دلیل غیبت میهمان میثاقی در فوتبال برتر/ پای مدیرعامل پرسپولیس در میان است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اینکه همه چیز برای حضور ساکت به عنوان میهمان تلفنی برنامه فوتبال برتر هماهنگ شده بود اما سرانجام او حاضر به مصاحبه با میثاقی نشد.

خبرورزشی - در خبرهای دیروز خواندیم که محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر، برای بررسی حواشی دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس یک میهمان جنجالی و ویژه دارد؛ او کسی نبود به جز محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان که پیش ازاین در برنامه جنجالی و معروف 90 که مناظره ای مستقیم با علی کریمی بود شرکت کرد.

در فوتبال برتر دیشب اما هیچ خبری از ساکت نشد؛ چرا که سرپرستان هر دو تیم ترجیح دادند در یک مناظره تلفنی شرکت کنند و آقای ساکت با اینکه برای گفت و گوی تلفنی با میثاقی قول داده بود، از این کار طفره رفت.

در این باره گفته می شود که بی علاقه بودن جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس به حضور در رسانه ها و دوری او از این مسائل باعث شد تا ساکت هم ترجیح بدهد گفت و گوها در سطح سرپرستی هر دوتیم باقی بماند و او خودش را وارد یک جنجال و حاشیه جدید نکند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نادی الکیسه السعودیه IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    حالا چه با ساکت چه بی ساکت با فتاحی دیشب برنده مناظر دکتر پیروانی و پرسپولیس بود و بازنده مناظره ساکت و عوامل آن بود دروغ ها و دعل های شله زردها رسوا عام و خاص کرد
  • شهرام IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    جالبه صداوسیما شده محل ماله کشی لنگ! سمیعی دلش نمیخواد جواب بده، رسول پناه میخواد حرف بزنه راهش نمیدن، پرونده درصد محمدی و نژادپرستی لنگ و ... را بایکوت کردن ولی مدیرعامل سپاهان باید حتما بیاد با فرش قاپ مناظره کنه!
    • ف دال IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      انصافاً سخته ها.. با کمتر از دو خط، این همه تهمت بزنی و افترا ببندی و در این ماه مبارک، آینده و آخرت خودت رو باهم سرویس کنی؛ اونم بدون گارانتی! برو (و بروید) با همین فرمون ببینیم بخاطر فوتبال حاضرید تا کجا پیش برید و چوب حراج به چی‌ها بزنید؛ دنیا، آخرت، شرف، شرافت، عزت و حتی سلامت نفس (جای توکل و توسل، تمسک کنی به شیوخ عرب!)، پاکی سیرت، آبرو، منطق، وجدان و و و.. البته الآن که بیشتر فکر می‌کنم؛ شما بیشتر از داشته‌ها، به نداشته‌هاتون چوب حراج زده‌اید!
  • ق ر IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    ساکت فقط خوراک علی کریمی و خوراک ساکت از بین بردن پول بیت المال در فدارسیون بود و جناب ساکت برای سر پوش گذاشت کار خود از بازيکنان رقیب تجلیل میکنید ماننده افرادی که اختلاس می‌کردند و به سازمان‌ها کمک میکردن
  • MED IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    ساکت بیاد از برند رنگ مویش بگه و توضیح بده چطوری میشه اینهمه پول رو به ویلموتس داد. علی کریمی فساد او را افشا کرد ولی او مدیرعامل شد و علی کریمی در فوتبال نیست.
  • امیر علی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    این عجایب فقط در کشور عزیز ما ایران رُخ میده شخصی نقش مستقیم در قرارداد فاجعه بار در نقش یک مسئول همه کاره با یک مربی فوتبال داشته باشه بعد ایشون و بقیه این اشخاص رو به خاطر این فاجعه تاسف بار برکنار کنند این فرد بعد از برکناری مدیر عامل ثروتمند ترین باشگاه فوتبالی کشور بشه..، کلا گِله ای نیست ما همه چیزمون به مهم میاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی