نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
۳ |
۵
۱۰ بازی و صفر گل زده/ زور مغانلو و آل‌کثیر به استقلال نرسید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خط حمله پرسپولیس باز زوج آل‌کثیر و مغانلو در لیگ قهرمانان آسیا به بهترین خط حمله این مسابقات در مرحله گروهی تبدیل شد. زوج خط آتش پرسپولیس که روز به روز هماهنگ‌تر شده‌اند، امید اول گلزنی در بازی دربی هستند اما...

خبرورزشی - شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر در نیم فصل دوم لیگ بیستم می‌توانند برای پرسپولیس به میدان بروند و اولین دربی خود را جمعه تجربه کنند. زوج گلزنی که با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا کارشان را کنار هم آغاز کردند و با توجه به مصدومیت امید عالیشاه می‌توانند در دربی هم کنار هم قرار گیرند. عیسی و شهریار در حالی اولین دربی خود را تجربه می‌کنند که روی هم هشت بار پیش از این برابر استقلال بازی کرده بودند. شهریار دو بار با پیراهن پیکان و عیسی هم هشت بار با پیراهن تیم‌های نفت تهران، پیکان و صنعت نفت آبادان برابر آبی پوشان تهرانی قرار گرفتند که در تمامی این بازی‌ها ناکام مانند.

به دنبال طعم پیروزی

مهاجم بلند قامت پرسپولیس در لیگ نوزدهم دو بار برابر استقلال به میدان رفت که حاصل این ۱۸۰ دقیقه صفر گل زده بود. شهریار حتی این فرصت را داشت تا از روی نقطه پنالتی دروازه استقلال را باز کند اما سید حسین حسینی توپ او را مهار کرد. مهاجمی که در تنها فصل حضورش در لیگ برتر ۱۳ گل زده، برابر استقلال ناکام بود و علاوه بر عدم گلزنی، برد برابر این تیم را هم تجربه نکرده است. پیکان در هر دو بازی رفت و برگشت که در ورزشگاه آزادی برگزار شد به نتیجه تساوی دست پیدا کرد و شهریار طعم برد برای استقلال را نچشیده است.

تجربه تساوی‌های تکراری

عیسی از شهریار قدیمی‌تر است و در لیگ برتر سابقه بیشتری دارد اما آمار او برابر استقلال از شهریار هم بد تر است. عیسی در هشت بازی گلی نزده و از طرفی دو بار تساوی برابر استقلال را تجربه کرده که آن هم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. آل کثیر در این ۸ بازی شکست‌های سنگین ۵ بر صفر و ۴ بر صفر را هم تجربه کرده و شش باخت و دو تساوی برابر استقلال در کارنامه او دیده می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه کش منفور IL ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    چه تحلیل مسخره و مضحکی که فقط قصدش پاک کردن افتضاحی است که کیسه کشا مقابل ذوب آهن بدست آوردن و یک کلام بادکنک آبی بد جوری ترکید
  • قرمزشمال IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    نگران نباشید جمعه جوابتان را میدهند
  • خوزستان مهدفوتبال IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    آل کثیر با پیراهن نفت تهران گل دقیقه ۹۰ زد به استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی