سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
۵ |
۵
اعتراض به جای پرسپولیس/ صدای شعارها در اصفهان قابل پخش نبود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس به تحرکات عده‌ای از هواداران منتسب به سپاهان اصفهان اعتراض داشت.

خبرورزشی - پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند یکسری شعارها که جلوی هتل و در خیابان سر داده شده بود، از طریق تلویزیون قابل پخش نیست. دوشنبه شب که تصاویر حاشیه های بازی سپاهان و پرسپولیس از شبکه سوم سیما پخش شد،بینندگان تلویزیونی دیدند که واقعاً این حرف پرسپولیسی‌ها درست است چرا که تصاویر بدون صدا روی آنتن رفت.

 البته طبعا همه هواداران سپاهان اهل استفاده از الفاظ آنچنانی نیستند اما به هرحال عده قلیلی شعارهایی سر دادند که عوامل برنامه فوتبال برتر مجبور شدند صدای آنها را ببندند.

 بازیهای پرسپولیس و سپاهان معمولاً چه در تهران و چه در اصفهان حواشی زیادی داشته به طوری که بعد از هر بازی همه فقط در مورد آن حواشی صحبت می کندنه مسائل فنی خود مسابقه. پرسپولیس و سپاهان امسال در هر دو بازی رفت و برگشت به تساوی قناعت کردند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    یک دعوای سرخ ابی در فوتبال ایران به راه انداختند و در کنار ان به راحتی از پول بیت المال میلیاردی برای سپاهان خرج می کنند!!! و تابع هیچ قانون انظباتی هم نمی شوند. لابی انها از سرخ ابی هم به مراتب بیشتر هست در تمام ارگان کشور . تا حالا دیده اید سپاهان با انه همه خرج و خرید بازیکن و مربی خارجی پرونده ای در فیفا داشته باشد چرا!!!!!!!!!!!!!!! این تیم این همه پول را از کجا می اورد سالی بالای 300میلیارد خرج می کند... تیم دولتی مگه طبق قانون نباید از حساب دولتی خرج کند جز ورزش همگانی هست طبق مصوبه مجلس.. مثل سرخ ابی !!!!!!!!!! یا اگر خصوصی شده باز هم که بدتر!!!!!!!!
    • محمد IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      نه عزیزم سپاهان اگه خرجی ام میکنه از درآمد کارخونه خودشه که بیشتر این درآمدم برا پر کردن جیب سوراخ دولت به تهران فرستاده میشه! این شما هستید که همیشه از بودجه بی زبون بیت المال بهره مند بودید با کوله باری از بدهی ناشی از عدم مدیریت. سپاهان همیشه به ثبات مدیریت شهره بوده، بعدشم مجموعه سپاهان برعکس شما فقط تک بعدی نیست بلکه شامل ۳۷رشته ورزشیه که هرسال در اکثر اونها و در رده های سنی مختلف قهرمان یا نایب قهرمان میشه. نه بابامسعود داریم، نه وزارت خارجه برامون میره با مربی خارجی رایزنی کنه، نه انقدر پررو هستیم که بهترین بازیکنا باید حتما توی تیم ما باشن، نه اهل بی اخلاقی هستیم که وسط فصل سرمربی تیم پدیده رو بیاریم تیم خودمون! انگار یادتون رفته دو سال پیش در ورزشگاه آزادی چطور از طبقه بالا تماشاچیان سپاهانو مورد عنایت قرار دادید و هیچ محرومیتی ام براتون در نظر گرفته نشد! عنایات وزارت و فدراسیون و کمیته انضباطی و کمیته داوران و در راس اونها نوید مظفری زاده جونتون و اون ۸دقیقه وقت اضافه معروفش و اون سپهر حیدری که مایه ننگ انسانیت و اصفهانیا بود هم به جای خود.
    • فرهاد IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      شمابیخودکردی چیزیاکه نمیدونی حرف میزنی همین الانش پیروزی بیشتر سپاهان خرج کرده پولشم همه میدونندچه کسای پشت این تیم حکومتیه
  • شمسعلی. IL ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    مگر سپاهان همین ۳ ماه پیش به تهران نیامد که بازی مساوی بدون گل به پایان رسید ، چرا هیچ. اتفاقی نیفتاد ؟؟؟؟؟ باید معلوم شود چه کسانی یا چه عواملی در اصفهان موجب ایجاد این درگیریها میشود اگر چه من به شخصه معتقدم پای تیم دیگری در میان است که از دیروز تا به حال در حال فشار و رایزنی با کمیته ی انضباطی برای محرومیت بازیکنان پرسپولیس هستند
    • Principles IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      میشه اینم گفت که چرا استقلال و تراکتور و سایر تیمها که به اصفهان میاند هیچ مشکلی براشون پیش نمیاد! ضمنا دو سال قبلم فراموش نکنید که هواداراتون چقدر از طبقه بالای ورزشگاه به طرف هوادارای سپاهان سنگ و آب دهن پرتاب کردن و هیچ برخورد انضباطی ام باهاشون نشد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی