نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سوت‌های اضافی دکتر بیژن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از پایان دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان، مربیان هر دو تیم از نحوه قضاوت دکتربیژن حیدری ابراز نارضایتی کردند.

خبرورزشی - جدای از بحث صحنه های مشکوک به پنالتی که یحیی گل محمدی و محرم نویدکیا مدعی بودند از سوی داور بازی به ضرر تیم آنها نادیده گرفته شده است باید به سوت‌های مکرر این داور اشاره کرد. مربیان و بازیکنان سپاهان و پرسپولیس معتقد بودند بیژن حیدری در طول مسابقه بیش از اندازه سوت زده و بارها مسابقه را متوقف کرده است.

بیژن حیدری از جمله داورانی است که برخلاف علیرضا فغانی خیلی اعتقادی به آوانتاژ نداشته و سعی می‌کند بازی‌های حساس را مدیریت کند. از این جهت به شوخی گفته می‌شود اغلب بازی‌های حساسی که او سوت زده با نتیجه تساوی به پایان می‌رسد. البته از شوخی گذشته بیژن حیدری جزو داوران برتر فوتبال کشورمان است که بازی‌های حساس و بزرگ را راحت سوت زده است.

بیژن حیدری متولد ۳۰ تیر ۱۳۵۹ در شهرستان اسدآباد همدان است. او در سال ۱۳۷۸ داوری را شروع کرده‌ و در سال ۱۳۸۵ درجه ملی خود را دریافت کرده‌ است. حیدری دارای مدرک دکترای پزشکی عمومی و تخصص جراحی ارتوپدی نیز بوده و در کنار داوری فوتبال، طبابت می‌کند.

او برای نخستین بار قضاوت دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس (به عنوان حساس‌ترین بازی فصل فوتبالی ایران) از هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران در سال ۱۳۹۶ را بر عهده داشت. در این دیدار رضا سخندان و سعید علی نژادیان به عنوان کمک داورهای اول و دوم وی را همراهی کردند.

بیژن حیدری در ۹۷-۹۶ سوت طلا را کسب کرد و از داوران قاطع و نسبتا سخت‌گیر فوتبال کشورمان به شمار می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی