آبروی نداشته ی شما را هم می برد درود بر آقای مجتبی حسینی و همه ی بازیکنان ذوب آهن واقعا چه آب سردی روی این جماعت همیشه چاپلوس ، و هوچیگر ، دروغگو ریختید دستتان درد نکند
  • فری عشقی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    جالبه !!!! مدیر شله زرد یه ده صفحه کاغذ گذاشته بودند جلوش که بیاد بگه هیچی خبری نبود همچی گل و بلال بود!!!! نه هوادارهاپرسپولیس کتک خوردن و نه بازیکن ها و کادر پرسپولیس فوش خوردن و نه تهدید شدن!!! اتحاد داداشی های تاس( شله زرد، سوراختور،کیسه ) اگه میخاست جواب بده تا حالا با این کارها جواب داده بود!!!!
  • مهر آفرین دختر پارسی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    دقت کردین حامیان نادی الستقلال و شله زرد هر چی بیشتر متحد میشن تا پرسپولیس رو زمین بزنند بدتر فرو میرند تو زمین!!!! بیچارها طرفدارهای کیسه کلا کارشونه یا از دکل تیم های عربستانی بالا برن و یا از دکل شله زرد ؟ تیمی که از ذوب تهه جدولی دوتا بخوره در تهران که دیگه کسی به حساب نمیآره! کیسه! حالا حی بگو اینو محروم کن اون محروم کن! چقد بدبختین شما!
  • سروش IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    لامصب مکتب عبده همینه بیشتر از این نمیشه انتظار داشت محرم تحویل بگیر خوب تعریفشون میکردی
  • غلام بوقی IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    یه خبر خوب برای نادی الستقلال یه تیم هست توی تاجیکستان اسمش الستقلال، قشنگ میتونی برای هوچیگری از اون تیم هم استفاده کنید!!! پرسپولیس در اصفهان کتک،فوش،تهدید،و سنگ خوردن خوصوصن هوادارهای بی نظیر و ملیونی پرسپولیس در اصفهان عزیز، حالا عوامل شله زرد و نادی الستقلال به خط شدند که چرا بازیکن های پرسپولیس رو محروم نمیکنید! امر دیگه ای نداری کیسه و شله زرد؟ سازمان لیگ و فدراسیون دسته خودتونه اگه امری دیگه داری خجالت نکشید بگو تا عوامل تون در فدراسیون و سازمان لیگ عمل کنند.
  • نازی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    باز هم مثل هر سال شله زردی ها در اصفهان شهر خودم زدند مارو و انواع بلا ها رو سر بچه های عزیز پرسپولیس آوردن و حالا اتحاد تاس ( شله زرد،کیسه،سوراختور ) دستور فرمودند که باید پرسپولیس رو محروم کنید! بیچاره پرسپولیس که تنها دارایش این عاشقان ملیونی ست که در سرما و گرما حتی اگه تهدید به مرگ بشن دست از حمایت تیم پرسپولیس در هر نقطه ایران بر نمیدارن، زنده باد پرسپولیس تیم و باشگاه مردم ایران زمین.
  • احد اصفهانی IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    بیش از یک ماه بود که عوامل کیسه و شله زرد برنامه ریزی میگردند که در بیست چهار ساعتی که پرسپولیس در اصفهان هست چه بلایی سرش بیارن. عاشقان پرسپولیس که بدون شک حدقل دو برابر شله زرد در اصفهان بزرگ هوادار داره رو باز از شب قبل بازی یه عده موتوری شله زرد به طور هماهنگ با نارنجک دستی و چوب و سنگ حمله کردند به ما. و جالبه مدیر شله زرد یه کاغذ دادن دستش که بخونه همچیز گل و بلبل بوده!!! شرم بر شله زرد !!!! ای کاش فقط مرد بودید و باز از این بازی های کثیف استفاده نمیکردی شله زرد نوچه کیسه.
  • سیدرضا GB ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    پیروانی چرا از صدای ناهنجار بازی باسپاهان میرسی به شقیقه ی بازی پا سال استقلالو فرودگاه ، دست بردار از این شامورتی بازی ، یاد بگیراز اون آقا کریم ، یادت باشه که چطور احمدرضا با دعای یک ملت شفا گرفت و پرفسور سمیعی اعتراف کرد که علوم مادی نمیتونست کاری برای عابدزاده کنه ، احمدرضا دوسال استقلال بود قبل ش چند صباحی ژاندارمری و تام اصفهان ، بعداز استقلال هم رفت سپاهان و بعداز اون تا همیشه قرمز موند اما به جرات یکی از محبوبترینهاست بین آبیا
  • مهراد IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    ای کاش دوستان شله زرد اگه میخاستن از کیسه و نادی الستقلال تقلید کنند این هوچیگری ها و نامردی و ناحقی و کثیف کاری هارو حدقل خوب و بی نقص انجام میدادن نه این جور تابلو! ای کاش مردانه جنگیدن و باشرف بودن و باغیرت بودن رو در زمین بازی از شیر مردان ارتش سرخ یاد میگرفتین و با سر بالا میجنگید و نه این جور با خفت و خاری شله زرد.
  • کجا از این جا بهتر IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    قضیه فرشهای آقای کیروش چی شد؟آقای فرشچیان جواب بره. قضیه قایم شدن تو نانکر چیه؟ چرا محرومیت آقای فرشچیان نصف نیمه موند و بخشیده َشد؟
    • رز سرخ IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      خب عمو جون! قضیه درگیری بازیکن های تون در فرودگاه چی شد!قضیه محرومیت مظاهری چی شد؟ قضیه رانندگی بدون گواهی نامه و کشته شدن یک جوان بیگناه چی شد؟ قلیون اقای شریعتی چی شد؟ فساد مالی خلیل زاده چی شد؟!!!!! ........
  • جمشید عشق سرخ IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    ارتش ملیونی سرخ بعد از شله زرد حالا نوبت کیسه عربستانیه !! بعد از بازی پرسپولیس با شله زرد! هوادارها و کادر و بازیکن های نادی الستقلال یه ترس عجیبی سر تا پاشون رو گرفته!!! با این تیم و عشق هایی که پرسپولیس بزرگ داره و از اون ور این بازیکن های بنجلی که نادی الستقلال داره باید باز درانتظار یه نتیجه تاریخی درست مثل 6 و یا 4 و یا حتی بیشتره باشیم. شله زرد تموم شد و به تاریخ پیوست! حالا نوبته تیم نادی الستقلاله که به چهار میخ بکشیم!
  • کوروش ایرانی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    عاشقان ارتش هشتاد ملیونی سرخ آسیا!!! نوبتی هم باشه نوبت نادی الکیسه ست!!!! عیسی برگشته و آماده و قبراق برای نابود کردند نادی الستقلال!!!! چه تیمی داره امثال پرسپولیس هرکدام از شیرهای پهلوانی اند در زمین فوتبال!!!! با این بازی های زیبا و هنرمندانه از بچه های پرسپولیس و از اون طرف اون بازیکن های بنجل نادی الستقلال امسال هم باید درانتظار باز یه برد پر گل از ارتش سرخ پرسپولیس ایران باشیم.
  • شهناز طهرانی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    این دربی یکی از زیباترین و پرگل ترین دربی های تاریخ خواهد شد! پرسپولیس بزرگ با این مربیان باد دانش و خوش فکر و این بازیکنان بزرگ که هر کدوم شون بهترین نند در آسیا و ایران امسال تیم کیسه عربستانی رو تار مار میکنند، از اون ور هم نادی الستقلال یه مشت مربی که چه ارز کنم یه مشت شومن مجازی جمع کرده در کیسه!!! چه شود این دربی ؟؟؟ شله زرد هم که دیگه کل ایران میشناسند این هارو از فرش گرفته تا سکه های توی گز و آب های آلوده و هوچیگری های همیشگی!
    • سیاهی لشگر IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      شهناز طهرانی پاک خرابمون کردی به مولا اگه میدونستم لنگی هستی ......................
  • بی نام IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    من خودم خبرنگارم هیچ خبرنگاری بدون قصد بعد از بازی اونجوری دوربین رو جلوی بازیکنان نمیبره ولی شخصا عاشق شخصیت محرم هستم و برام خیلی عجیبه توی اصفهان با این مردمان بافرهنگ و عالی یه عده پیدا میشن زحمت بقیه رو میبرن زیر سوال هنوزم اعتقاد دارم اگه پارسال اون طرفدارای افراطی سپاهان اون کارها رو نمیکردن شاید قهرمان هم میشدند به امید روزی که از فوتبال بیشتر بخوایم لذت ببریم تا روی همدیگه رو کم کنیم
  • روزبه DE ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    البته از مكتب برسبوليس غير از هوچي گري و برگردان حقيقت انتظاري نيست همين اقاي بيرواني كه دم از غدالت ميزنه بهتره راجب دوران سرپرستيش تو تيم ملي هم صحبت كنه در ضمن هوداران به اصطلاح فرهنگي برسبليس هم توجه كنن همين باند اصفهاني فدراسيون بود كه جعل قراردادتون ماس مالي كرد همين مديرها فدراسون بودن كه تو دورانشون قهرمان ميشدين .سعي كنيد از خودتون وجه ي بهتري بسازيد نه اينكه روز ب روز منفور تر بشين واسه هر بازي تو هر شهري كه ميريد اوضاع همينه شما در حال منفور شدنه بيشتر هستيد اگه جلو اين اوضاع رو نگيريد علاوه بر منفور دچار مفلوكي هم ميشيد
  • همه رنگها به جز قرمز IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    پیروانی استاد گانگستر بازیه. میگه اون یارو رو نمیشناسم بعد که ازش میپرسن چرا تو رختکن شما بوده میگه اختیار رختکنمون با خودمونه!!
  • لنگ ورزشی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    آقای پیروانی از دروغهایی که گفتی خجالت بکش
  • مافیای قرمز IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    سرپرست لنگ وقتی فتاحی تماس رو قطع کرد، صداشو برد بالا و شروع کرد به شاخ و شونه کشیدن. مگتب عبده همینه
  • جام اسنپی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    آقای افشین فرشچیان چرا جرات نداشتی بگی اون فردی که زد دوربین رو شکست کی بوده؟؟؟
  • کیسه عابی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    شله زرد رو ریخت سطل اشغال.
  • ایرانی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    چطور جمعیت ایران ۸۰میلیون نشده ارتش سرخ لنگی ۸۰ میلیون طرفدارداره؟ کل طرفدارپیروزی لنگی رو چه در ایران وچه در خارج حساب کنین سه چهار میلیون نمیشه اونم با ارفاق زیاد ، کار کادر پیروزی لنگی کلآ حاشیه سازیه،انشالله دیدار جمعه ، درضمن بیشترین هوادار در ایران تیم بزرگ تراکتور می باشد
  • محمد کریمی IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    کوری داوری می‌کند افشین فرشچیان هورامی کشد و معرکه گیری می‌کندتا دلقکی مثل پرسپولیس قهرمان شود مسعود السلطنه ای دست وزیرک جوان جهرمی را به گرمی می‌فشارد تاظرف یک ماه قریب هفتاد میلیارد تومان پول به تیم نورچشمی تزریق شودتارضایت نامه های دلاری ترابی ومغانلو تامین شود آری برادر عدالت واژه‌ی گمشده ی این روزهای لیگ ایران است کاش نبرد عادلانه تعیبن کننده نتایج بود راستی اگر استقلال هم ثبات حاکم برتیم پرسپولیس راداشت وبازیکنانی چون تیام جباروف امید ابراهیمی صیاد منش نورافکن کاوه رضایی پاتوسی وسید مجیدحسینی ومتتظری و..حفظ می‌شدند یا فقط استراماچونی به تنهایی حفظ می‌شد الان شما چهار قهرمانی راداشتید.؟؟؟
  • شاهین IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    جالبه قبل از بازی هردوتیم از یه مکتب بودند وبه وبه وچه وچه هنوز مصاحبه های قبلی تمجید نوید کیا از لنگ هست... وبرخی لنگیها که میگفتن مکتب پاک شاهین وسپاهان یکیه ولقب ال کلاسیکوی ایران واین که این دو تا تیم هت تریک کردن پوکر کردن واز این مزخرفات نمایشی اگه به تاریخ دو تا تیم وقهرمانیشون دقت کنید میبینید که بیشترشون پوشالی وبا حمایت مافیایی بوده از قهرمانیهای پیایی سپاهان در زمان مافیای ساکت وسپاهان در قبل تا قهرمانیهای پوشالی ومافیایی لنگ در زمان سلطان مسعود قرمزی از قهمرانی لنگ با نقره داغ کردن شله زرد(کسر امتیاز وسه ماه بازی خارج از خانه به خاطرچشم سرباز احمدی چون فیفا 6 امتیاز از لنگ کسر کرده بود وگل دقیقه 96 سپهر حیدری با 7 دقیقه وقت اضافه سعید مظفری زاده) تا قهرمانی سپاهان با قطع ورزشگاه یادگار تبریز ودزدیدن قهرمانی تراکتورسازی...زنده باد مکتب تاج دوستاره اسیایی بدون حرف وحدیث و4بار فینال اسیا اوج افتخاراین دو تا مکتب کثیف مافیای لنگ وشله زرد با هم حضور در سه فینال وسه نایب قهرمانیه بدون جام... نصف .جامهای داخلیشون کثیف ومافیایی بوده......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی