سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
۰ |
۰
الهلال به دنبال اردوی انگلیس/ اردوی ۱۴ روزه در حومه لندن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

الهلال عربستان حریف استقلال در اولین دور از مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا تلقی می‌شود و شهریور ماه امسال باید مقابل آبی‌پوشان ایرانی صف‌آرایی کند.

خبرورزشی - موفقیت در عرصه رقابت‌های آسیایی از اهمیت بسیار زیادی برای مدیران این باشگاه عربستانی برخوردار است به همین خاطر از همین حالا تدارک خود را آغاز کرده‌اند تا تیمشان با بهترین شرایط ممکن به مصاف نماینده کشورمان برود.

جدا از بحث ولخرجی فراوان برای جذب بازیکنان خوب خارجی در تابستان امسال، حالا این مسئله در برخی سایت‌ها و صفحات هواداری الهلال نیز مطرح شده که با توجه به بهتر شدن شرایط کرونا در انگلیس و شیب نزولی این بیماری در آن کشور، مدیران باشگاه الهلال در این اندیشه هستند که اگر روند کاهشی کرونا در انگلستان تا اواخر تیر ماه همچنان ادامه پیدا کند، تیم خود را برای برپایی اردوی تابستانی به انگلستان بفرستند و در کمپی حومه لندن اردوی تدارکاتی ۱۴ روزه‌ای برپا کنند.

حتی اگر چنین اتفاقی رخ بدهد باز هم استقلال توانایی پیروزی مقابل آبی‌پوشان شهر ریاض را دارد. کاری که طی سالیان گذشته پنج مرتبه انجام داده است و امیدواریم شهریور امسال برای ششمین بار نیز موفق به انجام آن شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی