پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
۳ |
۳
پژمان جمشیدی: حجازی اسطوره استقلال بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پژمان جمشیدی با تمجید از ناصر حجازی او را اسطوره باشگاه استقلال و فوتبال ایران دانست.

خبرورزشی - جمشیدی که به آخرین برنامه کتاب باز سروش صحت در شبکه نسیم رفته بود، صفحه ای از کتابی را که درمورد ناصر حجازی بود، از رو خواند و با تمجید از این چهره مطرح فوتبال ایران گفت: زنده‌یاد ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال و اسطوره فوتبال ایران بود که در یک مقطع حتی از منچستریونایتد هم پیشنهاد بازی داشت اما یک سری اتفاقات باعث شد که او به انگلیس نرود.

جمشیدی در ادامه خاطره جالبی هم از مارادونا و گلی که او با دست انگلیس زد تعریف کرد و گفت: من عاشق مارادونا بودم و از آن گل واقعا لذت بردم. خوب شد در آن زمان خبری از VAR نبود تا آن گل مردود نشود چون واقعاً همه دنیا به جز انگلیسی‌ها از گل تاریخی مارادونا به انگلیس لذت بردند.

 پژمان جمشیدی خاطره جالبی هم از محمدرضا گلزار تعریف کرد و گفت: سال‌ها قبل که من بازیکن پرسپولیس بودم، یکی از مجلات عکس من و گلزار را روی جلد زد و خواهرم که خیلی شیطنت داشت، مجله را خرید و جلوی من به مادرم نشان داد و از او پرسید مامان جان به نظرت کدام یک از این دو نفر خوشگل تر هستند؟بنده خدا مادرم هم که در موقعیت بدی قرار گرفته بود، گفت هر کدام جذابیت‌های خاص خودشان را دارند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. AE ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    چاپلوسی ممنوع ، حجازی فقط اسطوره ی استقلالی هاست ما آنقدر بازیکنان درجه یک و تحصیل کرده و عالی داریم که نیازی به امثال حجازی نداریم
    • شهرام IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      آره اسطوره هاتون کارشونو از دستیاری دکتر مصطفوی ساواک شروع کردن تا الان که شدن رفقای آذری جهرمی و قالیباف و ظریف و ... که تنها راه نجات کشور را فرار به قطر میدانند علی آقا پروینتون که قبل انقلاب تمرین رقص عربی با خانم مشهور رقاص میکردن، این دوره تو کدوم ستاد انتخاباتی قالیباف مشغول جرکات نمایشی هستند؟ ممدشونم هست یا وام بلاوض بیشتری میخواد؟ دایی( با62 بازی شده اسطورتون) در تماس تلفنی با 90 گفت"هرکی لابیش قوی تر باشه سرمربی تیم ملی میشه" فرداش خودش شد سرمربی تیم ملی! از فساد داوری گفت "قهرمانی به خاطر داوری (ازنوع کارتی) به نفع تیمی که دایی سرمربیش بود محروم شد" مهدوی کیا هنوز داره اشک نمساح میریزه؟ علی کریمی شو مبارزه با فسادش تموم شده( از پرونده مهدوی کیا و پولهای حسین هدایتی و ... نمیخواد بگه)؟ ممدخانی، شیث، نصرتی و ... چی شد که از عبده ساواک رسیدید به نیاد مستضعفان
  • شهرام IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    " در یک مقطع حتی از منچستریونایتد هم پیشنهاد بازی داشت اما یک سری اتفاقات باعث شد که او به انگلیس نرود." اتفاقات از نوع اسلامیش!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی