چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
۱ |
۰
تصاویر| جام قهرمانی ذوب می‌شود و به هواداران می‌رسد!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تک تک ۴۲ هزار نفر هوادار آژاکس که بلیت‌های فصل را خریداری کرده‌اند، جام ذوب‌شده این فصل را هدیه خواهند گرفت.

خبرورزشیباشگاه آژاکس در اقدامی جالب اعلام کرد که قصد دارد طی روزهای آینده با ذوب کردن جام قهرمانی امسال، به تک تک ۴۲ هزار نفری که بلیت‌های فصل را خریداری کرده‌اند یک تکه ستاره‌ای شکل از آن را هدیه بدهد.

آژاکس امسال توانست برای سی و پنجمین بار قهرمان لیگ هلند شود و بالاتر از آیندهوون و آلکمار در فاصله ۲ هفته مانده به پایان رقابت‌ها جام را بالای سر ببرد. مارتین فان‌زون، ریخته‌گری که مسئول تولید جام قهرمانی از سال ۱۹۸۵ است قرار است این قطعات ستاره‌ای شکی را طراحی کند.

جام قهرمانی از قلع تولید شده و ۲.۵ کیلو وزن دارد و قرار است با اضفه کردن ترکیبات به ستاره‌هایی کوچک به وزن ۳.۴۵ گرم تبدیل شوند. سپس از طریق پست برای دارندگان بلیت فصل آژاکس ارسال شود. گفتنی است حساب توییتری آژاکس هم ویدیوی جذابی در این راستا تولید کرده که شکل و اندازه ستاره‌ها را در آن نشان داده است.

ذوب شدن جام قهرمانی آژاکس

ذوب شدن جام قهرمانی آژاکس

ذوب شدن جام قهرمانی آژاکس

ذوب شدن جام قهرمانی آژاکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتبال پاک IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    ببینید اونا کجان ؟ فوتبال ناب یعنی همین .. همین رفتارها همین مرام گذاشتن ها همین احترام و نکوداشت از طرف مدیران و بزرگان تیم به هواداران چقدر در رشد و توسعه و تحول تیم دخیل است اثر همین کارها در رفتارهای اجتماعی چقدر موثر است این مدل کارها حتما که از تربیت و زندگی آنها نشات میگیرد و رفتارهایی مثل آنچه در اصفهان گذشت یا در جای جای این فوتبال میبینیم جایگاه ما را بهتر نشان میدهد واقعا رسانه ها بخصوص تلویزیون این قبیل رفتارها را باید دائما به مردم و هواداران فوتبال نشان دهند و تبلیغ کنند که فرهنگ و فرهنگ سازی همینهاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی